Olen aikuisvauva. Kysyttävää?
Otsikko.
Kyseessä on siis abdl joka on lyhenne sanoista adult baby/ diaper lover joka meinaa aikuista ihmistä joka tykkää vauvailla ja käyttää vaippoja.
Saatte esittää kysymyksiä. : )
Kommentit (28)
Ostaisinko korkea- vai matalakantisen Fissler-paistokasarin? Kumpi olisi parempi??
En tenat, mutta paksut aikuisten teippivaipat lapsellisilla kuvioilla kuitenkin.
Mista tollanen fetissi tulee?? Mita saat siita??
Miten äitisi/isäsi kohteli sinua, kun olit oikeasti vauva ja taapero? Onko taustalla orpoutta/vanhempien päihdeongelmaa/hylkäystä/avioerolapsuus?
Lähtisitkö kanssani ulos lounaalle? Voitaisiin juoda tuttipullosta. <3
9, vaipat puristavat sukupuolialueita. 11. mistään sellaisesta ei ole kyse mulla oli hyvä lapsuus
12. netistä voi tilata, merkkinä esim. rearz ja ABuniverse
13. jos oot nainen niin se sopii
Teet tänne aina välillä aloituksia. Helpottaako se salaamisen taakkaa? Onko sinulla muuta foorumia missä voit kertoa tuosta?
Sinulla on pieni nakkikulli ja olet lihava äidin tissiposki? Vaikea kuvitella lihaksikasta kookas kullista täysipäistä miestä tuollaiseen pelleilyyn.
Ei kyseessä oo pelleily millään muotoa :) Vaikka kyseinen toiminta saattaa vaikuttaa oudolta, kyse on täysin normaaleista ihmisen tarpeista. Kyseessä on maailmanlaajuinen, yllättävänkin suosittu ilmiö.
Mä käsittelen asiaa blogissani. Jos aihe kiinnostaa niin tervetuloa lukemaan!
https://mistametykkaamme.vuodatus.net/lue/2018/02/kun-tuntuu-ettei-tunn…
Jos tuntuu että haluaa jutteluseuraa asian tiimoilta, mut löytää esim kikissä: mistametykkaamme
Koska sun lääkitys on tarkistettu viimeksi? Se on nimittäin aivan päin mäntyä...
ootko tenat jalassa nyt?