Missä ns. persläpimaassa olet käynyt?
Kommentit (55)
Olen käynyt lähes 30 eri maassa, eikä sellaista vielä ole tullut vastaan. Jos pitäisi valita, mihin haluaisin vähiten palata, niin varmaan Ruotsiin, koska olen käynyt siellä jo niin monta kertaa. Silti varmaan menen Tukholmaan taas keväällä.
Eniten olen pelännyt Pietarissa ja Pariisissa on ikävimmät ihmiset. Eniten olen rakastunut Lontooseen ja Rio de Janeiroon.
USA, Saksa, Ranska.
Kaikissa noissa ihmiset luulevat olevansa vähän parempia ihmisiä kuin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Albaniassa muutaman kerran.
Pistäydyimme Korfulla lomaillessamme Albaniassa ja maa oli mielestäni erittäin kaunis.
Luonto oli upea ja ihailimme mm. villihevoslaumoja, merimaisemia ja kiehtovia raunioita.
Pahimmat perslävet on ne paikat, jotka on täynnä ulkomaalaisia turisteja ja sen takia joka kulma täynnä Mäkkäreitä, Burger Kingejä, Starbuckseja jne.
Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa ja Valkovenäjällä.
Marokko ja Turkki. Never ever again varsinkaan ensimmäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa ja Valkovenäjällä.
Oi mä haluisin kokea Valko-Venäjän joskus 😊
Suomessa. Koska cockomus on hallituksessa.
Turkki oli aika paha. Never again.
Viimeksi kun kävin Brysselissä ja Kööpenhaminassa niin ainakin nuo kaupungit olivat muuttuneet muutamassa vuodessa persläpi kaupungeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Albania, BjH, Puola, Slovakia ja Romania. Kroatiaa, Serbiaa ja Sloveniaa en laskisi enää p-läpimaiksi. Kaikissa oli tosi mukavaa ja viihtyi hyvin. Esim. Albanian turvallisuus ja vieraanvaraisuus yllätti täysin. Tehtiin kahden kaverin kanssa automatka Euroopan halki kesällä 2016 silloin kun oli jalkapallon EM-kisat menossa. Joka maassa oli kuhina päällä. Eniten tykkäsin kuitenkin ehkä Kroatiasta ja etenkin Puolasta.
Me ollaan perheen kanssa autoiltu nuo kaikki maat, osa useampaankin kertaan v.2013-2017, kaikissa oli mukavaa mutta ainoa mikä vähän oli erikoinen oli Albania, se oli vähän villiä meininkiä välillä, eksoottista perus-Euroopan kävijälle 😁
Gambia, Senegal, Egypti, Tunisia, Ruotsin läpi ajettu ja venäjä.
Huippuvuoret ei varsinaisesti ole "persläpimaa" mutta takaisin en halua ikinä koska kokemus oli MASENTAVA 😨
Vierailija kirjoitti:
Albania, BjH, Puola, Slovakia ja Romania. Kroatiaa, Serbiaa ja Sloveniaa en laskisi enää p-läpimaiksi. Kaikissa oli tosi mukavaa ja viihtyi hyvin. Esim. Albanian turvallisuus ja vieraanvaraisuus yllätti täysin. Tehtiin kahden kaverin kanssa automatka Euroopan halki kesällä 2016 silloin kun oli jalkapallon EM-kisat menossa. Joka maassa oli kuhina päällä. Eniten tykkäsin kuitenkin ehkä Kroatiasta ja etenkin Puolasta.
Mitähän persläpimäistä Puolassa on? Kyllä ennemmin laskisin Serbian ja Kroatian persläveksi
En moittisi mitään maata suoranaisesti, mutta kieltämättä Thaimaa-hurmos ei itselleni koskaan avautunut. Se on vierailemistani maista toistaiseksi ainoa, minne en koskaan enää haluaisi palata.