Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen läheisesti Suomen rikkaimpia ihmisiä. Halutko kysyä jotain?

Vierailija
19.01.2018 |

Haluatko tietää jotain oikeasti rikkaiden elämästä tai tavoista?
Minulla on perhepiirissä 5 perhettä jotka kuuluvat top 100 Suomen rikkaimpiin. Omaisuutta kaikilla perheillä yli 100 miljoonan edestä. Nimiä en paljasta.
Ap on varakas, mutta ei rikas.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietämäni/tuntemani erittäin rikkaat suomalaiset ovat sairaan saitoja. Miksi??

Koska se on mukavaa.

Jotenkin siitä tulee sellainen itsekuriolo, siitä saa paljonkin tyydytystä. Ikään kuin voi "huijata" takaisin kaikkia, jotka haluaa saada ärsykkeillä sut tuhlaamaan rahasi, mutta et mene mukaan siihen.

Hyvin selitetty! Itsehillinnän tunne parasta ja se, että ei tarvitse näyttää kenellekkään mitään.

Vierailija
62/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, mutta yrittäkää nyt helkkarissa opetella jotain inhimillisyyttä, että voitte itseänne ihmisiksi kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen rikas. En tunne muita rikkaitta, muutamaa saituria lukuunottamatta mitä käytännössä on melkein sama kuin köyhän kanssa hengailisi. Miten pääsisin tuntemaan muita rikkaita?

Omaisuuteni olen tehnyt treidaamalla kotoa tietokoneen ääreltä joten työnkään puolesta en törmää muihin rikkaisiin. Muut treidarit ketkä tunnen ovat kaikki netin kautta ja ulkomailla. Myös aika kusipä*istä porukkaa joten oman alan ihmisten kanssa hengailu ei kiinnosta.

Mitä treidaat? Kryptoilla?

Vierailija
64/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro jäsennumerosi kolme viimeistä tunnusta, hyvin todennäköisesti tunnemme toisemme.

Vierailija
65/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryysyistä rikkauksiin kirjoitti:

Minä olen noussut 20 vuodessa köyhimmästä ja pienituloisimmasta prosentista rikkaimpaan ja suurituloisimpaan prosenttiin. Elämäni ei ole muuttunut juuri mitenkään, enkä usko olevani ainoa laatuani.

Heh. Olen itse kuulunut syntymästäni asti varakkaimpaan prosenttiin ja silti olen käyhä verrattuna oikeasti rikkaisiin. Puhun henkilöistä joilla on yli 100m nettovarallisuus. Jos tienaa 100k/vuodessa josta lyhentää asuntolainaa ja säästää rahastoon ei ole rikas.

T.ap

Eräs tuntemani rikas henkilö (40-50milj eur) kyllä tekee kaikki nuo. Tienaa rutkasti alle 100k/v koska omaisuus on firmoissa ja sijoitusvakuutuksissa. Ei nosta osinkoja koska vihaa verottajaa ja ei halua lehtien verolistoihin. Asuntolainaa on ottanut niin paljon kun saa koska niissä on matalammat korot kuin sijoituslainoissa (menevät eri kohtiin pankkien taseissa). Pihi kun on niin laittaa tuosta sadasta tonnistakin paljon säästöön.

Vierailija
66/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen rikas. En tunne muita rikkaitta, muutamaa saituria lukuunottamatta mitä käytännössä on melkein sama kuin köyhän kanssa hengailisi. Miten pääsisin tuntemaan muita rikkaita?

Omaisuuteni olen tehnyt treidaamalla kotoa tietokoneen ääreltä joten työnkään puolesta en törmää muihin rikkaisiin. Muut treidarit ketkä tunnen ovat kaikki netin kautta ja ulkomailla. Myös aika kusipä*istä porukkaa joten oman alan ihmisten kanssa hengailu ei kiinnosta.

Mulla tulee teidän viesteistä mieleen vain tämä -

https://i.imgur.com/02Bxkye.gifv

Tuo on siis sellainen huumorigiffi buffetin siirtymisestä kryptoon, ei mitään törkyä, jos joku haluaa avata sen, itseäni se naurattaa ihan liikaa :D

Vierailija
67/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Futuurit, osakkeet, etf.

Vierailija
68/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö se jotenkin sua vai miksi sua kiinnostaa?

Vierailija
69/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita "paljastuksia" vois kirjotella kuka vaan.

Niinpå, taas kun kysytään jotain konkreettisempiä juttuja niin tältä trollilta jää vastaamatta.

Kuten mitä?

Siis väität, että suomessa ei ole rikkaita tai ihmisiä jotka tuntevat rikkaita? Tai, että nämä ihmiset eivät voi olla vauva.fi palstalla.

En ole trolli.

