Voi kakka:( kävin vaa'alla ja olen lihonut
Monta kiloa. Mikä paras laihdutuskikka? Juu tiedän että pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa ja liikkua, mutta mitä muuta? Millä sinä olet laihtunut?
Kommentit (8)
Käy ensin kakalla, sitten vasta vaa'alla.
Kun jätät hiilihydraatit alle 20g/päivä, alkaa tuloksia tulla nopeasti. Kun keho jonkin ajan kuluttua päätyy ketoosiin, alkaa rasva palamaan ja nopeasti. Tällä "dieetillä" ei tarvitse olla nälässä, koska rasva pitää kylläisenä. Itse en ole tarvinnut enää pitkään aikaan mitään välipaloja tms. Olo on mainio ja veriarvot todella hyvät. Ainoa tapa jolla olen saanut laihdutettua, nyt viidessä kuukaudessa -15kg ja voin pitää satunnaisia "herkkupäiviä". Turvotus lähti parissa päivässä ja hiilarikoukusta päässeenä en voi olla onnellisempi.
Kannattaa tutustua, paitsi jonkin iltapäivälehden juuri tekemä artikkeli oli täyttä paskaa :D
Pitkäkestoinen liikunta on jees, arkiliikuntaa voi lisätä vaikka 5 minuutilla päivässä. Älä ala rehkiä hiki hatussa ettei tule kyllästyminen. Älä mene nälkäisenä kauppaan, älä osta karkkia tai muita herkkuja, vaihda lautanen pienempään.
Vierailija kirjoitti:
Kun jätät hiilihydraatit alle 20g/päivä, alkaa tuloksia tulla nopeasti. Kun keho jonkin ajan kuluttua päätyy ketoosiin, alkaa rasva palamaan ja nopeasti. Tällä "dieetillä" ei tarvitse olla nälässä, koska rasva pitää kylläisenä. Itse en ole tarvinnut enää pitkään aikaan mitään välipaloja tms. Olo on mainio ja veriarvot todella hyvät. Ainoa tapa jolla olen saanut laihdutettua, nyt viidessä kuukaudessa -15kg ja voin pitää satunnaisia "herkkupäiviä". Turvotus lähti parissa päivässä ja hiilarikoukusta päässeenä en voi olla onnellisempi.
Kannattaa tutustua, paitsi jonkin iltapäivälehden juuri tekemä artikkeli oli täyttä paskaa :D
Mitä syöt?
Harrasta hikistä seksiä ukkosi kanssa, ei mitään lähetyssaarnaajassa himmailua vaan mielikuvituksellisissa asennoissa ja voitte vaikka vuoronperään jahdata toisianne ennen paneskelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syöt?
Aamulla esimerkiksi kaksi paistettua kananmunaa, lihalisuke (esim. snellman kunnon nakki, pekoni, kinkku, kannattaa vertailla hh-määriä!!), vihreitä kasviksia kuten kurkkua. Monet juovat rasvakahvin tähän samaan tai pelkästään sen aamulla, sillä pitäisi kuulemma pärjätä 6h hyvin.
Lounaalla (nykyään n. 12-14 välissä, koska ei ole nälkä aiemmin) esim. kukkakaalimuusia ja lihaa, vihreitä kasviksia. Vaihtoehtoisesti pinaatti tai ihan tavallisia lettuja kermavaahdolla vhh-tyyliin. Maistuvat makeutusaineen kanssa vähintään yhtä hyviltä kuin tavalliset.
Iltaruoalla kesäkurpitsanuudeleita kermakastikkeessa, kanaa, vihreitä kasviksia. Kiinankaalesta voi hyvin tehdä "tortillapohjia", johon latoo mieleisensä lihan, kasvikset ja majoneesin + muut. Kiinankaalen lehti täytettynä munavoilla on hyvää!
Iltapalaa en usein tarvitse, mutta viikonloppuisin teen juustosta ja meetwurstista naposteltavia "sipsejä" uunissa.
Itse en ole täysin orjallisesti noudattanut tätä, esim. majoneesini ei ole sitä parasta sopivaa. Saatan välillä syödä myös porkkanaa ja tomaattia, niistä en ota stressiä kun paino kuitenkin tippuu.
Rasvaa ei tule pelätä, kun keholla ei ole käytössään ylimääräistä hiilihydraattia, se alkaa käyttämään rasvaa ja energia-aineenvaihdunta alkaa polttamaan rasvaa. Alussa tämä on hieman ikävää, koska on ollut koukussa hiilariin ja siten myös sokeriin. Pää särkee ja vituttaa, mutta parin päivän jälkeen alkaa olossa tuntua huomattava muutos. Viljat pitävät kehossa hiljaista tulehdusta koko ajan yllä, joten omalla kohdallani vatsa on rauhoittunut. Alussa voi tulla ns. rasvaripulia, koska keho ei ole tottunut niin isoon rasvamäärään.
Kannattaa myös välttää ruoka-aineita jotka sitovat itseensä nestettä eli turvottavat. Suola ja vilja lähinnä.