Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko esineellistävää puuttua vaimonsa/tyttöystävänsä kampaukseen ja vaatteisiin?

Vierailija
22.01.2018 |

Haluaisin, että kaunis leidini pukeutuisi naisellisesti ja seksikkäästi ja pitäisi hiuksensa pitkinä. Mutta olenko seksistinen p*ska, kun ajattelen näin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan sinä ajatella mitä vaan. Kunhan et möläyttele aivopierujasi muille.

Vierailija
2/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Niin ja paljastavasti sekä ihonmyötäisiin vaatteisiin sekä kauniisiin, hänen siroja jalkojaan kauniisti korostaviin kenkiin. Olen valmis kustantamaan ne vaatteet, kampaamo- ja kosmetologikäynnit hänelle. Haluaisin, että hän on ainakin kahden kesken mahdollisimman seksikäs.

T. Esteetikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voithan sinä ajatella mitä vaan. Kunhan et möläyttele aivopierujasi muille.

Olen välillä maininnut vaatteista ja kampauksesta lähinnä kannustavaan sävyyn, mutta mulla on varmaan joku kenkä- ja vaatefetissi osittain. Haluaisin kuvailla naistani niissä upeissa vaatteissa myös.

Vierailija
4/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole tosiaan mitään oikeutta puuttua toisen ihmisen ulkinäköön. Onnea kuitenkin siitä, että käytit oikeaa sanaa esineellistää. Niin siinä teet eli näet toisen ikäänkuin omistamanasi esineenä, liikkuvana nukkena.

Vierailija
5/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei ole ikinä sanonu mtn negatiivista ulkonäöstä, mutta on suoraan sanonut, että pitää minun pitkistä hiuksista ja kehuu niitä monesti. Mulle ainakin tulee siitä hyvä mieli. Itekään en vois kuvitella itteeni lyhythiuksisena, mutta jos oletettais, että mulle ei omien hiuksien pituudella ole mitään väliä, niin aivan hyvin voisin pitää ne pitkinä ihan vaan miehen mieliksi.

Sanoit, että haluut kuvata naistasi upeissa vatteissa, niin mitä jos lähtisit siitä. Kerrot, että hän näyttää todella hyvältä esim mekossa ja korkkareissa ja haluaisit saada hänestä kuvia niissä vaatteissa. Eiköhän tuo ymmärrä yskän :)

Vierailija
6/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kannustaa ja kertoa mistä pitää. Itseä kyllä ahdistaa ajatus että kokoajan pitäisi olla tällättynä, sen tyyppiset vaatteet harvoin ovat mukavia käyttää... voisitte esim sopia pari päivää viikosta päiviksi jolloin MOLEMMAT pukeutuvat ja laittautuvat. Kyllä naisetkin pitävät tyylikkäistä miehistä :)

Vierailija
7/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä patistin poikkikseni parturiin ja näytin kampaajalle kuvasta millaiset hiukset poikkikselle pitää trimmata. No, mies ei pitänyt lopputuloksesta mutta minusta jän on nyt ihana. Huomenna mennään vaateostoksille ja minä aion valita kaikki vaatteet oli tämä mitämieötä tahansa.

Vierailija
8/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Tämä teema on ajankohtainen ja kutkuttava.

Vierailija
9/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehellä on oikeus puuttua naisensa asioihin, vai oletkohan sinä ylipäätään mies?

Vierailija
10/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kontrollirfiikiltä. Mielipiteen voi tietenkin sanoa mutta oikeutta määrätä ei ole.

Vierailija
11/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä patistin poikkikseni parturiin ja näytin kampaajalle kuvasta millaiset hiukset poikkikselle pitää trimmata. No, mies ei pitänyt lopputuloksesta mutta minusta jän on nyt ihana. Huomenna mennään vaateostoksille ja minä aion valita kaikki vaatteet oli tämä mitämieötä tahansa.

Onko tuolla kuvitteellisella miehelläsi munat?

Vierailija
12/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖÖÖ, mutta naiset enemmänkin säännönmukaisesti pukevat miehensä, valitsevat kampauksen, silmälasit jne. Vähintään valittavat kun mies ei pukeudu heidän haluamallaan tavalla.

Tasa-arvoon on vielä pitkä matka.

nim. nainen, joka pukee vain itsensä.

Vierailija
13/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en oikein ymmärrä miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja ja kipakkoja kommentteja. Aloittajahan on puhunut koko ajan kauniisti puolisostaan ja vain korostanut kuinka upea hän olisi tietynlaisesti pukeutuneena. Ei ole haukkunut nykytilannetta. Mitä pahaa tuossa on? Minä 25v naisena en ottaisi ollenkaan pahalla, jos puolisoni pyytäisi minua joskus pukeutumaan mekkoon ja korkkareihin ja vaikka hauaisi ottaa kuvia. Sehän vain kertoo, että hän pitää minua kauniina ja upeana! Ap vielä sanoi että olisi valmis maksamaan ehostuksen puolisolleen. Tuohan menee jo hemmottelusta :) Parisuhteessa on kivaa kun kumpikin pyrkii tekemään jotain asioita toista miellyttääkseen. Sen pitää tietty olla molemminpuoleista eikä saa lähteä painostuksesta (mitä en aloittajan viesteissä huomannut olevankaan). Jos on rakas puoliso ja hyvä suhde niin MIKSI ei voisi välillä laittautua puolison mieliksi?

