Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sivusuhteen lopettaa noin vain?

Vierailija
21.01.2018 |

En saanut asiaani järkevästi otsikkoon mutta olen 44-v. aviossa oleva nainen ja jossain neljänkympin kriisissä tutustuin netissä pariin kiinnostavaan mieheen (tai oikeastaan useampaankin mutta nämä kaksi jäivät tuttaviksi pidemmäksi aikaa, n.pariksi.vuodeksi). Toisen olen tavannut kahvilla muutamaan otteeseen. Toisen kanssa vain viestitelty ja soitettu ja tosi syvällisiäkin juteltu.

Nyt vain tuntuu että omatuntoni on vihdoin herännyt ja että toimin väärin omaa miestäni kohtaan. Olemme aloittaneet pariterapian ja haluan todella jatkaa avioliittoamme ja mieheni myös.

En haluaisi enää vastata noille toisille miehille; voiko ajatella että.ns. ghostaaminen ei ole väärin tällaisessa tilanteessa. Nuo miehet ovat tienneet että olen naimisissa enkä kai ole missään velvollisuudentunteessa
heitä kohtaan (vaikka siltä tuntuukin).

Löytyykö ymmärrystä/samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin viestillä "sori en voi jatkaa tätä enää", mies olisi halunnut soittaa vielä mutta pyysin ettei soittas.

Vierailija
2/11 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi raukka, joka ei osaa suhteita oikein lopettaa. Selitä asiasi heille ja mieluummin kasvotusten! Kertoo kyllä luonteestasi paljon edes harkita feidaamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti jälleen tänään jättää sivusuhde, mutta kun menin käymään niin voi perkule kun päädyttiin vaan sänkyyn ja että se on taivaallisen hyvä... en vielä taida olla valmis. 😎

Vierailija
4/11 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feidaaminen/ghostaaminen on typerää ja raukkamaista. Aiheuttaa toiselle syvät haavat eikä saa käsiteltyä asiaa päässään loppuun. Miten olisi ihan reilu puhelinsoitto tai edes viestittely, jossa tuot kantasi esiin ja annat toisen kysyä ne kysymykset, joita hän mahdollisesti haluaa kysyä päästäkseen eteenpäin.

Jos olet osannut aloittaa suhteen, osannet varmaan sen lopettaa kuten selkärankaiset toimivat.

Vierailija
5/11 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi jos salarakas hankkiutuu tarkoituksella raskaaksi kun omakin vaimo on raskaana.

Vierailija
6/11 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi jos salarakas hankkiutuu tarkoituksella raskaaksi kun omakin vaimo on raskaana.

Asutko Eirassa?

Vierailija
7/11 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tiedän että on raukkamaista mutta toisaalta tuo salasuhteilu on oikeastaan ollut jonkinlaista riippuvaisuutta/todellisuuspakoa. Nyt kun olen parin viikon verran ollut irti heistä, en kaipaa enää viestejä tms.

Tuo on vähän sama kuin jos alkoholistille sanoisi että ota vielä yksi huikka, ja hyvästele viina.

Eli aloituksessani en varmaankaan osannut tuoda esille tuota riippuvaisuuttani.

Vierailija
8/11 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi laittaa tekstaria ja selittää siitä muuttunutta tilannettasi. Se olisi reilua, eikä kenenkään tarvitse jäädä epätietoisuuteen.

Itse koin todella törkeänä, kun yksi mies poisti kokonaan sähköpostinsa, eikä selittänyt katoamistaan mitenkään. Se tyyppi taas toimi fiksusti, joka kertoi suoraan, ettei halua enää jatkaa suhdetta. Ei edes tarvinnut selittää syitä, koska sivusuhteessa ei olla toisille tilivelvollisia. Siitä jäi parempi mieli.

Vierailija
9/11 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tiedän että on raukkamaista mutta toisaalta tuo salasuhteilu on oikeastaan ollut jonkinlaista riippuvaisuutta/todellisuuspakoa. Nyt kun olen parin viikon verran ollut irti heistä, en kaipaa enää viestejä tms.

Tuo on vähän sama kuin jos alkoholistille sanoisi että ota vielä yksi huikka, ja hyvästele viina.

Eli aloituksessani en varmaankaan osannut tuoda esille tuota riippuvaisuuttani.

Kyllä sinä voit sen viimeisen jäähyväisviestin laittaa. Se on sinun velvollisuutesi. Vai oletko joku 13 v teini?

Vierailija
10/11 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi laittaa tekstaria ja selittää siitä muuttunutta tilannettasi. Se olisi reilua, eikä kenenkään tarvitse jäädä epätietoisuuteen.

Itse koin todella törkeänä, kun yksi mies poisti kokonaan sähköpostinsa, eikä selittänyt katoamistaan mitenkään. Se tyyppi taas toimi fiksusti, joka kertoi suoraan, ettei halua enää jatkaa suhdetta. Ei edes tarvinnut selittää syitä, koska sivusuhteessa ei olla toisille tilivelvollisia. Siitä jäi parempi mieli.

Sivusuhde on suhde siinä missä muutkin suhteet, joten tottakai järkevä ihminen ottaa toisen osapuolen tunteet huomioon halutessaan "erota", ja kertoa vaikka lyhyestikin syyt. Toinen voi olla vaikka rakastunut, miltähän itsestäsi tuntuisi jäädä vaille vastauksia siinä tilassa. Hyi mitä kylmiä ihmisiä maa päällään kantaakaan.

Vierailija
11/11 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä nainen ei tajua alistuvansa orjaksi sivusuhteessa. Miehellä on langat käsissään nainen sätkyttelee