Vierailija

Itse muistutan joka käänteessä ja innostunutta lähtijää löytyy. Monelta voi jäädä tulematta, jos ei ympärillä ole iloisia kannustajia.

Tänään ajattelin kysäistä kohta kahdeksankymppiseltä äidiltäni, jolla pää toimii paremmin kuin monella ministerillä. Tulee junalla ja on mukana, koska ymmärtää, että yhteiskunnassa, johon hallitus on meitä viemässä, ei kenelläkään ole lopulta hyvä elää.

Lupaattehan kaikki kuitenkin käyttäytyä siististi. Mukana on lapsia, vanhuksia, kaikenlaista väkeä. Tehdään iloinen mielenosoitus ilman väkivaltaa, vaikka suututtaa.

• ylös 8
  • alas 2

Kommentit (8)

Vierailija

Upeaa. Itse en voi lähteä, kun maksaisi Kuopiosta liikaa. Mutta menkää kaikki. Tämä on tärkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pöh oon töissä noin 600 kilsan päässä.

Harmi. Mutta jos tunnet ihmisiä, joilla matka on lyhyempi ja voivat vaikkapa lakkoilla tuon perjantain, painosta edustamaan sinuakin. ☺

Vierailija

Mukana ollaan. Kyynikot sanovat pessimistisinä, että ei suomi muutu adresseilla, kansalaisaloitteilla ja mielenilmauksilla, mutta voidaan näyttää, että meitä on ja ehkä häpeä katoaa edes hippusen verran hallituksen politiikan puristuksissa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikäs mielenosoitus silloin on? Unelma 2?

Unelmastahan tässä on kyse. Unelma paremmasta Suomesta toteutuu, kun mennään yhdessä vastustamaan aktiivimallia!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.