Kirjoittakaa tänne kaikki, jotka aikovat äänestää Paavo Väyrystä toisella kierroksella
Eli siis miksi Paavo Väyrynen on ehdottomasti ainoa todellinen vaihtoehto presidentiksi!
Kommentit (18)
Lauraa äänestän ensimmäisellä kierroksella.
Täytyy sanoa, että vaikka arvokysymyksistä olen Paavon kanssa täysin erimieltä, niin idänpolitiikassa ja Natokysymyksessä ollaan kyllä tismalleen samoilla linjoilla. Myös Ukraina kysymyksestä olen tismalleen samaa mieltä. Jos Väyrynen pääsee toiselle kierrokselle, niin jos äänestämään menen, niin hänelle ääneni annan. Voipi toki olla, että jos toisella kierroksella on Paavo ja Sauli, niin saattaa jäädä kokonaan äänestämättä.
Huhtasaarta, Torvaldsia ja Niinistöä en äänestäisi missään tilanteessa milloinkaan, enkä kyllä Vanhastakaan.
Ruotsi hyökkää Suomeen todennököisemmin kuin Paavo pääsee toiselle kierrokselle.
Äänestän Paavoa, koska haluan tehdä Suomesta Venäjän satelliitin. Mitä sillä itsenäisyydellä tekee, kun voi polvistua suuren ja mahtavan edessä...
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Paavoa, koska haluan tehdä Suomesta Venäjän satelliitin. Mitä sillä itsenäisyydellä tekee, kun voi polvistua suuren ja mahtavan edessä...
Niin, paljon järvevämpäähän on vittuilla naapurilleen 30-luvun malliin ja katsoa mihin se johtaa...
Väyrynenhän on Kekkosen linjoilla ja Kekkonen ymmärsi varsin hyvin, miten ärhäkkään naapurin kanssa tulee parhaiten toimeen. Vittuilemalla ei ainakaan naapurisopua kannata rakentaa.
Vaikka en kaikkia näkemyksiä jaa, Paavo on tämän kertaisista vaihtoehdoista paras.
Minulla oli aikomus äänestää Niinistöä, tai mahdollisesti jättää äänestämättä tietäen hänen suuren suosionsa, mutta viime aikoina julkisuuteen tulleiden tietojen vuoksi päädyin lopulta äänestämään Väyrystä. En todellakaan jaa kaikkia hänen näkemyksiään, mutta hän on pitänyt totuutta esillä valtamedian painostuksesta huolimatta, eikä ehdokkaista löydy parempaakaan vaihtoehtoa. Toisaalta hänellä on myös aidosti mahdollisuus tulla valituksi.
Paavo on paras vaihtoehto nyt tällä kertaa.
Itse äänestin ennakkoon, ettei sitten kaduta, jos esim. kuolema korjaa. ;)
Paavon presidenttiys on jo nyt melko selvää, ainakin jos kysyy Paavolta itseltään. Silti aion mennä sunnuntaina uurnille ja kirjoittaa lappuun numeron seitsemän!
Paavolle äänet meni. Vaimolta ja itseltä. Markka takaisin ja lehmät pelloille. Ihmiset saa taas töitä!!! Paavo voittoon ja sauli muihin hommiin. Ei enää eu hömppää!!!!
Annoin ääneni. Lappuun taisi tulla numero seitsemän ;D
Paavo ottaa rennosti. Kertoi telkkarissa kampanjan aikana, että venäläiset vahingossa lentelevät Suomen ilmatilassa, kun reitti on mutkainen ja kapea.
Paavo on kumarassa, koska on ollut jo kymmeniä vuosia polvillaan Moskovaan päin.
Onko normaalia äänestää Niinistöä? Kun faktat ovat tulleet julki, en usko, että Suomen kansa häntä tahtoo enää jatkokaudelle.