Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassakäynnin suurin ongelma! Tavaroiden purkaminen kärrystä hihnalle

Vierailija
20.01.2018 |

Missä tulisi seistä, jotta tavarat saa sujuvimmin hihnalle? Kärryjen takaa ei yllä, sivulta joutuu kiertymään 180 astetta ja talvivaatteissa se on kamalaa. Kärryjen edessä voisi onnistua mutta sinne pääseminen on hankalaa.
Vihaan kassalla käyntiä!
Kaikki se ährääminen ja kohta pakkaat ne taas toisessa päässä kassiin.
Antakaa vinkkinne!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on eräässä marketissa sellaisia uudenaikaisia pikkukärryjä, joiden tavarakori on matala ja se on myös riittävän korkealla. Minä tykkään niistä, koska selkä ei rasitu väärällä tavalla ja kärry on kevyt käsitellä.

Vierailija
2/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä kassoja ei voi suunnitella siten, että kassatyöntekijä nostaisi tuotteet kärristä/korista samalla, kun lukee sen hinnan? Tämän jälkeen tuote hihnan kautta pakattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin on vaikea päästä kärryn eteen? Multa ainakin on onnistunut joka kerta.

Vierailija
4/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voisi olla myös kassoja, joissa olisi jonkinlainen näköeste, ettei hihnalle nostellut tuotteet näkyisi muille asiakkaille. Itseäni aina kuumottele, kun mietin mitä muut ajattelevat ostoksistani.

Vierailija
5/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä, kun takanatuleva asiakas meinaa hypätä reppuselkään anyway!

Sama homma joka Lidlissä ympäri suomen.

Vierailija
6/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi ostoskärristä nostelu aivan törkeän huono liike selälle.

Yksi konsti parantaa ergonomiaa olisi työntää kärri takaperin kassan viereen, jolloin nostelu tapahtuisi matalammasta päästä, eikä kahva ole välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä varmaan kassa rupee nostelemaan jotain 7.5kilon kissanhiekkaa tai kaljasalkkua..olis saikulla aika äkkiä selkävaivojen takia.

On teillä taas jutut!

Vierailija
8/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Ei mitään merkitystä, kun takanatuleva asiakas meinaa hypätä reppuselkään anyway!

Sama homma joka Lidlissä ympäri suomen.

Joo ne tilat niissä on niin ahtaat, ettei tiedä miten siinä seisoisi. Kaipaa suomeen yhden jonon systeemiä. Kassoja voi olla vaikka kuinka monta ja systeemi toimii. Suomessa varsinkin kaikki info-pisteet saisi tomia yhdellä jo olla. Yleensä niisdä in pari palvelu pistettä. Joskus toinen vetää ja toisessa hoidetaan yksi aikavievä reklamaatio yms. Yksi jono ja jokainen pääsee omalla vuorollaan ooikeudenmukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi ostoskärristä nostelu aivan törkeän huono liike selälle.

Yksi konsti parantaa ergonomiaa olisi työntää kärri takaperin kassan viereen, jolloin nostelu tapahtuisi matalammasta päästä, eikä kahva ole välissä.

Käytä sitä korkeapohjaista kärryä.

Vierailija
10/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassan sijaan kassoja, joissa kaikki suoritetaan asiakkaan puolesta.

Kiitos ja nähdään taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryn edessä (eli jossain kärryn ja kassan välissä) on hyvä, mutta vetele kärryä vaikka perässä siinä jonossa, niin olet jo valmiiksi kärryn edessä.

Vierailija
12/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne raskaat tuotteet voi hinnoitella sinne kärriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kärry ole oikeasti kärry? Ei siis kärri? Itäsuomessa puhuvat kaikki kärristä, peräkärri, ostoskärri. Nyt aloin itsekin epäilemään että onhan se kärry oikea muoto?

Vierailija
14/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asiakas laittaa korin tavaroineen hihnalle, okei..mut minä kippaan sen alassuin.

En ala tavaroita sieltä nostelemaan, se on asiakkaan tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen korkeapohjaiseen kärriin mahdu, kun sinkun ostokset.

Vierailija
16/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö olisi hieno sellainen skanneri minkä läpi kärryt työnnettäisiin ja se skannaisi koko kärryn sisällön jonka kassa sitten laskuttaisi. Miltä kuulostaisi?

Vierailija
17/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen korkeapohjaiseen kärriin mahdu, kun sinkun ostokset.

Mutta korkeampi kärry on tarkoitettu selkävaivaisille.

Vierailija
18/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus asiakas laittaa korin tavaroineen hihnalle, okei..mut minä kippaan sen alassuin.

En ala tavaroita sieltä nostelemaan, se on asiakkaan tehtävä.

Semmosta palvelukulttuuria teillä.

Eipä ihme, että sunkin työn korvaa kohta robotit.

Vierailija
19/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen korkeapohjaiseen kärriin mahdu, kun sinkun ostokset.

Mutta korkeampi kärry on tarkoitettu selkävaivaisille.

No pitää tehdä sellainen kolmen kärrin juna:P

Vierailija
20/49 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus asiakas laittaa korin tavaroineen hihnalle, okei..mut minä kippaan sen alassuin.

En ala tavaroita sieltä nostelemaan, se on asiakkaan tehtävä.

Näytätkö samalla nyrpeää ilmettä tms., jotta asiakas varmasti tajuaa olla tekemättä toiste samaa virhettä?