Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä te teette miespuolisten heterokavereidenne kanssa?

Vierailija
20.01.2018 |

Haluan vaan vastauksia hetero Miehen ja hetero naisen välisestä ystävyydestä. Kuinka usein näette? Mikä hänessä on vikana ette halua häntä seksuaallisesti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyimme aikoinaan yhteisen harrastuksen parissa, jolloin vietettiin 7 vuoden ajan tiiviisti paljon aikaa yhdessä. Kummallakin oli omat seurustelukumppanit, eikä toinen ollut seurustelumielessä kiinnostava. Ystävyys jatkui aktiivisen harrastus-uran lopettamisen jälkeenkin. Satunnaisesti olemme käyneet yhdessä iltaa istumassa jossakin tanssipaikassa tai baarissa. Useimmiten vaihdamme kuulumisia jomman kumman luona, yleensä minun luonani, jolloin syömme, herkuttelemme, juttelemme eri asioista, näytämme valokuvia viimeaikaisista tapahtumista yms. Ihan samanlaisia asioita teen tämän miespuolisen ystäväni kanssa kuin teen naispuolisten ystävieni kanssakin.

Emme tunne toisiamme kohtaan seksuaalista vetoa, emme ole oikean tyyppisiä toisillemme parisuhdemielessä. Ystävyys toimii silti hyvin. Olemme kertoneet toisillemme myös parisuhdeistamme ja sitä myöten on selvinnyt, että myös seksuaalisesti olemme aivan erilaiset, vaikkakin olemme molemmat heteroita.

Vierailija
2/5 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävystyimme aikoinaan yhteisen harrastuksen parissa, jolloin vietettiin 7 vuoden ajan tiiviisti paljon aikaa yhdessä. Kummallakin oli omat seurustelukumppanit, eikä toinen ollut seurustelumielessä kiinnostava. Ystävyys jatkui aktiivisen harrastus-uran lopettamisen jälkeenkin. Satunnaisesti olemme käyneet yhdessä iltaa istumassa jossakin tanssipaikassa tai baarissa. Useimmiten vaihdamme kuulumisia jomman kumman luona, yleensä minun luonani, jolloin syömme, herkuttelemme, juttelemme eri asioista, näytämme valokuvia viimeaikaisista tapahtumista yms. Ihan samanlaisia asioita teen tämän miespuolisen ystäväni kanssa kuin teen naispuolisten ystävieni kanssakin.

Emme tunne toisiamme kohtaan seksuaalista vetoa, emme ole oikean tyyppisiä toisillemme parisuhdemielessä. Ystävyys toimii silti hyvin. Olemme kertoneet toisillemme myös parisuhdeistamme ja sitä myöten on selvinnyt, että myös seksuaalisesti olemme aivan erilaiset, vaikkakin olemme molemmat heteroita.

Lisään vielä, että ystävyytemme on kestänyt nyt 20 vuotta. Minä olen perheellinen ja ystäväni viilettää ympäri maailmaa töitä tehden vaihtuvissa suhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on useampiakin ja samaa teen kun naispuolisten kavereiden kanssa. Usein istutaan jossain, ehkä otetaan pari juomaa, pääasiassa kuitenkin ihan vaan vietetään yhdessä aikaa, jutellaan, näytetään hauskoja videoita toisillemme yms. Joskus porukalla, joskus vain yhden kanssa. Kahdestaan jutut on syvällisempiä, kuin porukassa. Miehet helpommin silloin avautuu esim. tyttöystävä/ex-tyttöystävä huolistaan. Joskus käyty leffassa tai syömässä. Tarvitseeko sitä mitään sen ihmeellisempää tehdä, kuin naispuolistenkaan kavereiden kanssa...? :) 

Eikä heissä kenessäkään vikaa ole, eivät vain ole minun tyyppiäni. Seksuaalisesti muutenkin kiinnostaa lähinnä oma aviomies.

Vierailija
4/5 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään yhteisessä harrastuksessa isommalla porukalla neljästi viikossa ja muutaman kerran viikossa treenataan kaksin. Näiden treenien jälkeen mennään sitten välillä kahville joko kaupungille tai jommankumman luo. Jos hänen, näen samalla myös vaimoaan ja lapsiaan.

Jutellaan yhteisestä harrastuksestamme, parisuhdeasioista, töistä ja ihan kaikesta yleisestä mitä maailmalla tapahtuu.

En ole koskaan tuntenut häneen seksuaalista vetoa ja jos tuntisin en tekisi mitään, sillä onhan hän perheellinen mies ja vapaita miehiä mistä valita on riittävästi.

Vierailija
5/5 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana pelattiin D&D:tä :), nykyään käydään kahvilla/kaljalla tai mennään leffaan.

En tiiä miksei nuo miehet kiinnosta parisuhdemielessä? Eihän ne kiinnosta kaikki naisetkaan ;) (olen bi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän