Käyn suhkussa enää 3 x kk, jotta teinini voi käydä suihkussa.
Syy on se koska olen niin köyhä. Vesilasku on kulutuksen mukaan.  Olen työtön ja yh.
Olen jo syönyt viimekuukaudet mitä lapsilta jää tähteeksi.
En saa toimeentulotukea, koska pamkin omistama omistusasunto.
Kyllä. Kämppä ollut myynnissä jo vikan vuoden, mutta kun on niin huonossa kunnossa kukaan ei halua tätä. . Olen valmis myymään tappiolla mutta kukaan ei halua ostaa.
Paska alue, paska kaupunki.
Ja nyt vielä tuet laskee kun en ole löytänyt aktiivimallia.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinin olisi syytä oppia, että suihkussa ei ole tarkoitus lotrata ja lorvia pitkiä aikoja. - Suihkun voi,myös sammuttaa hetkesi, siksi aikaa kun saippuoi, jos (lämmi)nvesi on kortilla. - Kyse ei ole vain siitä, että vesi maksaa, vaan on vain niin, että on asoita, joita on syytä oppia ja tiedostaa.
Höpönlöpön. Suomesta ei vesi lopu, suihkussa voi olla vaikka 24/7, jos tykkää. Eikä lopu energia sen veden lämmittämiseksikään. Ja turha sössöttää mistään jätevesistäkään. Ei ihminen ole niin likainen että suihkuvedestä maapallo saastuu.
Niinku ne vedespuhdistuslaitoksen kemikaalit on niin luonnomukaisia ja halpoja.
Nimenomaan ovat halpoja. Eikä SUIHKUVEDEN puhdistamisen tarvita mitään myrkkyjä.
Mutta kun suihkukaivosta ei ole erillistä putkea sinne puhdistuslaitokselle vaan se sekoittuu viemäriverkostossa kaikkeen muuhun sontaan mitä sinne työnnetään, joten lopputuloksena on vaan enemmän sitä samaa sontavettä puhdistettavaksi.
Jos sinulla on 1 sangollinen likaista vettä, jonka puhdistamiseen tarvitaan kemikaaleja x määrä, ja sekoitat siihen 1 sangollisen lähes puhdasta vettä, niin tarvitsetko tämän 2 sangollisen puhdistamiseen silloin myös kemikaaleja 2 kertaa x määrän?
Laitatko linkkiä asunnon myynti-ilmoon. Olen etsimässä sijoitusasuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Syy on se koska olen niin köyhä. Vesilasku on kulutuksen mukaan. Olen työtön ja yh.
Olen jo syönyt viimekuukaudet mitä lapsilta jää tähteeksi.
En saa toimeentulotukea, koska pamkin omistama omistusasunto.
Kyllä. Kämppä ollut myynnissä jo vikan vuoden, mutta kun on niin huonossa kunnossa kukaan ei halua tätä. . Olen valmis myymään tappiolla mutta kukaan ei halua ostaa.
Paska alue, paska kaupunki.
Ja nyt vielä tuet laskee kun en ole löytänyt aktiivimallia.
Olet oikeassa. Vesi ei kyllä nyt ihan riitä tällä troolarilla seilaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinin olisi syytä oppia, että suihkussa ei ole tarkoitus lotrata ja lorvia pitkiä aikoja. - Suihkun voi,myös sammuttaa hetkesi, siksi aikaa kun saippuoi, jos (lämmi)nvesi on kortilla. - Kyse ei ole vain siitä, että vesi maksaa, vaan on vain niin, että on asoita, joita on syytä oppia ja tiedostaa.
Höpönlöpön. Suomesta ei vesi lopu, suihkussa voi olla vaikka 24/7, jos tykkää. Eikä lopu energia sen veden lämmittämiseksikään. Ja turha sössöttää mistään jätevesistäkään. Ei ihminen ole niin likainen että suihkuvedestä maapallo saastuu.
Hohhoijaa. Oletko ikinä asunut, niin että itse ylläpidät taloutta, eikä esimerkiksi äiti ja isä tai huoltoyhtiö.
Saatamme Suomessa olla, niin onnekkaita että meillä riittää täällä vettä siinä kuin norjalaisilla öljyä... Mutta, mutta en silti pidä suotavana sitä, että suihkussa tai yleisemmin vedellä lutrataan loputtomasti. Tai annetaan tenillle mielikuva, että tällainen on täysn hyväksyttävää. Minusta kohtuus ja tolkku kaikessa on hyvä pääsääntö. Vosiin myös tetysti kysyä, että mitä mahtaa iholle tai vaikka hiksille tehdä loputon luttaaminen.
Niin, ruokaa ei saa jättää lautaselle, kun Afrikassa lapset kuolevat nälkään.
Iholle vesi tekee pelkästään hyvää. Koska se on vain vettä.
Heh. Yritän kyllä myös syödä vain sen, minkä kulutan ja mahdollisuuksien mukaan välttää ruokahävikkiä. En kuitenkaan ole mikään ituhippi saati citivihreä, vaan kyse on pienestä yrityksestäni elää vastuullisesti.
En myöskään ole ihotautilääkäri, joka osaisi tarkalleen sanoa, että miten tai nopeasti "vain vesi" (Tai erityisesti lämminvesi) tekee iholle ja mm. hiuksille ja kynsille. Mutta, mutta luullakseni liika pesu voi huuhtoa iholta luonnolliset öljyt, jotka suojaavat. Siitä voi olla oikeasti haittaa, koska se altistaa ihon bakteereille ja viruksille ja voi johtaa ihon kutiamiseen, kuivumiseen, hilseilyyn ja pahentaa mah. ihotautien oireita. Ja varmasti sillä on pitkässä juoksussa vaikutuksia myös ihon bakteereihin, joilla on oma tärkeä tehtävänsä.
NYt on pientä marttyyriutta ilmassa.
Siriina kirjoitti:
Missä ap?
Varmaan baarissa etsimässä uutta sulhoa, niin kuin muutkin yh:t?
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Missä ap?
Varmaan baarissa etsimässä uutta sulhoa, niin kuin muutkin yh:t?
Lähden baariin .
Terveisin ex-yh. Lapsi 25 v :)
Vaatteista saa poistettua suurimmat tahrat veitsellä raapimalla.
Tosin kangas kuluu ikävästi.
Kun peseytyy harvoin, saa bussista käyttöönsä kaksi paikkaa.
Pistä teinisi suihkuttelut kuriin. Aloituksessa et kertonut kuinka usein teini käy suihkussa ja kuinka kauan viettää siellä kerralla aikaa, mutta jos itse et pääse tuon useammin suihkuun niin ajankäyttöongelma teillä on. Eli teinin suihkuläträys kuriin --> pääset itsekin suihkuun useammin ja mahdollisesti siitä huolimatta säästät rahaa.
Oijoi. Onpa harmillista.
No jos nyt vielä lisää tingit suihkussakäynneistä, niin eiköhän se teini siitä suht vikkelästi muuta pois.
Nuuhkista
Menkää yhdessä. Eiköhän sun päälle vähän vettä roisku, vaikket ihan suuttimen alla saiskaan mennä seisomaan.
Se on 360 tuntia ja kyllä parissa tunnissa menee reilu kuutio vettä.