Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu päättyi, en ollut riittävän "tasokas"

Vierailija
21.01.2018 |

Itkettää, haluan jotain lohdutuksen sanoja.

Tapailin melkein puoli vuotta ihanaa miestä, ihastuin aivan korviani myöten ja kaikki oli ihanaa. Kunnes otin puheeksi että kuinka vakavana hän pitää tätä tapailuamme, voisiko puhua jo seurustelusta ja niin edelleen...
Mies sanoi pahoitellen, että kanssani on hauskaa muttei näe kuitenkaan suhteellamme mitään "oikeaa" tulevaisuutta, koska en täytä hänen laatustandardejaan. Kuulemma pitäisi olla vähintään maisteritutkinto, keskituloa parempi palkkaus ja ylipäätään ns: "parempiin piireihin kuuluva". Tiesin kyllä, että miehen ex oli lääkäri ja että mies on mieltynyt melko korkeaan elintasoon. Mutta en jotenkin osannut vertailla itseäni tai pitää itseäni jollain tapaa riittämättömänä. No, nytpä pidän ja se ahdistaa suunnattomasti.

Yritän olla kiitollinen siitä, että mies sanoi tämän suoraan, eikä jättänyt minua haaveilemaan mistään enemmästä (ja siis esitti asian todella kohteliaasti ja hienotunteisesti, vaikka näin lyhyesti selitettynä se kuulostaakin tylyltä ) ja keskittyä siihen että jossain tuolla on vielä joku jolle kelpaan ihan omana itsenäni. Mutta nyt on jotenkin itsetunto ihan säpäleinä ja riudun onnettomassa ihastuksen tunteessani.

Tapailun päätin siis minä itse, mies olisi jatkanut mutta minä en estä olla jotain jonka kanssa viihdytään "sitä oikeaa" odotellessa...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarit ja supliikkihemmot kyllä kyttäävät naisen omaisuuden perään...olikohan Ap:kin mies lopulta rahan perässä..jos mies käyttääkin seksiä ja naisen tunteita päästäkseen naisen rahoihin...

Vierailija
42/46 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja samanlainen kuin Ap:n ex. Haluan mieheltä asemaa ja omaisuutta. Minulla olikin tällainen mies, mutta hän jätti minut, kun jäin kiinni pettämisestä. Nyt minulla on ihailija joka asuu yksiössä ja ajaa vanhalla autolla. Mielummin olen yksin kuin menen edes kahville hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä että pääsit eroon miehestä joka ei jaa samoja arvoja kuin itse. Hyvällä itsetunnolla varustetulle miehelle tuollainen juttu  ei olisi ollut ongelma, tapailemallesi  surkimukselle oli.

Jos asettaa naiselle ulkoisia kriteereitä, on pinnallinen paska. Jos asettaa naiselle henkisiä kriteereitä (koulutus, työtehtävät) on huonoitsetuntoinen surkimus. Jos asettaa naiselle kriteeriksi vain pulssin, on epäkiinnostava luuseri, jolle kelpaa kaikki. Ei voi voittaa :D

Jospa aloittaisi ihan siitä, että vaivautuu kertomaan siitä kriteerien täyttymättömyydestä vähän aiemmin kuin puolen vuoden tapailun jälkeen. Sen jälkeen voidaan miettiä niitä itse kriteerejä.

Vierailija
44/46 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee ihan samaa statuksen perusteella karsintaa.

Kun kysyt tinderissä naista treffeille niin hän kysyy sinulta heti ammatin ja sen tietää jo etukäteen että jos vastauksena ei tule jotain tyyliin ekonomi/juristi/lääkäri niin nainen ei enää vastaa.

Kai sitä nyt treffikumppaninsa voi valkata vaikka paidan värin perusteella jos haluaa, mutta tässä roikotettiin toista puoli vuotta tapailusuhteessa tietäen ettei toinen täytä niitä omia kriteerejä vakavampaan suhteeseen. Se on epärehellistä ja törkeää.

Vierailija
45/46 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä että pääsit eroon miehestä joka ei jaa samoja arvoja kuin itse. Hyvällä itsetunnolla varustetulle miehelle tuollainen juttu  ei olisi ollut ongelma, tapailemallesi  surkimukselle oli.

Jos asettaa naiselle ulkoisia kriteereitä, on pinnallinen paska. Jos asettaa naiselle henkisiä kriteereitä (koulutus, työtehtävät) on huonoitsetuntoinen surkimus. Jos asettaa naiselle kriteeriksi vain pulssin, on epäkiinnostava luuseri, jolle kelpaa kaikki. Ei voi voittaa :D

Eihän tässä siitä ole kyse, ettei saisi olla kriteereitä, vaan siitä, että vain häiriintynyt törppö sanoo jotain tuollaista kuin tuo mies ap:lle. Normaali ihminen sanoisi että olen pahoillani, en ole tarpeeksi ihastunut/kiinnostunut jatkamaan. Tai vedättävä, mutta normaali ihminen sanoisi, että en halua mitään vakavaa/haluan edetä hitaasti.

Vierailija
46/46 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulta kylläpä tuli paha mieli puolestasi. Mies on hölmö idiootti ja niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, hyvä että pääsit hänestä eroon. Hän ei ansaitse sinua. Toivottavasti löydät ihanan miehen joka arvostaa juuri sinua, ei sitä mitä ulkoisesti olet. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi