Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laitat ripsiväriä?

Vierailija
13.07.2008 |

Miten levität värin? Laitatko vain yläripsiin vai myös alas? Laitatko monta kerrosta?

t. tumpelo, joka ei osaa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutin neljä vuotta sitten reilut 30 kiloa neljässä kuukaudessa.

Lähtöpaino lähenteli sataa, ennen kuin tajusin, että on tehtävä jotakin.

Pudotin painon 65-66 kiloon, ja siinä olen pysynyt. Itsekuria se on toki vaatinut, ja välillä paino on päässyt nousemaan lähelle 70 kiloa, mutta olen tiputtanut ne kilot HETI pois.

En aio enää koskaan päästää painoa edes siihen 70 kiloon asti.

Pituutta minulla on 178 cm.

Vierailija
2/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli oikein tyhjentävä vastaus :)

Pudotin painon 65-66 kiloon, ja siinä olen pysynyt. Itsekuria se on toki vaatinut, ja välillä paino on päässyt nousemaan lähelle 70 kiloa, mutta olen tiputtanut ne kilot HETI pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasit jo varmaan mokasi :-) täällä ääneen nauran sohvan pohjalla...toivottavasti mies ja pojat ei heränneet...no mies on ainut jolla on aikainen herätys, me muut nukutaan siihen asti kun unta riittää

Vierailija
4/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhin pyllyni edestä taaksepäin ainakin kolme kertaa, enemmänkin jos on tarvetta. Paperina on kaikkein halvin paperi, mies sitä ostaa vaikka minusta se on kuin jotain kierrätyspahvia. Alapään pesen ainakin kerran kuussa.

Vierailija
5/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroin joka toinen päivä, lattiat moppaan kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa tarpeesta riippuen. Ikkunat pesen keväällä, kesällä ja syksyllä. Käytän mikrokuituliinaa ja sinipiikaa. Kylppärin siivoan kerran päivässä.

Vierailija
7/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaan yleensä joka toisen huoneen, sekä ylä-että alakerrasta. Kerroksia laitan kaksi tai kolme - sillain töpöttelemällä. Joskus tosin reilullakin kädellä, jos on iltariennot edessä! Vieraat ovat kehuneet. Meillä on tammiparketti, antiikkitammea.

Vierailija
8/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on yllätysvieraillekin jotain itsetehtyä ja maukasta tarjottavaa!

Vierailija
9/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut balettia 5-vuotiaasta alkaen. Ammattilaiseksi haaveilin melkein teini-ikään asti, mutta en ole ruumiinrakenteeltani ammattiballerina :( Jotkut mammat hiekkalaatikon reunalla pitää outona kun 38-vuotias harrastaa balettia. Mutta se on minun keinoni säilyttää tasapaino elämässäni sekä kokea jotain kineettisesti esteettistä säännöllisesti.

Vierailija
10/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alkuperäiseen kysymykseen. Levitän vain yläripsiin, ja niin kauan, että näyttää hyvältä ja tuuhealta :)

Vierailija
11/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsivärin levitän vain yläripsiin. Teen ensin sellaista pientä siksakkaavaa liikettä jotta väri tarttuu ripsiin kunnolla ja vasta viimeisenä silauksena "nostan" harjan ripsien kärkeen asti taivuttaen ripset kauniisti kaarelle. Ripsariharjalla vielä tarvittaessa hiukan irrottelen mahdollisesti yhteenliimautuneita ripsiä toisistaan. Laitan vain yhden kerroksen. Mulla on luonnostaankin tummat, pitkät ripset joten vähempi ripsari riittää.

Alaripsiin en laita ollenkaan muuten kuin joskus juhlameikkiin, mulla on niin pitkät alaripsetkin, että näyttää päivänvalossa hassulta..

Ripsiväriä otetaan pullosta ilman "pumppaamista", Pumppauksella pulloon menee ilmaa ja ripsari kuivuu nopeammin.

Vierailija
12/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vain alapinnaltaan?

t. Ap

Vierailija
13/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko valita sellaiset, jotka ei hierrä noita taipeita ihan ruvelle! Etenkin näin kesällä on tuskaa, kun ne hiertymät ei parane sitten millään, kun hautuu vaan:(

Vierailija
14/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhousut vaihdan sitten kerran viikossa. Säästyy pesuaineissa ja mieskin tykkää, sen mielestä naisen kuuluu tuoksua naiselle.

Vierailija
15/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpaankynsiin ollenkaan kynsilakkaa. Naturellit ovat kauneimmat ja luonnollisimmat. Sormenkynsiin laitan vaaleita sävyjä tai kirkasta lakkaa. Laitan vain yhden kerroksen. Juhliin ranskalainen manikyyri.

Vierailija
16/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläpuolelle en laita.

t. se pitkäripsinen

Vierailija
17/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskisoosin: lihat ja pekonit pannulle tirisemään, sekaan 2rkl jauhoja. Paistellaan hetki. Lisään kolmisen desiä kiehuvaa vettä ja keittelen kokoon. Mausteeksi rakuunaa ja salviaa. Suolaa ja pippuria tietenkin. Tarjoan pottujen kera. Ruokajuomaksi maito.

Vierailija
18/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolulla vedän lauteet alapuolelta ja pyllyyn tulevalta puolelta tietenkin.

Vierailija
19/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi laiska imuroimaan. Imuroin sitten, kun lasten sänkyjen alla näkyy valtavia pölypalloja. Lattiat pesen kerran kahdessa kuussa. Saunan lauteet pesen kerran vuodessa. Ikkunat olen yrittänyt pestä vuosittain, mutta osan niistäkin pesen vain joka toinen vuosi. Kaikki luulevat, että meillä on aina siistiä, mikä johtuu siitä, että siivoan aina vimmatusti ennen vieraiden tuloa.

Vierailija
20/28 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa oikea tapa harjoittaa luonnonsuojelua on veganismi sekä jätteiden määrän minimoiminen. Säästämme vettä, jottei likavettä synny. Kylvemme perheenä joka toinen viikko. Ensin kylvetetään lapset, sitten samassa vedessä kylven minä ja lopuksi mies. Dyykkaamme ruoan ja useimmat käyttötavaratkin. Lasten vaatteita on jonkin verran ostettu kirpparilta ja kierrätyskeskuksista, iso osa on saatu käytettyinä sukulaisilta ja osa dyykattu. Kertiksiä ei käytetä. Lapset syövät vegaaniruokaa ja kasvavat omalla -1 käyrällään hyvin. Tarhaan ei voi lapsia laittaa koska siellä laitetaan ruokaa roskiin -> lapset oppisivat aivan vääränlaisen mallin elää. Toisaalta ei heidän tarhaan tarvitse mennäkään, koska me vanhemmat voidaan ottaa dyykkaus- marjastus- ja kasvimaareissuille lapset mukaan. Emme tee työtä tai opiskele, ei tarvitse, kun emme tarvitse rahaa enempää kuin yhteiskunnalta saamme. Siitäkin lahjoitamme osan hyväntekeväisyyteen. Lasten vitamiininsaannista pyrimme huolehtimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän