Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaisia näkemyksiä 18-20-vuotiailla (yksi taisi olla peräti 22-23-vuotias) luokkatovereillani sekä yhdellä opettajallani oli presidentinvaaleista v.2012 alussa

Vierailija
22.01.2018 |

- Jos Soinista tulis pressa, niin Suomesta tulis ku joku Pohjois-Korea. Kaikki yhteydet ulkomaailmaan katkeis ja koko muu maailma asettais Suomen johonkin kauppasaartoon. Maahan-muuttajat joko karkotettais tai pistettäis keskitys-leireille. (t: 22v nainen)

- Väyrystä mä nyt en ainakaan äänestä. Silloin Suomesta tulis huonompi paikka ku Venäjästä. (t:18v kurdityttö)

- Siis miten Haavisto voi toimia Suomen armeijan ylipäällikkönä, ku se ei oo ees käyny inttiä? (t:18-19v pulska tyttö)

- Soinii mä en ainaskaan äänestä. Soini on rasis-ti! (t:18-19v nainen)

- Mä äänestän Pekka Haavistoa, koska se kannattaa suvaitse-vaisuutta (t: liki eläkeikäinen naispuolinen kieltenopettaja)

- Mä meen mieluummin viikonloppuna äänestämään vanhempien kans, koska mä en yhtään tiiä, et ketä mä äänestän (t:19-20v blondi tyttö)

- Mä äänestäisin mieluiten Soinia, mut kaikki sanoo, et se on ihan KAIKKIA maahan-muuttajia vastaan (t:20v kiinalaistyttö)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tullut luokkalaistesi kanssa toimeen?

Vierailija
2/3 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mielenkiintoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-20-vuotias on tyttö jos on kiinalainen tai pulska, muuten kelpaa naiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi