Vierailija

Haluatko tietää jotain oikeasti rikkaiden elämästä tai tavoista?
Minulla on perhepiirissä 5 perhettä jotka kuuluvat top 100 Suomen rikkaimpiin. Omaisuutta kaikilla perheillä yli 100 miljoonan edestä. Nimiä en paljasta.
Ap on varakas, mutta ei rikas.

• ylös 3
  • alas 13

Sivut

Kommentit (77)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minullakin.
Miksi koet tärkeäksi jakaa asioitaan?

En koe erityisen tärkeäksi. Olen yksin kotona ja on tylsää. Satuin törmäämään IL kommenttipalstalla spekulointiin, että millasta on rikkaiden elämä, vaikka kyseessä oli vain hyvätuloinen. Tästä sain idean, että voin kertoa jos jotain kiinnostaa ja ei tunne rikkaita.
Mielestäni tunnen myös poikkeuksellisen paljon oikeasti rikkaita olematta kuitenkaan itse erityisen varakas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin.

En koe erityisen tärkeäksi. Olen yksin kotona ja on tylsää. Satuin törmäämään IL kommenttipalstalla spekulointiin, että millasta on rikkaiden elämä, vaikka kyseessä oli vain hyvätuloinen. Tästä sain idean, että voin kertoa jos jotain kiinnostaa ja ei tunne rikkaita.
Mielestäni tunnen myös poikkeuksellisen paljon oikeasti rikkaita olematta kuitenkaan itse erityisen varakas.

Taidankin arvata kuka olet. Minusta sinun kannattaisi kuitenkin miettiä mitä puhut. En näe mitään syytä kertoa yksityisasioitaan vaikka tylsää olisikin

• ylös 24
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko monilla silaritissit, vai ihan normit?

Kaikilla normit.
Muutenkin kaikki luonnollisia poislukien yksi vanhempi mies kiristänyt naamansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin.

Taidankin arvata kuka olet. Minusta sinun kannattaisi kuitenkin miettiä mitä puhut. En näe mitään syytä kertoa yksityisasioitaan vaikka tylsää olisikin

Heh. En kenenkään läheiseni tai tuttavani yksityisasioita tarkasti ajatellut kertoa tai profiloida ketään.

Vierailija

En tunne itse ketään rikasta enkä kovin hyvin edes normaalin varakkaita, köyhiä lähinnä vaan. Oikeastaan kiinnostaisi ihan perusarki, millaista elämää viettää ihmiset, jotka tulee toimeen hyvin. Miten hyvätuloiset oikeasti elää, en ole koskaan päässyt näkemään. En edes oikein tiedä mitä kysyisin.

No vaikka, että millainen ruokavalio ja ruokailutapa heillä on? Entä sinulla, ap.? Eli mitä syö, missä syö, tekeekö ruokaa itse jne...

Ryysyistä rikkauksiin

Minä olen noussut 20 vuodessa köyhimmästä ja pienituloisimmasta prosentista rikkaimpaan ja suurituloisimpaan prosenttiin. Elämäni ei ole muuttunut juuri mitenkään, enkä usko olevani ainoa laatuani.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tunne itse ketään rikasta enkä kovin hyvin edes normaalin varakkaita, köyhiä lähinnä vaan. Oikeastaan kiinnostaisi ihan perusarki, millaista elämää viettää ihmiset, jotka tulee toimeen hyvin. Miten hyvätuloiset oikeasti elää, en ole koskaan päässyt näkemään. En edes oikein tiedä mitä kysyisin.

No vaikka, että millainen ruokavalio ja ruokailutapa heillä on? Entä sinulla, ap.? Eli mitä syö, missä syö, tekeekö ruokaa itse jne...

Arkinon työpainoitteista. Moni vanhempi ihminen tosin vetäytynyt pois yritystensä operatiivisesta toiminnasta hallitukseen.

Talot ovat kaikilla kiviomakotitaloja. 300-500 neliötä. Kaikilla useampi kallis auto, mutta ei mitään selkeästi erottuvaa.

Ruokaa laitetaan arkena itse, mutta töissä syödään lounaalla ravintolassa ei siis duunarien lounasravintoloissa.
Ruoka terveellistä ruokaa testaten erilaisia ja uusiakin juttuja.

Kaikinpuolin nämä henkilöt viettävät aika tavallista elämää.
Tosin vapaalla ja lomilla matkustelua perheen ja suvun mökeille tai huviloille. Monella huvila Espanjassa. Yksi perhe käy pelkästään dubaissa. Yöpyvät siinä purjeen muotoisessa hotellissa. Ehkä kokevat matkalla voivansa ottaa rennommin rahansa kanssa.

Ainostaan yksi näistä tuntemistani perheistä haluaa profiloitua rikkaaksi (pihassa yli 10 todella kallista autoa), kaikki muut eläävät suhteellisen huomaamattomasti. Kaikkein rikkain elää kaikkein huomaamattomin.

Kaikissa näissä perheissä yhdistää se, että rahat ovat alunperin tehnyt mies ja jos jatkajia on jo nekin ovat miehiä. Naisillakin toki varallisuutta, mutta ei kuten miehillä.

