Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE:n aamutv:ssä puhetta presidenttivaalista. Eivät maininneet kertaakaan Laura Huhtasaarta. Eivät kertaakaan.

Vierailija
20.01.2018 |

todella mielenkiintoista

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Huhtasaarta. Haluan presidentiksi oikean ihmisen enkä mitään jokaisen perseennuolijaa mikä meillä nyt on. Ihmisellä pitää olla mielipiteet jotka eivät vaihdu päivittäin.

Ääni Huhtasaarelle on ääni Saulin jatkokaudelle.

Ymmärrättekö ollenkaan tätä asiaa???!!!!???!!??

Ei voi kun pyöritellä päätä tälle lyhytnäköisyydelle.

Vierailija
22/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hyvä että rasistit vaietaan kuoliaaksi,Lauralla ei ole mitään annettavaa ei yhtään mitään.

Rasistiksi kutsuminen on laitonta. Huhtasaari voisi haastaa sinut oikeuteen kunnianloukkauksesta. Mamu sai tuomion samasta asiasta. Yle tuskin uutisoi sitä.

ei hän ketään oikeuteen haasta, vaan poliisi. jos jonkun kunniaa on loukattu, niin ensin mennään poliisin juttusille, joka tarpeen vaatiessa tutkii asian. tuon jälkeen mahdollisesti syyttäjä tekee päätöksen että syytetäänkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hyvä että rasistit vaietaan kuoliaaksi,Lauralla ei ole mitään annettavaa ei yhtään mitään.

Rasistiksi kutsuminen on laitonta. Huhtasaari voisi haastaa sinut oikeuteen kunnianloukkauksesta. Mamu sai tuomion samasta asiasta. Yle tuskin uutisoi sitä.

Tollasella asenteella ei ainakaan olisi mikään ihme ettei nouse keskustelunaiheeksi?

Vierailija
24/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö Lauraa rasistiksi? Perustelut?

Heh,riittää että omistaa kuulevat korvat ja näkevät silmät ja ne minulla on.

Eli et osaa perustella väitettäsi mitenkään. Se oli siis pelkkä valheellinen heitto. 

Huhtasaari on puhunut ракоlaisisта ja varsinkin miehistä niinkuin ne olisi jotain lopetusta vaativia tuholaisia,ei ihmisiä.

Vierailija
25/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsipuolueen evoluution kiistävää hihhulia tuskin kovin moni ottaa tosissaan

Vierailija
26/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et osaa perustella väitettäsi mitenkään. Se oli siis pelkkä valheellinen heitto. 

Huhtasaari on puhunut ракоlaisisта ja varsinkin miehistä niinkuin ne olisi jotain lopetusta vaativia tuholaisia,ei ihmisiä.

Etsi joku lähde väitteesi tueksi. Ilman olet pelkkä typerä trolli.

Vierailija
27/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajia harmittaa kun Huhtasaarella on gradu, kun ne itse ei ole koskaan saanut sitä valmiiksi.

Vierailija
28/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Maksan  jatkossakin  mielelläni yle veroa

Vierailija
29/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Huhtasaarta. Haluan presidentiksi oikean ihmisen enkä mitään jokaisen perseennuolijaa mikä meillä nyt on. Ihmisellä pitää olla mielipiteet jotka eivät vaihdu päivittäin.

Minä äänestän ihmistä, jonka mielipiteet perustuvat faktoihin, ei perättömiin luuloihin.

Vierailija
30/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylellä on oma kampanjasa: “Niinistö presidentiksi”. Sitä toteuttavat hienosti. 

Mutta itse en aio äänestää “öö”, “eee”, ö”.. “öö..ee..ö” miestä.

Presidentin pitää pystyä puhumaan ilman välisanoja/väliäännähdyksiä.

PS: PÄÄSY KIELLETTY

Yhdyssanat olisi myös hyvä osata, ja jos gradun tekee, niin mielellään ilman plagiointia.

Vierailija
31/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kyse on vain omista pakkomielteistäsi ja harhoistasi.

Vierailija
32/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittajia harmittaa kun Huhtasaarella on gradu, kun ne itse ei ole koskaan saanut sitä valmiiksi.

Juu, tyhmä toimittaja, ei ole kehdannut varastaa toisilta, luullut että gradu pitää tehdä ihan itse. Onneksi Laurunkainen on viisaampi.

Vierailija
33/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa siltä, että Huhtasaaren kannatus on kerrottuja galluptilastoja huomattavasti korkeampaa. Hänet nähdään selvästi korkeana uhkana toiselle kierrokselle menijäksi.

Vale, emävale, gallup.

Yle nyt on niin katkera, että vain viimeinen sija kelpaa Huhtasaarelle. Kaikki muu on valtavan suuri uhka heille.

Kuinkakohan monta "hylättyä" ääntä huhtasaari saa..

Vierailija
34/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi näin,eipä olisi tuon gradukohun takia ollut mitään hyvää sanottavaa.

”Gradukohun”, joka sopivasti nostettiin esiin juuri ennen vaaleja. Sellaisia ne demokratiaa halveksivat suvaitsevaiset toki ovat, eli eihän tuossa sinänsä mitään yllättävää ole. ”Gradukohu” tarkoittaa siis kolmea (kenties) puutteellista lähdeviittausmerkintää.

Vierailija
35/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tyhmä toimittaja, ei ole kehdannut varastaa toisilta, luullut että gradu pitää tehdä ihan itse. Onneksi Laurunkainen on viisaampi.

Tarkoittaako kolme (näkökulmasta riippuen) virheellisesti merkittyä lähdeviittausta, että gradua ei ole tehty itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi