Olen partsilla röökillä käydessäni katsellut viereisen talon ikkunasta sisään ja yksi asia ihmetyttää
Kuinka yleistä naisilla on se, että käsi menee sohvalla telkkaria katsellessa pikkuhousuihin? Näkyvyys erään naisen asuntoon on erittäin hyvä, ja todella usein kun hän iltaisin katselee telkkaria tmv., niin hänellä on käsi Al Bundy -tyyliin. Koskaan en ole moisesta aiemmin edes kuullut. Luulin, että vain miehet tekevät tuota.
Kommentit (5)
Mä ainakin pidän kättä alkkareissa aina, kun voin. Miksi sulla oli sellainen ajatus, että vain miehet tekee sitä?
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin pidän kättä alkkareissa aina, kun voin. Miksi sulla oli sellainen ajatus, että vain miehet tekee sitä?
Koska en ole koskaan kuullut siitä, eikä mediassa naisia esitetä sellaisena, mikä on varmaan vaikuttanut mielikuvaani. Miksi pidät kättäsi siellä, jos saa kysyä?
AP
Ilmeisesti vain miehiltä hyväksytään ällöt tai "ällöt" tavat? Oon kyllä huomannut oikeessakin elämässä et äijiltä esim. kännimokat nauretaan ja ohitetaan aika nopeesti kun taas naisia kauhistellaan kollektiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole koskaan kuullut siitä, eikä mediassa naisia esitetä sellaisena, mikä on varmaan vaikuttanut mielikuvaani. Miksi pidät kättäsi siellä, jos saa kysyä?
AP
Varmasti aika harva nainen tunnustaa itsensä median luomasta naiskuvasta (sama pätee todennäköisesti myös miehiin ja mieskuvaan). En tiedä, se on jotenkin luonteva paikka. Mulla on myös kylmät sormet, mutta nivusissa on aina lämmin!
Tässä on syy miksi pidän verhoja iltaisin kiinni! Hyi mikä pervo kyylä sä oot!