Vierailija
14/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÖÖÖÖÖ, mutta naiset enemmänkin säännönmukaisesti pukevat miehensä, valitsevat kampauksen, silmälasit jne. Vähintään valittavat kun mies ei pukeudu heidän haluamallaan tavalla.

Tasa-arvoon on vielä pitkä matka.

nim. nainen, joka pukee vain itsensä.

No enpä ole moisiin pariskuntiin vielä törmännytkään. Tosin kun katukuvaa katsoo niin ehkä tosiaan olisi hyvä, että naiset laittaisivat miestensä vaatekaapin ja kuontalon kuntoon...

Vierailija
15/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sanoo, että kokee sen että pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstäni rakkauden osoituksena häntä kohtaan. Muistaa kehua paljon ja ehdottelee vaatetilauksia (myös maksaa ne). 

Paljon olemme keskustelleet tästä esineellistämisestä - että onko se sitä. Mutta hän kaikin tavoin on huomioiva eikä todellakaan vaadi mitään, esimerkiksi kaikki kodin askareet on yhteisiä eikä ole "naisten töitä" ja kaikki on tasa-arvoista. Hän vain tykkää "ihailla".

Ajattelen niin, että kunhan mieskin pitää itsestään huolta niin tasanhan tilanne on?

Ja niin kauan kuin sisäiset ominaisuudet kuitenkin ovat tärkeämpiä niin asia on hyvin. Ettei puolisolla ole pelkoa että ensimmäisten ryppyjen ilmaantuessa on ero edessä kun silmiin sattuu...

Ulkonäkö voi olla vain plussaa, miinukselle se ei mene kunhan hygieniasta huolehtii.

Vierailija
16/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaise toiveesi kauniisti, osta lahjakortti tai vie naisesi vaateostoksille. Ei siinä, että haluaa toisen näyttävän parhaat puolensa ole mitään väärää. Moni suomalainen nainen pukeutuu liiab järkevästi ja sään mukaan, minäkin.

Vierailija
17/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei kertonut, onko hänen tyttöystävänsä luonnossa liikkuva, pitkiä patikointimatkoja harrastava ja fyysistä työtä tekevä nainen. Jos on ruvennut suhteeseen ihan toisenlaisen naisen kanssa kuin omat toiveet ovat, on pyyntö kohtuuton. Kuinka moni voi hyvin, jos joutuu koko ajan olemaan jotain muuta kuin on?

Vierailija
18/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kertonut, onko hänen tyttöystävänsä luonnossa liikkuva, pitkiä patikointimatkoja harrastava ja fyysistä työtä tekevä nainen. Jos on ruvennut suhteeseen ihan toisenlaisen naisen kanssa kuin omat toiveet ovat, on pyyntö kohtuuton. Kuinka moni voi hyvin, jos joutuu koko ajan olemaan jotain muuta kuin on?

Tämä. Minusta on typerää alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, jota tahtoo jotenkin muuttaa. Jos haluat korkkari-minimekkoleidin, valitse sellainen, äläkä luonnonlapsihippityttöä tai farkuissa ja huppareissa viihtyvää mimmiä.

Vierailija
19/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällä hetkellä sinkku, mutta ymmärrän hyvin aloittajan pointin. Usein näkee todella luonnollisen kauniita naisia heille aivan epäsopivissa vaatteissa ja kampauksessa. Aika pienilläkin jutuilla heistä saisii tyrmääviä ilmestyksiä. Jostain syystä yhteiskunnassamme on kuitenkin vallalla ilmapiiri, että naisen on paljon hyväksyttävämpää puuttua miehen ulkonäköön kuin toisinpäin. Sääli

T. esteetikkomies myöskin

Vierailija
20/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tällä hetkellä sinkku, mutta ymmärrän hyvin aloittajan pointin. Usein näkee todella luonnollisen kauniita naisia heille aivan epäsopivissa vaatteissa ja kampauksessa. Aika pienilläkin jutuilla heistä saisii tyrmääviä ilmestyksiä. Jostain syystä yhteiskunnassamme on kuitenkin vallalla ilmapiiri, että naisen on paljon hyväksyttävämpää puuttua miehen ulkonäköön kuin toisinpäin. Sääli

T. esteetikkomies myöskin

No ehkä naiset itse pitävät niitä sopivina ja/tai mukavina. Mitä jos vaan tyytyisit kuitenkn katselemaan vain niitä jotka viehättävät, etkä kuvittelisikaan että kaikkien pitää täyttää esteettiset vaatimuksesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme