Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun suurin salaisuus?

Vierailija
20.01.2018 |

Vaikka vanhakin, jota et tule koskaan kertomaan kenellekään?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko jumalaan vanhiempieni tuputtamalla tavalla. En oikeastaan usko jumalaan millään tavalla.

Vierailija
2/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pieraisin taas tänään, mutta pliis, ethän kerro kellekään eteenpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin miehelle saaneeni keskenmenon vaikka oikeasti tein abortin.

Vierailija
4/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin itseäni vanhemmille miehille ollessani 16-18v.

Tekisin yhä saman, jos joku näin vanhasta maksaisi.

Vierailija
5/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitaloasunto oli jo menossa ulosoton kautta pakkomyyntiin velkojen vuoksi, mutta siitä ei kukaan perheenjäsen saanut tietää kun ehdin saada sen myydyksi välittäjän kautta. Sain sentään paremmat rahat sillä lailla kuin mitä ulosoton kautta pakkohuutokaupattavasta saisi. Riitti velkojen maksuun.

Vierailija
6/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut rakkaussuhde toiseen mieheen 31v. Olemme toistemme suuret rakkaudet mutta tuskin koskaan saamme olla yhdessä.

Vierailija
7/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin masennuksen takia terapiassa ja söin lääkkeitä siihen. Vanhemmat tai kaverit ei tiedä tästä. Olen siis jo 37-vuotias, joten onnistui pitää se salassa, kun asuin yksin toisessa kaupungissa.

Vierailija
8/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde mieheni hyvään ystävään raskaana ollessani. Sitä en tule koskaan kertomaan miehelleni. Ex-poikaystäväni raiskasi toisen miehen ja kertoi minulle siitä. Poikaystävä kuoli pian tämän jälkeen, enkä ole katsonut aiheelliseksi kertoa asiasta hänen omaisilleen.

Vierailija
9/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehet yleisesti vitsaileekin keskenään fleshlighteistään yms., niin ennemmin kuolisin kuin kertoisin kellekään tai antaisin kenenkään tietää, että omistan tuosta vielä muutamaa astetta rankemman version.

Vierailija
10/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli suhde mieheni hyvään ystävään raskaana ollessani. Sitä en tule koskaan kertomaan miehelleni. Ex-poikaystäväni raiskasi toisen miehen ja kertoi minulle siitä. Poikaystävä kuoli pian tämän jälkeen, enkä ole katsonut aiheelliseksi kertoa asiasta hänen omaisilleen.

miten voi raiskata miehen?

Vierailija
11/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso joku amerikkalainen vankilaelokuva, niin saat tietää.

Vierailija
12/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen oikeasti hetero.

Vierailija
13/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä raiskata voi, niin Kirjassa sanovat, tiälläpäin sellaista melkein jo anovat. Johan sen Jaakko Teppo aikoinaan tiesi.

Vierailija
14/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että viehätyn lapsista. Tosin olen jo kertonut siitä eräälle ystävälleni.

Vierailija
15/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pullantuoksuinen perheenäiti. Omakotitalo, kaksi autoa, lapset, työt, koko setti. Lisäksi mulla on rakkaussuhde 8 v nuorempaan ulkomaalaiseen mieheen, joka lisäksi käytännössä elää rahoillani. En tiedä rakastaako hän mua tai minä häntä, mutta harrastamme seksiä päivittäin. Eräänlainen harrastus mulle.

Vierailija
16/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on suurempi, psykedeelit vai rakastaja?

Vierailija
17/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi voi olla hyvin kivuliasta jos se tulee "yllätyksenä" :(

Vierailija
18/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä vetävät housut kinttuun ja työntävät munan väkisin peppuun. Oikeassa elämässä ei toimi niin koska pitäisi jotain liukastetta olla kun ei sitä voi kuivana sinne survaista. Tiukkakin on, niin jos on yhtään isompi varustus niin ihan mahdotonta raiskata väkisin toinen mies.

Vierailija
19/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerästi peukutettu viestejä. Kysyttiin salaisuuksia, ja niitä tähän on kerrottu. Alapeukuilla ilmeisesti halutaan ilmaista paheksunta toisen salaisuutta kohtaan?

Vierailija
20/46 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut rakkaussuhde toiseen mieheen 31v. Olemme toistemme suuret rakkaudet mutta tuskin koskaan saamme olla yhdessä.

miksi ette saa?