Mihin aikaan sinun pitää aamulla herätä taas töihin? Mihin aikaan käyt nukkumaan?
Mun pitää herätä 7 maissa, meen kahdeksaksi töihin. Jospa sitä pääsis rauhoittumaan siinä yhdentoista maissa nyt illalla että jaksaa aamulla noustakin.
Kommentit (43)
5.30 alkaa kello soitella. Jos kuuteen mennessä nousee, niin saa ottaa suht. rauhallisen aamun. Klo 8 aikaan pyrin oleen töissä, ehkä vähä aiemminkin, jos en itse vie lapsia hoitoon. Nukkumaan menen su-ma yönä yleensä vasta 23-01 välillä, koska unta en saa aiemmin nukuttuani la-su aamuina 9.30 asti. Normaalisti nukahdan siinä 23-24 aikaan arkisin ja herätys 5.30-6.
Nukkumaan 22 ja herätys 04:50. Työmatka 1h 10min
Siis ihan oikeesti, kannattaako työnantajille uhrata elämänsä tuollaisella rääkillä...hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
3.30 herätys, viideksi töihin. Nukkumaan olisi pitänyt mennä jo
Sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Herään 5.40, työpaikalla pitää olla noin klo 7.45. Matkaan menee tunti ja aamurutiineihin reilu tunti.
Yhdeksän aikaan käyn nukkumaan.
Apua siis mihin aamurutiineihin menee yli tunti? Itsellä max puoli tuntia meikki ja hiukset!!! Kamalaa olisi tuollainen!
Herään 7.15, työt alkaa klo 9. Nukkumaan puolen yön aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeesti, kannattaako työnantajille uhrata elämänsä tuollaisella rääkillä...hohhoijaa.
Niin millaisella rääkillä? Itse olen maailman onnellisin työstäni ja herään mielelläni 5 maissa ja ajelen yli tunnin töihin
Herätys 7.15, aloitan työt 8.30. Aivan liian myöhään tulee mentyä nukkumaan, oon tyytyväinen jos oon sängyssä edes vähän ennen puoltayötä. Illanvirkkuna tulee helposti valvottua yhteen-kahteen. Ei mitään järkeä!
Herätys aikaisin aamulla 00:silloinkuinhuvittaa, nukkumaan menen noin 00:sittenkunjaksan. Työmatkaan menee jonkin verran aikaa, riippuu olosuhteista eli siitä, kuinka kylmä lattia on matkalla sängystä jääkaapille. Kipittäkää te oravanpyörässänne ja nauttikaa työstä, itse käännän kylkeä :)
Työt alkaa 10-10.30, menen nukkumaan puoliltaöin ja herään 9.30. Asun 8min kävelymatkan päässä työpaikastani wli aamulla pääsen nopeasti töihin eikä tarvitse herätä aikaisin.
0420 herätys, työvuoro alkaa klo 6. Työmatkaan menee aikaa 45 min.
Nukkumaan menen siinä klo 20 aikaan.
Yllättävän moni, joka kuulee että menen noin aikaisin nukkumaan, pitää sitä outona. Ei ole yhtään outoa, jos haluaa saada 8h yöunet.
Viideltä soi kello, työt alkavat kahdeksalta. Nukkumaan menen kymmeneltä viimeistään.
12-14 aikaan herään, työt alkaa 17.30. Iltatyötä teen.
Jatkuva univaje on terveysriski. Aikuinen tarvitsee keskimäärin 7-8 tuntia unta joka yö. Ketjun ihmiset nukkuvat kyllä huolestuttavan vähän.
Olen työtön, joten töihin ei tarvitse aamulla herätä, mutta klo 9 aikoihjin olisi tarkoitus kuitenkin nousta, että klo 10 pääsee antamaan atk-opastusta eläkeläisille (vapaaehtoistyö). Nukkumaan menen yleensä 00-03. Jos menen nukkumaan ennen puoltayötä, herään yleensä 02-04 enkä saa enää unta sen jälkeen.
5.15 herätys 7.00 täytyy olla töissä. Lapsien vienti päiväkotiin vaikuttaa, silloin kun ei tarvi viedä voi nukkua 5.45 asti. Nukkumaan olisi hyvä mennä 22.00 mutta olen ylpeä itsestäni kun menen edes 22.30, yleensä venyy 23-01.
06:15 soittaa kello. Töihin lähden hieman yli seiskan ja puoli kasilta olen työmaalla.
Herätys on 5.40 ja työ alkaa 7.00. Useimmiten nukkumaanmeno venyy klo 23 asti. Yritän päästä nukkumaan kymmeneen mennessä.
Kuudelta herätys, seiskaksi töihin. Nukkumaan n.23aikaan. Tuntuu, että ilta menee ihan hukkaan, jos käy nukkumaan aiemmin eikä tosin aiemmin saa untakaan. Aamulla en herää minuuttiakaan liian aikaisin kuin tarvitsee, VIHAAN aikaisia aamuja. Joku itse saatana on keksinyt, että töissä pitää olla seitsemältä.