Kysy mitä vaan niin vastaan. Profiloimaan turhan tarkkaan en rupea.

Kuten ravintoloita, liikkeitä, missä käyvät...

Epäilen suuresti etteivät käytä varainhoitajia. Kaikki tuntemani rikkaat kyllä käyttävät niitä ainakin verosuunnitteluissa, kapitalisaatiosopimuksissa, sijoitusvakuutuksissa, sen sellaisissa jutuissa. Pitäisikö todellakin uskoa etteivät nämä top 100 perheet tarvitse mitään apua esim perintöverojen optimioinnissa tai etteivät välitä tuollaisista kymmenien miljoonien eurojen pikku jutuista...

En todellakaan tiedä missä käyvät ostoksilla. Eivät suomessa oikein missään. Ulkomailta vaatteet yms. Ravintolat mitkä sattuu olemaan työpaikan lähettyvillä ja hyviä ravintoloita jotka ovat auki lounasaikaan. Keskustassa tietysti enemmän valinnan varaa.

Totta. Käyttävät tähän ja yritysjärjestelyihin, rahoitukseen ja yrityskauppoihin. En pidä näitä varainhoitajina.

Suurin osa kaikilla kiinni omissa yrityksissä, monella yritys useammassa sukupolvessa. Yhdellä nyt jo kuudennnessa.

Yrityksistä verotietojen ja heidän kertoman mukaan nostetaan ansiotuloa todella vähän ja pääomatuloja 200-700k. Näillä rahoilla maksetaan eläminen ja ostetaan omiin nimiin kiinteistöjä, metsää ja asuntoja (myös kerrostaloja).

Varallisuuden siirtäminen lasten nimiin aloitetaan jo pienenä lapsena. Kaverini sai 18 vuotiaana isältään yli 6 miljoonan edestä osakkeita.

Vierailija
70/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryysyistä rikkauksiin kirjoitti:

Minä olen noussut 20 vuodessa köyhimmästä ja pienituloisimmasta prosentista rikkaimpaan ja suurituloisimpaan prosenttiin. Elämäni ei ole muuttunut juuri mitenkään, enkä usko olevani ainoa laatuani.

Olisi mielenkiintoista tietää, mitä tarkoittaa rahallisesti tai varallisuuden määrässä kuulua vähävaraisimpaan prosenttiin ja rikkaimpaan prosenttiin. Sinä ilmeisesti tiedät tai osaat arvioida.

Vierailija
71/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko ap itse, että et vakuuta pätkääkään. Kaikki on tavallista, mitä nyt vähän kalliimpaa.

Etkö todellakaan pysty säveltämään tuon parempaa?

Mikä on sun rooli näiden "rikkaiden" piireissä?

Jonkunlainen James tietysti.

Ihmisillä on hirveä tarve päteä. Yksi tuttu rehvasteli sillä, että kävi siivoamassa erään suomalaisen elokuvan kultakauteen kuuluneen iäkkään tähden luona. Hän lörpötti tarkkoja tietoja näyttelijän ja hänen puolisonsa kodin sisustuksesta, heidän elämäntavoistaan, jopa sairauksistaan. Tyyppi ei kuulu enää tuttavapiiriini. Hänhän osoitti olevansa täysin epäluotettava.

Sulla näkyy olevan samaa taipumusta. Tosin maalaat itsestäsi menestyneemmän kuvan. Siis yrität.

Nimen omaan kaikki on hyvinkin tavallista. Sitä olen yrittänyt tuoda tässä ilmi.

Roolini on, että he ovat läheisiä ystäviäni.

Olen avoalstalla anonyymina. En profiloi ketään. Oikeassa elämässä en tälläisiä puhuisi.

En ole erityisen menestyt itse. Tienaan 4000€/kk aika tavallisesta palkkatyöstä. Pörssiosakkeita omistan lähes miljoonan edestä, suuri osa sastu vanhemmilta.

Vierailija
72/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö nekin "piipusta" ? :D

Vierailija
73/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä plastiikka kirurgit tekee hyvää jälkeä? Mitä hoitoja kannattaa kokeilla jos haluaa pysyä nuoren näköisenä?

Miten niitten terveydenhuolto on hoidettu? Lähtevätkö ulkomaille tutkimuksiin ja hoitoihin? Mihin klinikoihin?

Mihin osakkeisiin kannattaa sijoittaa tällä hetkellä? Mitkä varainhoitajat ovat parhaita?

Tiedän yhden joka on plastiikka kirurgilla käynyt kiristään naamansa. En ole kysynyt, että missä.

Terveydenhuolto ihan suomessa, yksityisellä käyvät. Paljon tuttuja lääkäreitä monella.

Nordea, P/e 12, osinko 6,5%. Hyvä firma jos digitalisaation haasteet voitetaan. Korkojen nousu sataa suoraan pankkien taseeseen.

Osta, jos saat alle 10€. Itsellä keskihinta 7€.

Näiden rikkaiden portfoliosta vain osa on osakkeissa. Ylivoimaisesti isoin pääoma on siinä yrityksessä minkä omistavat itse kokonaan tai lähes kokonaan. On myös metsää, kerrostaloja ja sitten pörssiosakkeita. Osakkeet aika suomipainoisella salkulla.

Eivät käytä kukaan varainhoitajia, joten en tiedä.

Esiinnyt kyllä ihme stalkkerina.

Tietenkään et oikeasti tunne ketään.

Tuollaista pystyy säveltämään kuka vain.

Mites sun koulunkäynti, tyssäsikö peruskouluun? Meinaan yhtään opiskellut harjaantuu äidinkielen kirjoittamiseen, ja osaa kirjoittaa yhdyssanat: plastiikkakirurgi yhteen.

Kauhealla kyydillä koitan puhelimella ehtiä näihin vastaaman. Olen KTM.

Vierailija
74/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpå, taas kun kysytään jotain konkreettisempiä juttuja niin tältä trollilta jää vastaamatta.

Kuten mitä?

Siis väität, että suomessa ei ole rikkaita tai ihmisiä jotka tuntevat rikkaita? Tai, että nämä ihmiset eivät voi olla vauva.fi palstalla.

En ole trolli.

Epäilen suuresti etteivät käytä varainhoitajia. Kaikki tuntemani rikkaat kyllä käyttävät niitä ainakin verosuunnitteluissa, kapitalisaatiosopimuksissa, sijoitusvakuutuksissa, sen sellaisissa jutuissa. Pitäisikö todellakin uskoa etteivät nämä top 100 perheet tarvitse mitään apua esim perintöverojen optimioinnissa tai etteivät välitä tuollaisista kymmenien miljoonien eurojen pikku jutuista...

En todellakaan tiedä missä käyvät ostoksilla. Eivät suomessa oikein missään. Ulkomailta vaatteet yms. Ravintolat mitkä sattuu olemaan työpaikan lähettyvillä ja hyviä ravintoloita jotka ovat auki lounasaikaan. Keskustassa tietysti enemmän valinnan varaa.

Totta. Käyttävät tähän ja yritysjärjestelyihin, rahoitukseen ja yrityskauppoihin. En pidä näitä varainhoitajina.

Suurin osa kaikilla kiinni omissa yrityksissä, monella yritys useammassa sukupolvessa. Yhdellä nyt jo kuudennnessa.

Yrityksistä verotietojen ja heidän kertoman mukaan nostetaan ansiotuloa todella vähän ja pääomatuloja 200-700k. Näillä rahoilla maksetaan eläminen ja ostetaan omiin nimiin kiinteistöjä, metsää ja asuntoja (myös kerrostaloja).

Varallisuuden siirtäminen lasten nimiin aloitetaan jo pienenä lapsena. Kaverini sai 18 vuotiaana isältään yli 6 miljoonan edestä osakkeita.

Höpöhöpö. Ja poika maksoi sitten 6 miltsistä lahjaveron? Oikeasti rikas tietäisi niin paljon taloudenhoidosta että lainaisi rahat pojalle. Sillä tavalla veronmaksu lykkääntyisi kuolemaan asti. 

Vierailija
75/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

En ole trolli.

Höpöhöpö. Ja poika maksoi sitten 6 miltsistä lahjaveron? Oikeasti rikas tietäisi niin paljon taloudenhoidosta että lainaisi rahat pojalle. Sillä tavalla veronmaksu lykkääntyisi kuolemaan asti. 

Juu, 100% velkavivulla vanhempien takaamana ostettu asuntoja ja vuokrattu lapsen nimiin. Näin voi välttää veroja.

Tässä tapauksessa ei veroja voitu välttää, lahjavero maksettiin käyttämällä vakuutena yrityksen osakkeita.

Vierailija
76/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein rikkain tuntemani perhe on vanhan rahan perhe, se perhe joka pitää näistä matalinta profiilia. Omaisuus tehty 1800 luvulla. Tämän sukunimen tietävät jokainen suomalainen.

Miksi sitä nimeä pitää sitten pantata, jos kaikki kerran tietää?

Vierailija
77/77 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

En ole trolli.

Juu, 100% velkavivulla vanhempien takaamana ostettu asuntoja ja vuokrattu lapsen nimiin. Näin voi välttää veroja.

Tässä tapauksessa ei veroja voitu välttää, lahjavero maksettiin käyttämällä vakuutena yrityksen osakkeita.

Vitt*u mitä bullshittiä.

t. oikeasti rikkaasta suomenruotsalaisesta grankulla perheestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi