Keitä suomalaisia vapaaehtoisesti lapsettomia julkkiksia on?
Mieleeni tulee vain Michael Monroe, joka on julkisesti sanonut, ettei ole koskaan halunnut lapsia.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Arja Saijonmaa ja Kike Elomaa.
Olen lukenut, että bodareilla on vaikeuksia lisääntyä kaikkien niiden mömmöjen vuoksi, mitä he ovat ottaneet aktiivikautenaan. Kiken mömmöjen käytöstä en tiedä, mutta miehensä on sen näköinen, etteivät kielletytkään aineet ole vieraita.
Kirsti Paakkanen, lapseton mutta olisi halunnut lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Assi Koivisto ei ole vela, erosi Komulaisesta siksi ettei saanut sairauden takia lapsia. Tuli tässä mieleen, että keihäsnaiset Tiina Lillak, Heli Rantanen ja Mikaela Inberg ovat lapsettomia. Laittaisin listalle Andy McCoyn , vaikea kuvitella isänä.
Andy Mccoylla on poika jenkeissä,nyt jo aikuinen
Ulla Tapaninen. On kertonut mm. Annassa, ettei ole koskaan pitänyt äitiyttä omana juttunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kulmakarvat ohimoilla Helena.
Ketä tällä tarkoitetaan?
Lindgren?
Helena Lindgrenillä on poika. Luulen että tässä tarkoitettiin Helena Petäistöä.
Vierailija kirjoitti:
Assi Koivisto ei ole vela, erosi Komulaisesta siksi ettei saanut sairauden takia lapsia. Tuli tässä mieleen, että keihäsnaiset Tiina Lillak, Heli Rantanen ja Mikaela Inberg ovat lapsettomia. Laittaisin listalle Andy McCoyn , vaikea kuvitella isänä.
Andyllylla on poika ensimmäisen vaimonsa kanssa.
Poika kai asui isovanhemmillaan.
Ellen Jokikunnas harkitsee adoptoivansa lapsen. Ei siis vela.
Vierailija kirjoitti:
Heikki Paasonen
heikil on lapsi
Jari Sillanpää, Waltteri Torikka, Karita Mattila, Arja Saijonmaa, Marco Björtsöm, Jyrki 69
Vierailija kirjoitti:
Jari Sillanpää, Waltteri Torikka, Karita Mattila, Arja Saijonmaa, Marco Björtsöm, Jyrki 69
Jyrkillä on lapsi.
Elisa Rusko. Tiia Nuortamo. Kari Tellgren.
Missäs maassa tää Jyrkin lapsi on ja minkä ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli Palsanmäki!
Haluaisivat lapsia, ovat kertoneet jossain lehdessä tms.
Tosin heitä katsoessaan ei kyllä tunnu ihmeelliseltä, kun ei ole tärpännyt... Eivät näytä fyysisesti kovin terveiltä, siis.
Ai, mä taas olen lukenut, et Palsanmäki laskee mieluummin lakanalle, ku hommaa lapsia. Ihan siis itse käytti juurikin tuota sanamuotoa siinä haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Lenita Airisto! On haastattelussa kertonut jättäneensä miehen, joka halusi lapsia.
Ei voinut saada lapsia, ja "vapautti" miehen joka halusi lapsia (ja saikin).
Lealla on poika eli ei ole lapseton
Lindgren?