Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat aina niin vaikeita?

Vierailija
19.01.2018 |

Tarkoitan sitä, että ei voi ihan suoraan osoittaa kiinnostustaan, vaan pitää vetää jarru pohjassa ensin ihan vain muodollisuuden takia. Tai vaihtoehtoisesti flirttaillaan tarkoituksella, mutta ei kuitenkaan haluta edetä.

Miksi ei vain voi olla osoittamatta kiinnostusta jos ei kiinnosta riittävästi tai sitten osoittaa sen selvästi jos kiinnostaa?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa oman sattumuksen. Mies viestitteli ja oli kovin kiinnostunut. Myös muusta kuin vain seksistä tai siltä se vaikutti. Kiinnostuin sit minäkin. Kävi ilmi että olikin kiinnostunut vain seksistä ja vielä varattu. Loppui homma. Mies alkoi vuosien päästä viestitellä uudestaan ja vaikutti todella kiinnostuneelta ja kivalta. Pyyteli anteeksi edellistä, selitti ja lupasi maat ja taivaat. Yhtäkkiä jutut taas liian äkkiä kuumeni, alkoikin minua ärsyttää ja lopetin yhteydenpidon vaikka ensin olin näyttänyt vähän vihreää valoa. Eli haluttiinkin eri asioita ja hällä sama paska muka eri paketissa.

Nykyään olen itse varattu ja mulle käy joskus näitä kun olen kiva ja hymyilevä ja ystävällinen että joku mies välillä käsittää vähän väärin. Olen päätynyt silti jatkamaan kuten ei mitään ja päättänyt että käsittäköön sitten väärin. Kyllä se aika korjaa senkin käsityksen.

Näitä pelimiehiä löytyy ja heidän höpötyksilleen ja pilden puutteelle ei kannata muuta kuin nauraa iloisesti!

Minäkin olen varattu ja työskentelen asiakaspalvelussa, jossa minua lähestytään usein romanttisessa mielessä. Vasemmasta nimettömästäni näkyvät aivan taatusti sormukset jokaiselle, mutta ei se sinnikkäimpiä näytä estävän. Teen työni asiallisesti, ystävällisesti ja tottakai jutustelen ja hymyillen jokaiselle asiakkaalle, mutta jotkut miehet ottavat sen flirttailuna. Koskaan en mene henkilökohtaisuuksiin ja olen päättänyt samoin kuin edellinenkin kirjoittaja, että käsittäköön ne miehet sitten mitä haluavat. En voi tehdä enempää heidän hyväkseen. Odotan näiltäkin miehiltä edes jonkunlaista pelisilmää ja käytöstapoja.

Vierailija
62/64 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija