aikuisopiskelijat. ihanaa,kun hensua ei enää tehdä
Ainakaan siinä laajuudessa kuin ennen. Mitä mieltä?
Kommentit (12)
Vaikea sanoa, kun en tiedä mikä on hensu. HOPS piti tehdä.
Ne hensut on yhtä paperisotaa! Haistakoon paskan nuo niiden vaatijat!
Vierailija kirjoitti:
Ne hensut on yhtä paperisotaa! Haistakoon paskan nuo niiden vaatijat!
Enäähän niitä ei tehdäkkään.
Mikä on hensu? Viimeiset 10v olen ollut aikuisopiskelija ja vasta nyt kuulen moisesta..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Edupolilla ainakin tehdään.
Mutta ei varmasti enää samassa laajuudessa kuin ennen.
Se hops on nykyään hoks. Ja nykylaki sen laadintaan on paljon tiukempi.
Hensu on henkilökohtainen näyttösuunnitelma ja se kyllä tehdään edelleen.
Mä jouduin tekemään hensuja v. 2016. Jumalauta mitä plikunn*ssimista koko paska! Muutaman kerran näytöissä meinasin kilahtaa kun opettajat valittivat puutteista niissä. Toki se ei ollut opettajien vika että niitä vaadittiin, vaan opetusministeriön.
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin tekemään hensuja v. 2016. Jumalauta mitä plikunn*ssimista koko paska! Muutaman kerran näytöissä meinasin kilahtaa kun opettajat valittivat puutteista niissä. Toki se ei ollut opettajien vika että niitä vaadittiin, vaan opetusministeriön.
Oijoo muistan noi. Mutta kun sen oppi mitä niihin piti kirjoittaa, niin oli helppoa. Tosin tyhjää sanahelinää.
Näyttösuunnitelma tehdään edelleen, mutta sitä ei opettajalta enää hyväksytetä , eikä siihen enää niitä kriteereitä tarvitse avata. Myöskään itsearviointia ei tehdä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoo muistan noi. Mutta kun sen oppi mitä niihin piti kirjoittaa, niin oli helppoa. Tosin tyhjää sanahelinää.
Ei se kyllä helppoa koskaan ole ollut.
Eikö ole aikuisopiskelijoita?