Kekkonen sanoi aikanaan, että älkää ikinä päästäkö Kokoomusta valtaan
Jos pääsevät, he tuhoavat Suomen. Kekkonen oli oikeassa.
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Mistä kokoomuksen äänestäjiä edes tulee? Ihmettelen, miten voi vähemmistön asioita ajava syöväke olla vallassa jatkuvasti vaalit toistensa jälkeen. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Rahalla täytyy tulla valtaosa äänistäkin.
Jep. Sulle-mulle, sulle-mulle. Edelleen kirjekuoret vaihtavat omistajaa, koska digitaalista jälkeä on helppo seurata.
Vierailija kirjoitti:
Olen 75-vuotias ja seurannut politiikkaa koko nuoruus- ja aikuiselämäni. Koskaan en ole kuullut tai lukenut tuollaista kommenttia, mikä nyt pistetään Kekkosen suuhun, lähes 40 vuotta miehen kuoleman jälkeen. Enpä usko että Urkki on tuollaista koskaan sanonut.
Minä olen vasta 59, mutta muistan kyllä Kekkosen noin sanoneen. Siksi kesti vuoteen 1987, kun kokkarit pääsivät hallitukseen ja pääministeripuolueeksi. Sen jälkeen hyvinvointivaltion romuttaminen alkoi ja tämän oikeisto-äärioikeistohallituksen aikana se on nyt loppuun saatettu.
Kiva että täällä diggaillaan diktaattoreita. Sellainenhan Kekkonen oli. Kysykääpä vanhemmiltanne että saiko Kekkosta arvostella julkisesti? Mielestäni päättäjien kritiaointi kuuluu olennaisesti demokratiaan.
Vai kaipaatteko sitä että Kekkosella olisi vieläkin läheiset suhteet Kremliin ja Putin kävis Suomessa saunomassa?
Kekkonen sanoi julkisesti myös, että kaikki syyt ihmisten liikkumattomuuteen ovat tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 75-vuotias ja seurannut politiikkaa koko nuoruus- ja aikuiselämäni. Koskaan en ole kuullut tai lukenut tuollaista kommenttia, mikä nyt pistetään Kekkosen suuhun, lähes 40 vuotta miehen kuoleman jälkeen. Enpä usko että Urkki on tuollaista koskaan sanonut.
Minä olen vasta 59, mutta muistan kyllä Kekkosen noin sanoneen. Siksi kesti vuoteen 1987, kun kokkarit pääsivät hallitukseen ja pääministeripuolueeksi. Sen jälkeen hyvinvointivaltion romuttaminen alkoi ja tämän oikeisto-äärioikeistohallituksen aikana se on nyt loppuun saatettu.
sannuli, lillukka, ja maria tekivät hyvän esityön. Pilasivat lasten nuoruuden, mutta siitähän öyhöttävä feminatsi ei välitä, kunhan itsellä on aamupalat ja muut lounaat veronmaksajien piikkiin. Työssäkäyvälle se on ihan sama meneekö ne rahat kapitalisti- vai kommunistiloisille. Onneksi väestön_vaihto ratkaisee nämä ongelmat itsestään.
Vihreitä eikä vasemmistolaisia pidä ikinä päästää valtaan. Nyt näemme lopputuloksen kun niitä on päästetty päättämään jostain. Järjetöntä wokea, eikä mitään älyllistä toimintaa.
Viinanen taisi joskus sanoa, että kukaan muu poliitikko ei ole tullut Suomelle yhtä kalliiksi kuin Mauri Pekkarinen. Ennätykset on tehty lyötäviksi typeryydessäkin. Sitten nuo vielä haikailevat kepun, persujen ja kokkareiden yhteistä hallitusta
Kovasti täällä haikaillaan diktaattorin perään. Mihin on unohtunut Kekkosen kuoleman jälkeinen aika, jolloin puolueet laidasta laitaan totesivat ettei koskaan enää, ja säätivät lain pressan kahdesta kaudesta maksimissaan.
Kekkonen oli myös suurin syyllinen suomettumiseen. Suomettuminen alkoi sotasyyllisyysoikeudenkäynnistä, ja pitää muistaa että se oli Kekkonen joka ehdotti taannehtivaa lakia. Välirauhansopimus ei puhunut sanaakaan sotasyyllisyydestä vaan sotarikoksista. Kekkonen käänsi aika nopeasti kelkkansa Zdanovin lakeijaksi. Kannattaa muistaa sekin että oikeudenkäyntiä vaativat vain Zdanov ja Suomessa hänen lakeijansa UKK ja kommarit, eivät britit tai amerikkalaiset, ei edes Stalin.
Kekkoselle tärkeintä oli Kekkosen etu. Suomen etu tuli vasta kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
Kekkosen olisi kannattanut mennä pidemmällekin ja kertakaikkisesti kieltää oikeistolaisten kaikki toiminta tässä maassa. Kaikki vähänkin oikeistolaiseen ajatusharhaan viittaavat tyypit olisi pitänyt sulkea heti mielisairaaloihin lukkojen taakse.
Tuota kutsutaan fasismiksi, mutta ai niin se on sitä vasemmistolaisten parempaa fasismia.
Vierailija kirjoitti:
Kekkonen on kuollut
Ja hyvä niin! Saa*anan munaton h*ntti.
Kokoomus, perussuomalaiset ja rkp ovat tuhonneet Suomen demokratian vain vuodessa. Kaiken, mitä edeltävät sukupolvemme ovat rakentaneet. Kekkonen oli oikeassa.
Samaa mieltä. Verorahat vaan suuryritysten taskuun, ja työntekijät ajetaan ahtaalle.
Kekkonen oli aina pitkävihainen mies. Tuo tokaisu tuli siitä kun Kokoomus ei tukenut kekkosta yksissä presidentinvaaleissa. Henkisesti pieni mies. Omasta mielestään suomen kansan vapahtaja ja pelastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, suomessa on vain eriasteisia vasemmistopuolueita. Tästä sosialismista ei löydy oikeita talousoieistolaisia puolueita, jotka lopettaisivat tämän helvetin ihmisten ryöstämisen.
Saatanan Tunarit! Tarkoitan Sinua Petteri, Matias, Antti, Cai-Görän, Arto. Häpeätkös Sinäkin Elina. Hävetkää saatana - maanpetturit!
T: Uki-setä
Vierailija kirjoitti:
Kekkonen olisi karkottanut persut maasta.
Persujen edeltäjä SMP (jonka raunioille PS perustettiin) pysyi piikkinä Kekkosen lihassa (SMP alkujaan syntyi puoluehajaannuksesta, kun Veikko Vennamo riitantui kepulaisten kanssa).
Vennamo ei lainkaan hyväksynyt Kekkosen idän-politiikkaa ja teki tämän kansalaisille erittäin selväksi. Tämän vuoksi SMP pidettiin tiukasti oppositiossa yhdessä Kokoomuksen kanssa riippumatta eduskuntavaalimenestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kekkonen olisi karkottanut persut maasta.
Persujen edeltäjä SMP (jonka raunioille PS perustettiin) pysyi piikkinä Kekkosen lihassa (SMP alkujaan syntyi puoluehajaannuksesta, kun Veikko Vennamo riitantui kepulaisten kanssa).
Vennamo ei lainkaan hyväksynyt Kekkosen idän-politiikkaa ja teki tämän kansalaisille erittäin selväksi. Tämän vuoksi SMP pidettiin tiukasti oppositiossa yhdessä Kokoomuksen kanssa riippumatta eduskuntavaalimenestyksestä.
Veikko pyörtyisi kauhusta, jos näkisi nykyhallituksen ja nykyPS:n.
Kekkonen on kuollut