Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt jo 12 Runebergin torttua. Mun heikkous :(

Vierailija
22.01.2018 |

En pysty vastustamaan, jos kaupassa näen. Ostan aina kaksi ja syön ne molemmat itse. Muu perhe ei edes tykkää!

Menispä se päivä jo, niin en paisuisi kuin pullataikina!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Joku vuosi oon hyvinkin vetänyt 20 pakettia eli 40 torttua. Se kausi alkaa niin aikaisin nykyään, heti vuodenvaihteen jälkeen. Joskus aikoja sitten tortut tulivat kauppaan aikaisintaan viikkoa ennen Runebergin päivää. Silloin ei ehtinyt vetää niin övereitä.

Vierailija
22/29 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Aloin googlailla niitä torttuvalmistajia, jotta olisin voinut muistella oliko mulla joku suosikki. En löytänyt, mutta kuvia katsellessa tuli mieletön torttuhimo. Täytyy mennä kaupan kautta kotiin taas.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaamme, että näissä tortuissa on se 400kcal PER TORTTU. Eli ei ihme, jos alkaa housut kiristää parin tortun jälkeen..

Vierailija
24/29 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah sieluntoveri. Itsekin ostelen niitä aina kun pyörähdän kaupassa. Minusta tosin on ihanaa että niitä myydän jo nyt vaikka kyseiseen päivään on aikaa. Tänä vuonna tosin olen vähän ruoka-ainetietoisempi enkä osta niitä joissa on käytetty palmuöljyä vaan voita. Ja olen huomannut että pienemmät suomalaiset yritykset käyttävät voita ja isommat palmua, joten on mukava päästä tukemaan noita vähemmän tunnetumpia myös. 

Vierailija
25/29 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaamme, että näissä tortuissa on se 400kcal PER TORTTU. Eli ei ihme, jos alkaa housut kiristää parin tortun jälkeen..

Eli jotain 5 vois vetää päivässä jos ei muuta syö.

Vierailija
26/29 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muistutit:P Nyt on minukin pakko aloittaa kausi jälleen:) Ainakin Vaasan minitortut ovat hyviä. Ovat sopivan kosteita eikä liian makeita. Niitä olen nähnyt vain leipomomyymlässä.

Vierailija
27/29 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina Runebergin tortut itse, tulee paljon parempia kuin kaupan valmiit!! Ei loppujenlopuksi ole isotöisiä, ja halvemmaksikin tulee jos meinaa kymmenittäin niitä vedellä:)

Vierailija
28/29 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään sopivan kosteasta tortusta. Slurps. :P~

T. Lepakko

Vierailija
29/29 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, alkoikin tehdä mieli hyvää kosteata torttua makoisin hilloroiskein. :D