Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin elää yhteisössä.

Mies 36v
21.01.2018 |

Siis ainakin 100 muun ihmisen kanssa isossa talossa. Minä olisin yhteisön johtaja ja siksi minä olisin ainoa, jolla oli siellä oma tila, jossa vain minä saisin olla ja siihen kuuluisi oma keittiö, olohuone ja makuuhuone, jotka sisustaisin siten kuten itse haluan ja tekisin siellä mitä haluan. Muut asuisivat yhteisissä tiloissa ja heillä ei saisi olla salaisuuksia tai mitään, mitä minä en tietäisi. Siellä tekisimme kaikki yhdessä, esim. kasvattaisimme ruoan mahdollisimman paljon itse ja ostaisimme kaupoista niin vähän ruokaa kuin mahdollista. Kaikki työt tehtäisiin yhdessä, minäkin tekisin töitä mutta en niin paljon kuin muut, koska minä olisin johtaja ja minun tehtäväni olisi määräillä muita. Minä määräisin, että kuka tekisi mitäkin ja milloin. Mitään päätöksiä ei tehtäisi ilman minun lupaani ja muut olisivat minun palvelijoitani. Vaikka naisilla olisi omat kumppanit, niin minulla olisi silti harrastaa seksiä jokaisen naisen kanssa jonka kanssa sitä haluaisin ja milloin haluaisin. Sama koskisi myös miehiä, heidänkin pitäisi antaa minulle seksiä aina kun sitä heitä haluaisin, koska olen biseksuaali. Jotkut yhteisön jäsenet kävisivät yhteisön ulkopuolella töissä ja toisivat ulkomaailmasta mitä tarvittaisiin, kuten sellaisia ruoka-aineita joita ei itse pystyttäisi kasvattamaan, lääkkeitä, leluja, vaatteita ja sen sellaista. Muut maksaisivat minulle vuokraa joko rahalla tai sitten lahjoina, jotka olisivat esim. herkkuja, parempia ruokia mitä he itse söisivät, vaatteita, leluja, kirjoja, huonekaloja ja kaikkea sellaista. Minä saisin tietenkin parhaimmat ruoat, vaatteet, huonekalut ja vaikka minä olen aikuinen, niin minulla olisi myös leluja, joilla leikin. Ei siis mitään aikuisten seksileluja, vaan lasten leluja, kuten nukkeja, pehmoleluja, legoja, puupalikoita, leikkiautoja ja sen sellaista. Minulla olisi myös yhteisön ainoa kännykkä ja tietokone, jolla yksin minä pääsisin internettiin ja internetkauppoihin, joista tilailisin itselleni kaikenlaista tavaraa, joista osan maksaisin itse ja osan maksaisivat alamaiseni, koska ne olisivat heidän lahjojaan minulle. Vaikka olisin muiden johtaja ja heitä ylenpiarvoisempi, niin olisin joskus kun itse tahtoisin saman arvoinen kuin he ja viettäisin aikaa heidän kanssaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme