Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häärealityt - osallistuisitko?

Kesämorsian
21.01.2018 |

Meillä on häät ensi kesänä, ja Neljät häät Suomi -ohjelma kosiskelee kovaa vauhtia osallistujia esim. häämessuilla. Nostan hattua niille, jotka tällaisiin ohjelmiin pystyvät osallistumaan. Se tarjoaa minulle mukavaa viihdettä, ja voi fiilistellä omia tulevia häitään toisten kokemusten kautta. Mutta ihan ajatusleikkinä mietin, että miltä ohjelmaan tuntuisi osallistua. Muutenkin on paineita saada päivästä täydellinen jo ihan pienen vierasmäärän kanssa; saati sitten jos koko Suomi katsoisi. En ole muutenkaan maailman rauhallisin pokerinaama stressaavissa tilanteissa... en varmastikaan osaisi esiintyä rauhallisesti ja edukseni ohjelmassa. Tuntuu, että kuvaamisen tuoma stressi veisi jotain pois omasta päivästäni. Mietin myös niitä hääohjelmia, joissa kuvataan esim. pariskunnan valmisteluita kotona. En voisi päästää kameroita tänne pieneen vuokrakaksioon pom-pomien ja lasipurkkien keskelle, ja minä verkkareissa väsäisin hääkoristeita. Kauhistuttaa koko ajatus. Kiinnostaa, että mitä mieltä muut ovat ohjelmiin osallistumisesta? Lähtisitkö? Miksi, tai miksi ei? Ja onnea muuten kaikille tämän vuoden tuleville aviopareille: Toivotan teille jo etukäteen ihania häitä!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.En vieraana enkä muutenkaan. VIhaan kaikkea tuollaista.

Vierailija
2/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi esitellä omien hääjärjestelyjeni tekemistä kenellekkään muille tai kuvausryhmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava aihe. Up!

Vierailija
4/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut suomalaista versiota Neljät häät sarjasta. Nyt kun mietin asiaa, tuntuu, että formaatti istuu paremmin amerikkalaiseen kulttuuriin. Siellä häihinkin käytetään älyttömät määrät rahaa verrattuna Suomeen. Luin, että joku suomalainen morsian olisi mököttänyt omissa häissään tuossa suomalaisessa versiossa. En ole kertaakaan nähnyt, että siinä jenkkiversiossa mökötettäisiin. 

Vierailija
5/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiva aihe.

Vierailija
6/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josku ajattelin että jos minä olisin pitänyt häät. Tai minun häitäni olisi vietetty, niin osa minun ystävistäni olisi varmaan vaatinut minua viihdyttämään heitä jotenkin :) että he olisivat viihtyneet siellä!

Vierailija
7/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut liian ylimielinen....

Vierailija
8/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

My life... vaatimukset on kovat.

Vierailija
9/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas tämä on vaan toisille sallittua tämä pretty Thing ;)

Vierailija
10/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööh. Et oo tosissas!!!! Voi kyllä mä oon tosissani. Raskas elämäntapa tämä! Kaikki on tyytyväisiä ja viihtyy. Huomioi kaikki! Ja vitut viihdytä itse itses.

Vierailija
11/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdytä jo saatana itse itses!!!!

Vierailija
12/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häät oli loppukesällä.

Paikalla maistraatissa oli vain minä ja mun komea sulhanen. Todistajatkin oli "talon puolesta", mekko oli löytynyt Haloselta ilman draamaa, meikkaaja kävi kotona ja hiukset laitoin itse. Sulhanen löyti pukunsa itsekseen ja siitäkään ei saatu riitaa aikaiseksi. Kukat oli kauniita ja hääateria sujui mukavasti.

Kuvitelkaa miten katsojat yksi kerrallaan nukahtaisivat tai hipsisivät jääkaapille koska eihän tuosta olisi viihdykkeeksi.  Hääyö olisi ollut sitten jo asia erikseen, mutta siitä ei sen enempää :) 

Vierailija
13/34 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööööh. Et oo tosissas!!!! Voi kyllä mä oon tosissani. Raskas elämäntapa tämä! Kaikki on tyytyväisiä ja viihtyy. Huomioi kaikki! Ja vitut viihdytä itse itses.

Käsitinköhän ihan oikein kommenttisi? Kyllä häät ovat myös vieraiden juhla. Pääasia tietenkin, että hääpari itse viihtyy, mutta en itse ainakaan voisi pitää hauskaa jos läheisilläni ei olisi kivaa. Haasteena onkin löytää se tasapaino, ettei stressaa turhia toisten miellyttämisestä, mutta ottaa kuitenkin vieraat hyvin huomioon. Sellaiset hääjuhlat muistetaan kyllä pitkään, jossa vieraat tuntevat olonsa mukavaksi. Esim. me valitsimme hääpaikan ja ajankohdan sen mukaan, että vieraille olisi mahdollisimman helppo päästä paikalle. Se toi meillekin hyvän fiiliksen.

Vierailija
14/34 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
16/34 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan hyvin voinut lähteä ohjelmaan mukaan jakamaan meidän hääjuhlaa, mutta olisi ollut tylsää katsottavaa meidän suunnittelu...

Vuotta aiemmin varattiin paikka. Ei ongelmia.

Noin puoli vuotta aiemmin tilasin iltapuvun jenkeistä. Ei ongelmia.

Noin kuukautta aikaisemmin löydettiin vihkijä, sovittiin juhlapaikan kanssa menu, pöytäjärjestys ja bändin paikat.

Edellisenä iltana käytiin vielä hovimestarin kanssa ohjelma läpi ja laitettiin pöytäkoristeet paikalle (noin 5 min kestävä urakka).

Häät sujui just niinku piti, oltiin onnellisia, vieraat sai syödä hyvin ja nauttia aamuyöhön saakka tanssien.

Ei yhtään draamaa, joten ei olisi tuotantoyhtiö tykännyt varmaan

Vierailija
17/34 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://kaksplus.fi/threads/neljaet-haeaet-suomi.1959203/page-2

!!!!

No, draamaa on näköjään kulisseissakin jos tähän on uskominen...

https://www.vauva.fi/keskustelu/1629486/ketju/eilinen_neljat_haat_yasmin_kommentoi_d

Vierailija
18/34 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ihan hyvin voinut lähteä ohjelmaan mukaan jakamaan meidän hääjuhlaa, mutta olisi ollut tylsää katsottavaa meidän suunnittelu...

Vuotta aiemmin varattiin paikka. Ei ongelmia.

Noin puoli vuotta aiemmin tilasin iltapuvun jenkeistä. Ei ongelmia.

Noin kuukautta aikaisemmin löydettiin vihkijä, sovittiin juhlapaikan kanssa menu, pöytäjärjestys ja bändin paikat.

Edellisenä iltana käytiin vielä hovimestarin kanssa ohjelma läpi ja laitettiin pöytäkoristeet paikalle (noin 5 min kestävä urakka).

Häät sujui just niinku piti, oltiin onnellisia, vieraat sai syödä hyvin ja nauttia aamuyöhön saakka tanssien.

Ei yhtään draamaa, joten ei olisi tuotantoyhtiö tykännyt varmaan

Meillä on myös kaikki valmistelut sujuneet todella helposti. Lähestyviin häihin ei oikeastaan liity tällä hetkellä muuta jännitysmomenttia, kuin että jaksanko aloittaa häädieettiä vai en :D Mutta onneksi pukukin on sen mallinen, että se näyttää jo nyt just hyvältä, vaikkei jaksaiskaan sitä viittä kiloa laihduttaa. Eipä siinä, olisin kuvitellut ainakin tv:n perusteella, että häitä edeltää kamala monen kuukauden/vuoden järjestelypaniikki. Pukukin löytyi heti ekasta liikkeestä, ja tosiaan n. puoli vuotta ennen häitä vasta aloitettiin suunnittelu ja varattiin paikka.

Vierailija
19/34 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi "yhtä elämäni tärkeimmistä päivistä" televisioon ja sitä kautta tänne räävittäväksi.

Vierailija
20/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ei ole näköjään ketään kovin innokasta ohjelmiin osallistujaa. Onkohan niin, että tarvitaan joku erityisen räiskyvä ja viitseliäs persoona, jotta ohjelmaan on paloa lähteä? Toisaalta, sen tyyppiset persoonat ehkä osaavatkin järjestää näyttävämpää viihdettä kuin me Maija Meikäläiset. Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia/näkemyksiä ihmisiltä, jotka ovat ohjelmien tekoa saaneet seurata lähempääkin.  -Ap