• ylös 12
  • alas 4
Vierailija

Pakahdun uteliaisuudesta kirjoitti:
Hengittääkö, nukkuuko, syökö ja paskantaako ne?

Kyllä. Kukaan ei ole erityisen hienohelma. Saunotaan ja kaljaa juodaan myös.

Vierailija

Ryysyistä rikkauksiin kirjoitti:
Minä olen noussut 20 vuodessa köyhimmästä ja pienituloisimmasta prosentista rikkaimpaan ja suurituloisimpaan prosenttiin. Elämäni ei ole muuttunut juuri mitenkään, enkä usko olevani ainoa laatuani.

Heh. Olen itse kuulunut syntymästäni asti varakkaimpaan prosenttiin ja silti olen käyhä verrattuna oikeasti rikkaisiin. Puhun henkilöistä joilla on yli 100m nettovarallisuus. Jos tienaa 100k/vuodessa josta lyhentää asuntolainaa ja säästää rahastoon ei ole rikas.
T.ap

• ylös 12
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Arkinon työpainoitteista. Moni vanhempi ihminen tosin vetäytynyt pois yritystensä operatiivisesta toiminnasta hallitukseen.

Talot ovat kaikilla kiviomakotitaloja. 300-500 neliötä. Kaikilla useampi kallis auto, mutta ei mitään selkeästi erottuvaa.

Ruokaa laitetaan arkena itse, mutta töissä syödään lounaalla ravintolassa ei siis duunarien lounasravintoloissa.
Ruoka terveellistä ruokaa testaten erilaisia ja uusiakin juttuja.

Kaikinpuolin nämä henkilöt viettävät aika tavallista elämää.
Tosin vapaalla ja lomilla matkustelua perheen ja suvun mökeille tai huviloille. Monella huvila Espanjassa. Yksi perhe käy pelkästään dubaissa. Yöpyvät siinä purjeen muotoisessa hotellissa. Ehkä kokevat matkalla voivansa ottaa rennommin rahansa kanssa.

Ainostaan yksi näistä tuntemistani perheistä haluaa profiloitua rikkaaksi (pihassa yli 10 todella kallista autoa), kaikki muut eläävät suhteellisen huomaamattomasti. Kaikkein rikkain elää kaikkein huomaamattomin.

Kaikissa näissä perheissä yhdistää se, että rahat ovat alunperin tehnyt mies ja jos jatkajia on jo nekin ovat miehiä. Naisillakin toki varallisuutta, mutta ei kuten miehillä.

Kiitos paljon. Kiinnostaisi vielä muutama asia.

Mitä nämä ihmiset tekevät arkisin a) kotona b) kodin ulkopuolella, silloin kun eivät kuitenkaan mene ulkomaille asti?

Mitä kautta olet tutustunut heihin?

Tunteeko nämä rikkaat enimmäkseen muita rikkaita vai myös köyhiä ihmisiä? Tuleeko oltua köyhien kanssa tekemisissä tai nähtyä heidän elämää?

Missä he asuvat, siis millainen ympäristö? Kaupungissa vai? Onko heillä lähellä naapureita vai asuvatko jossain syrjässä? Asuuko ne sellaisessa paikassa, jossa asuu muita rikkaita vai onko lähellä myös ns. keskivarakkaita ihmisiä, tai köyhiä jopa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin sellainen asia, josta voimme uskoa, että et ole trolli.

En keksi mikä tälläinen voisi olla? Keksitkö itse? Vastaan kyllä mihin tahansa kunhan ei tarvitse tuttaviani liian tarkkaan profiloida. Haluan myös itse pysyä anonyyminä.

Vierailija

Käykö rikkaat näissä tavallisissa baareissa, vai onko niillä omat paikat? Mitä heille on "ulkona käyminen"? Millainen on rikkaiden perjantai/viikonloppu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin sellainen asia, josta voimme uskoa, että et ole trolli.

En keksi mikä tälläinen voisi olla? Keksitkö itse? Vastaan kyllä mihin tahansa kunhan ei tarvitse tuttaviani liian tarkkaan profiloida. Haluan myös itse pysyä anonyyminä.

Kerro esim. mikä erikoinen lemmikki sieltä löytyy.

Vierailija

Mitkä plastiikka kirurgit tekee hyvää jälkeä? Mitä hoitoja kannattaa kokeilla jos haluaa pysyä nuoren näköisenä?

Miten niitten terveydenhuolto on hoidettu? Lähtevätkö ulkomaille tutkimuksiin ja hoitoihin? Mihin klinikoihin?

Mihin osakkeisiin kannattaa sijoittaa tällä hetkellä? Mitkä varainhoitajat ovat parhaita?

Vierailija

Sanotaan, että hyvä taloudellinen asema tekee ihmisestä vähemmän empaattisen huono-osaisempia kohtaan. Allekirjoitatko tämän, ap?

Jos sun kaveripoppoossa jutellaan työttömistä, onko asenne heitä kohtaan halveksiva?

• ylös 12
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.