Lue keskustelun säännöt.
Kekkonen sanoi aikanaan, että älkää ikinä päästäkö Kokoomusta valtaan
21.01.2018 |
Jos pääsevät, he tuhoavat Suomen. Kekkonen oli oikeassa.
Kommentit (264)
Silloin elettiin rähmälläänolon aikoja, pelättiin mitä idästä jyrähdettiin. Kokoomuksen paitsio johtui ns."yleisistä syistä", kaikki tiesivät mistä se johtui.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä mitä sanoi. Hän oli Neukkulaan kallellaan. Puhutaan mielummin Niinistöstä.
Vähän sä tiedät historiasta. Kekkonen oli ohrana ja vihasi venäläisiä. Hänen sanojensa mukaan heihin ei voi luottaa ikinä.
Siinä oli viisas mies