Windows7
Ei avaudu enää sitten millään pyörittää vaan Tervetuloa. Noin 5v vanha. Kannattaako viedä korjattavaksi vai voisko yrittää itse jotain?
Kommentit (11)
Tai käynnistä vikasietotilassa (safemode), painamalla (pari kertaakin) F8 biossin jälkeen pääset valikkoon
Vaihda siihen SSD-asema, niin on kuin uusi.
https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/windowsin-spectre-ja-meltdown-korjau…
Voisiko olla tästä kyse?
En tiedä auttaako, mutta voit yrittää ellei pelota
https://www.lifehacker.com.au/2018/01/fix-windows-7-boot-problems-after…
Kiitos kaikille vastaajille. Olen yrittänytkin jo vaikka mitä mutta ei ukee.. Asennuslavyä ei ole. Ehkä Linux sitte vaan seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille vastaajille. Olen yrittänytkin jo vaikka mitä mutta ei ukee.. Asennuslavyä ei ole. Ehkä Linux sitte vaan seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ellet tarvitse jotain windows ohjelmia aivan pakosta niin voi olla varsin hyvä vaihtoehto. Ellei linuxeista ole aiempaa kokemusta niin kokeile jompaa kumpaa Ubuntu tai Linux Mint. Jo mainittu debian on hyvä myös mutta tulee hieman vähemmän valmiina. Kannattaa huomata että niistä on saatavilla eri versioita joten vertailu kannattaa ennen lataamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos : ) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellet tarvitse jotain windows ohjelmia aivan pakosta niin voi olla varsin hyvä vaihtoehto. Ellei linuxeista ole aiempaa kokemusta niin kokeile jompaa kumpaa Ubuntu tai Linux Mint. Jo mainittu debian on hyvä myös mutta tulee hieman vähemmän valmiina. Kannattaa huomata että niistä on saatavilla eri versioita joten vertailu kannattaa ennen lataamista.
Kiitos. Mahtavaa täältä saa aina apua : ) ap
Tietokoneissa on se ettei niiden viat lopulta ole isoja tai kalliita. Vika saattaa tosin olla korvaamaton jos esimerkiksi kaikki digikuvat katoavat eikä varmuuskopioita ole. Kun käyttöjärjestelmä menee solmuun helpointa on asentaa uusiksi. Onko tässä tapauksessa niin että Windowsin asennusmedia on siellä läppärin kovalevyllä niinkun tavallisesti. Yleensä uudelleenasennus käynnistyy tietyllä F näppäinyhdistelmällä.
Asenna uusiksi