Kuka on UUSIN elokuva/sarja-ihastuksesi?
Minulla on The Last Jedi:n katsomisen jälkeen Kylo Ren. Mikä on ihan helkkarin käsittämätöntä, koska kyseessä on lapsenkasvoinen roskiksia potkiva kakara jolta mikään ei onnistu. Mutta silti siinä iski joku. Ja siis The Force Awakens:in jälkeen olin lähinnä sitä mieltä, että tyyppi on lähinnä säälittävä ja ärsyttävä. En ymmärrä mitä tässä tapahtui, mutta näin vaan kävi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Skamin Yousef. Harvoin näkee tuollaisen mieshahmon, joka on vaan yksinkertaisesti mukava, kohtelias, huomioon ottava, kunnioittava, hyvä ystävä, kiltti toisia kohtaan jne. Aika usein on enemmänkin niin päin, että jostakusta kusipäisesti ja ärsyttävästi muita kohtelevasta leivotaan jotain kuolattavaa sankaria. Syötetään naisille sitä, että renttuihin rakastuminen on intohimoista ja tavoiteltavaa. Kerrankin oli oikeasti hyvä ja epäitsekäs tyyppi miespäähenkilönä.
Mahtavaa, olin tulossa tekemään ihan identtisen postauksen! Olen myöhäisherännyt Skamiin, vasta edellisviikonloppuna katsoin sarjan läpi ja Yousef vei oitis sydämeni. Onneksi tehdään tuollaisiakin hahmoja, eikä aina jotain väsyneitä pahoja poikia. Onneksi lempihahmoni Sana päätyi ihanan Yousefin kanssa yhteen :)
Vierailija kirjoitti:
Aina sunnuntaisin katson uusimman snl usa:n jakson ja tänään huomasin että Alex Moffat on ruvennut hymyilyttämään vähän turhan paljon ja ihan vääristä syistä..
Itselle uppoaa viela enemman saman shown Beck Bennett. Eilenkin kun se cold openissa esitti Trumpin laakaria se sotilaspuku paalla en enaa edes kuunnellut mitä se puhui kattelin vaan;) Hauskoja miehia kylla molemmat! Jos se yhtaan lohduttaa niin taitavat olla aika patkia.
Netflixistä Keskustytöt (Las chicas del cable) -sarjan Francisco.
Netflixin Daredevil- ja Defenders sarjojen Elektra! Grrr!!!!
m32 (nörtti, tiedän enkä välitä...)
Tästä sen akat näkee kun täällä aina päivittelette miten Kimi olis saanu itelleen kauniimman vaimon tai miten Miklu on voinut rakastua noin laihaan naiseen jne.jne. Eihän edes teidän julkkisihastuksetkaan ole niitä hollywoodin komeimpia. Vaan hyvännäkösiä ihmisiä jotka mielyttää teitä muuten ja siksi tunnette heihin vetoa. Ette sen takia että hän olis kaikista komein.
Paul Giamatti on kuin huonompi painos mun nuoruuden rakkaudesta. Noi mulkosilmät yhdistää.
Kapteeni Charles Vane (Black sails, ei assassiini) iskee hormoneihin kuin miljoona volttia. Mulla on itsediagnosoitu pitkätukkamiesongelma.
Teini 38 v ;)
New Yorkin tatuointitarinoiden Ami<3 Tietysti ilman niitä tatuointeja olis vielä parempi mutta jokaisessa on vikansa.
Tämä on hassuin mutta Philippe Petit. Katsoin hänestä dokumentin viikko sitten ja sen jälkeen olen ihmeissäni googlaillut häntä ja viime yönä se iski näin hänestä seksi unta ja tajusin että on aika lopettaa! Kyse siis siitä nuorallakävelijästä.
Holby cityn Iisac. Joo karmea rooli, mutta se ulkonäkö. . Taydellinen :D Voittaa jopa toisen rakkauteni Antti Tuiskun 💚
The Originals -sarjan Elijah.
t. 42-vuotias ikiteini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että tällä pallolla on ikinä tallannut maagisempaa miestä kun tohtori House!
Tohtori Lightman (Paljastavat valheet) on aika hyvä myös, jos House iskee!
Ja jos Housesta tykkää, niin sama näyttelijä on aika vetävä ja fiksu myös uudehkossa sarjassa nimeltä Chance.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että tällä pallolla on ikinä tallannut maagisempaa miestä kun tohtori House!
Tohtori Lightman (Paljastavat valheet) on aika hyvä myös, jos House iskee!
Ja jos Housesta tykkää, niin sama näyttelijä on aika vetävä ja fiksu myös uudehkossa sarjassa nimeltä Chance.
Erityisen vetävä roolissaan Bertie Woosterina❤️
https://78.media.tumblr.com/79f9c11b8c299922480b6fb71aa49788/tumblr_ndf…
4th prince Wang So😍
https://notonehundredfortyeightmoons.files.wordpress.com/2016/09/vxbxcp…
https://78.media.tumblr.com/8ce299b2898a808f932f3786a79e541a/tumblr_ocr… 😆