tarkoittaako että olenkin lesbo jos...
aina kun seurustelen miehen kanssa ja kun olen sinkku haikailen naisen perään. Tai että toivoisin että kumppanini olisikin nainen ja jos olisin sinkku niin toivon että löytäisin tyttöystävän.
olen tähän asti pitänyt itseäni biseksuaalina mutta miksi en sitten ikinä ole tyytyväinen kun olen suhteessa miehen kanssa
voiko tarkoittaa jotain muuta? tälläkin hetkellä poikaystävä oikein ihana mutta jotain puuttuu ja haikailen silti naisen perään...
Kommentit (5)
No jos tykkää leikkiä omilla alaelimillään niin kyllähän se kertoo suuntautumisesta. Selvä puolilesbo.
Vierailija kirjoitti:
No jos tykkää leikkiä omilla alaelimillään niin kyllähän se kertoo suuntautumisesta. Selvä puolilesbo.
puolilesbo? :d eli bi?
Ilmeisesti koet jonkinlaista vetoa miehiin kun olet (ollut) miehen kanssa suhteessa? Oletko koskaan miettinyt millaista vetoa, esimerkiksi seksuaalista tai romanttista, tunnet miehiä ja naisia kohtaan? Ei seksuaalinen suuhtautuminen ole standardi määritelmä, vaan voit olla bi, mutta tunnet enemmän vetoa naisiin kuin miehiin. Tai voit olla lesbo. Itse sinä sen parhaiten tiedät.
no sehän tippu heti