Miksi naiset ovat aina niin vaikeita?
Tarkoitan sitä, että ei voi ihan suoraan osoittaa kiinnostustaan, vaan pitää vetää jarru pohjassa ensin ihan vain muodollisuuden takia. Tai vaihtoehtoisesti flirttaillaan tarkoituksella, mutta ei kuitenkaan haluta edetä.
Miksi ei vain voi olla osoittamatta kiinnostusta jos ei kiinnosta riittävästi tai sitten osoittaa sen selvästi jos kiinnostaa?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, älkää flirttailko miesten kanssa ja lyökö sitten jarruja pohjaan!
Miehiltä voi pian karata se hormoonijuna, jota ette saa kaikilta edes pysäytettyä!
Tuo on ihan totta.
Jollain miehillä laukeaa alkeelliset vietit siellä päässä, että jos haluat edetä miehen kanssa rauhassa, niin etene, mutta älä anna miehille vääriä signaaleja, vaikka itse tarkoitat omilla viesteilläsi muuta.
Kerro mitä ovat ne väärät signaalit. Minä en ainakaan tiedä mitä ne ovat. Puhutaan tässä siis varhaisesta tutustumisesta, jossa ollaan vasta flirttailu asteella.
Miten näytän miehelle, että haluan edetä rauhallisesti?
Älä flirttaa intiimisti!
Älä katso toista sillä silmällä.
Määritä se raja nonverbaalisesti, mihin jäädä flirteissä.
Puhu suoraan!
Jos mieheltä karkaa mopo käsistä ja sinulle ei käy, niin anna olla - juokse!
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovatkin niin h*lvetin helppoja ja suoraviivaisia. Ei todellakaan! Milloin on sitoutumiskammoa ja jatkuvaa eipäsjuupas -leikkiä. Yhtäkin tapailin useamman kuukauden ja mielestäni meillä kyllä synkkasi erittäin hyvin, mutta kun otin puheeksi sen missä mennään, niin mies perääntyi ja alkoi selittelemään kuinka nyt ei halua mitään vakavaa jne. No, annoin olla ja kuukauden päästä mies otti yhteyttä, että on vähän miettinyt, että teki elämänsä virheen... Minua ei kiinnostanut enää.
Tämä on niin totta. Ärsyttää, kun miehet pitää itseään niin suoraviivaisina, vaikka suurin ei sitä todellakaan ole. Ihan yhtä vaikeita ne on kun naisetkin, syyt saattaa olla toiset, mutta ei miehistäkään todellakaan ota selvää.
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä voi pian karata se hormoonijuna, jota ette saa kaikilta edes pysäytettyä!
Tämän virheen jotkut naiset tekevät, eivätkä ota asiaa opikseen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeaan aikaan kuukautiskiertoa nainen ei kysele, se ottaa. Muulloin on vaikeampaa ja silloin tulee näitä ihme jarrutteluja.
Periaatteessa kyllä, mutta käytännössä ei se noin mene. Ainakin minä olen halukas aina. Joillakin myös hormonit sotkevat koko luonnollisen kierron ja onkin ihme, että miehet hyväksyvät naistensa hormonaalisen ehkäisyn. Hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa hyvin paljon hallaa ihmissuhteissa ylipäätään, ei vain halujen kanssa. Tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan totta.
Jollain miehillä laukeaa alkeelliset vietit siellä päässä, että jos haluat edetä miehen kanssa rauhassa, niin etene, mutta älä anna miehille vääriä signaaleja, vaikka itse tarkoitat omilla viesteilläsi muuta.
Kerro mitä ovat ne väärät signaalit. Minä en ainakaan tiedä mitä ne ovat. Puhutaan tässä siis varhaisesta tutustumisesta, jossa ollaan vasta flirttailu asteella.
Miten näytän miehelle, että haluan edetä rauhallisesti?
Älä flirttaa intiimisti!
Älä katso toista sillä silmällä.
Määritä se raja nonverbaalisesti, mihin jäädä flirteissä.
Puhu suoraan!
Jos mieheltä karkaa mopo käsistä ja sinulle ei käy, niin anna olla - juokse!
Juu, intiimin flirttailun ymmärrän, mutta mikä ihme tuo "sillä silmä" on? Määrittelen rajani eleillä ja ilmeillä, miksi mies ei niitä huomaa? Puhun suoraan kun sen aika tulee. Pysyn sanojeni takana ja hymy loppuu, jos sanojani ei edes yritetä ymmärtää. Jos miehellä sen jälkeen vielä mopo karkaa, niin hän on yksin asian kanssa, minusta ei enää hymyä irtoa.
Miehet ja naiset ovat aika samanlaisia. Molemmissa on elämäntapaflirttejä ja myös niitä, jotka pelailevat huvikseen aikomatta mennä pidemmälle. Ap on tavannut sellaisia naisia. Naiset taas kirjoittelevat vastaavista miehisrätä pelimiehinä. Moni varsinkin varattu pelimies näet nykyään tyytyy pelkkään saalistusosuuteen eikä ikinä edes aio ryhtyä varsinaiseen seksiin. Pelkkä tietoa, että olisi saanut sitä, riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n on aika oppia ettei flirtti tarkoita että tarjolla on seksiä. Parempi myöhään kuin ei silloinkaan.
Ei niin, koska naiset haluavat testata viehätysvoimaansa tuolla tavalla. Ei ihmekään, että miehet pitäävät naisia ikävinä ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin oma kokemus. Nuorehko neiti lähti mukaan kämpille. Olin aika nuori itsekkin jotain 25-26. Kuitenkin siinä vaatteita riisuessa ja toisiamme kosketellessa mun sängyssä sillä iski mielen muutos. Sanoi ei kun piti ottaa housut pois. Tarkennan että neiti oli 18 eikä siihen riittänyt portsarin läpi pääsy kun siihen ei voi luottaa. Mutta se on toinen tarina.
Kuitenkin puoli-alasti tissit sentään paljaana, nännit pystyssä tämä sanoo ei. Yritin vielä hetken ja kun se ei auttanut niin suutuin. Heitin riisutut naisen vaatteet käytävään ja käskin painua, no arvaatteette minne. Se on s..t.nan ärsyttävää kun niin myöhään muuttaa mieltä. Jos ei halua niin sen voi sanoa huomattavasti aikaisemmin.
Ainoa kerta kun kukaan on kieltäytynyt ja pahin mitä tein oli että heitin ulos kiusaamasta.
Useimmat naiset ovat olleet vastaavanlaisessa tilanteessa, eikä viime hetken kieltäytyminen johdu aina mistään "naisten ailahtelusta" tai kiusoittelunhalusta, vaan ainakin minulla näissä on syynä ollut miehen taitamattomuudesta johtuva tunnelman lopahtaminen. Kun päästään lähempään kontaktiin, voi käydä ilmi jotain, mitä ei voi mitenkään etukäteen tietää, kuten että miehellä on todella karkea ja jopa kivulias tapa kosketella naisen intiimejä paikkoja. Jos esileikki on huonoa, pystyy siitä kyllä päättelemään, millaista jatkoa on luvassa, ja jos mies ei saa naista haluamaan seksiä, mitä ihmeen järkeä siihen seksiin sitten on ryhtyä.
Jaha. Miesvihaaja kaivautui taas luolastaan. Miehen vikahan se on tietenkin jos nainen ei osaa tehdä päätöksiä ja käyttäytyä tilanteeseen sopivalla tavalla. Jos selvästi käyttäytyy siten, että seksiä on tarjolla, mutta sitten muuttaa mieltään ilman mitään järkevää syytä, niin käyttäytyy huonosti. Toki jokainen saa kieltäytyä milloin haluaa, mutta turha odottaa toiseltakaan sitten mitään asiallista käytöstä. En minä ainakaan tuollaisen naisen antaisi yöksi jäädä. En edes uskaltaisi nukkua tuollaisen naisen kanssa, koska saattanut tulla mukaan vain varastaakseen tai miesvihoissaan tekemään jotain vielä pahempaa.
Tuollaiset kourimisjutut pystyy kyllä selvittämään jo ennen asunnolle menoa.
Vierailija kirjoitti:
Sun kysymyksestä vaan näkyy se, että et oikeasti pysty ymmärtämään miesten ja naisten eroja. Haluat, että nainen on yhtä suoraviivainen kuin mies . Mutta kun ei ole. Me ollaan monimutkaisia ja kompleksisia olentoja. Seksi ei ole meille se päämäärää vaan yhtä oleellista on matka sinne. Se miten sä jaksat sitä matkaa, määrittelee meille, millainen olisit tulevana kumppanina.
Nainen ei ensi hetkestä jo tiedä (kuten mies) että haluaako vastapuolen kanssa seksiä. Sen yleensä tietää nopeammin, jos EI halua. Naisen kiinnostus ei kuitenkaan ole aina on tai off. Se riippuu siitä miten homma etenee.
Sitähän minä tässä juuri kysyn, että miksi pitää toimia tuolla tavoin. Se on hyvin yksinkertainen prosessi nähdä kiinnostaako toinen ihminen vai ei. Siihen riittää yleensä muutaman minuutin juttelu ja ulkonäön näkeminen. Toki jos parisuhdetta hakee ja haluaa vältellä yhden yön juttuja, niin silloin voi mennä pidempäänkin.
Hymyily on ihan normaalia käytöstä ja jos mies tulkitsee sen flirttailuksi, niin se on sitten miehen oma vika. Puhun kuitenkin siitä, että nainen saattaa kosketella ja muuta vastaavaa, jota itse pidän selvästi kiinnostuksen osoittamisena. Esimerkiksi itse olen tällä hetkellä tekemisissä kahden naisen kanssa. Toinen hymyilee, nauraa, pyytää minua kanssaan johonkin, ottaa minua kädestä kiinni, katsoo silmiin pitkään selvästi romanttisessa mielessä. Sitten on tämä toinen nainen, joka hymyilee ja juttelee kanssani. Molempien kanssa koen olevan flirttiä, mutta tuon ensimmäisen kanssa on sellaista flirttiä, jonka oletan johonkin johtavan tai se on harhaanjohtamista. Jälkimmäinen taas on joko kiinnostunut tai ei ole, enkä pidä sopimattomana kumpaakaan tilannetta. Tämä ensimmäinen nainen tekee vastaavaa myös muiden miesten kanssa ja se kieltämättä suututtaa minua hieman. En minä hänelle vihainen kuitenkaan ole, koska emme tapaile tai mitään, mutta ei tuollainen käytös minusta mitään erityisen tyylikästäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja tapahtuipa mitä hyvänsä niin heti huudetaan #meetoo!!!
Niin jos on kantismies. Ne haluaa kastroida kantismiehet niin henkisesti kuin fyysisesti. Kampanja on niin syvältä persreiästä ja vääristelevä kuin ahmedin aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin oma kokemus. Nuorehko neiti lähti mukaan kämpille. Olin aika nuori itsekkin jotain 25-26. Kuitenkin siinä vaatteita riisuessa ja toisiamme kosketellessa mun sängyssä sillä iski mielen muutos. Sanoi ei kun piti ottaa housut pois. Tarkennan että neiti oli 18 eikä siihen riittänyt portsarin läpi pääsy kun siihen ei voi luottaa. Mutta se on toinen tarina.
Kuitenkin puoli-alasti tissit sentään paljaana, nännit pystyssä tämä sanoo ei. Yritin vielä hetken ja kun se ei auttanut niin suutuin. Heitin riisutut naisen vaatteet käytävään ja käskin painua, no arvaatteette minne. Se on s..t.nan ärsyttävää kun niin myöhään muuttaa mieltä. Jos ei halua niin sen voi sanoa huomattavasti aikaisemmin.
Ainoa kerta kun kukaan on kieltäytynyt ja pahin mitä tein oli että heitin ulos kiusaamasta.
Ei ole mitään syytä suuttua siitä, että toinen muuttaa mielensä. Joskus fiilis vain sammuu ja ei sille mitään voi. Todella rumaa ja lapsellista käytöstä tuollainen riehuminen.
Mohammed olisi viimeistään ottanut tossa tilanteessa väkisin. Kas kummaa, ne ei kuulu meetoon vaikutuspiiriin kuitenkaan kun ovat suojelukohteita, vilpittömiä pyhimyksiä.
Samaa voisin näin naisena kysyä miehistä.
Jälleen kerran ilman mitään syytä mies teki oharit. Maanantaina viestiteltiin ja mies vaikutti todella innostuneelta tapaamaan. Lupasi laittaa ke-to viestiä ennen kun nähdään. No, nyt on lauantai eikä mitään ole kuulunut. Poistin jo hänen numeronsa. En jaksa tätä enää. Pelkkiä pettymyksiä kaikki mies-suhteeni.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran ilman mitään syytä mies teki oharit. Maanantaina viestiteltiin ja mies vaikutti todella innostuneelta tapaamaan. Lupasi laittaa ke-to viestiä ennen kun nähdään. No, nyt on lauantai eikä mitään ole kuulunut. Poistin jo hänen numeronsa. En jaksa tätä enää. Pelkkiä pettymyksiä kaikki mies-suhteeni.
Miehen pitää viritellä joka suuntaan, jotta oikeasti joskus saisi, koska niin moni nainen antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Hymyily on ihan normaalia käytöstä ja jos mies tulkitsee sen flirttailuksi, niin se on sitten miehen oma vika. Puhun kuitenkin siitä, että nainen saattaa kosketella ja muuta vastaavaa, jota itse pidän selvästi kiinnostuksen osoittamisena. Esimerkiksi itse olen tällä hetkellä tekemisissä kahden naisen kanssa. Toinen hymyilee, nauraa, pyytää minua kanssaan johonkin, ottaa minua kädestä kiinni, katsoo silmiin pitkään selvästi romanttisessa mielessä. Sitten on tämä toinen nainen, joka hymyilee ja juttelee kanssani. Molempien kanssa koen olevan flirttiä, mutta tuon ensimmäisen kanssa on sellaista flirttiä, jonka oletan johonkin johtavan tai se on harhaanjohtamista. Jälkimmäinen taas on joko kiinnostunut tai ei ole, enkä pidä sopimattomana kumpaakaan tilannetta. Tämä ensimmäinen nainen tekee vastaavaa myös muiden miesten kanssa ja se kieltämättä suututtaa minua hieman. En minä hänelle vihainen kuitenkaan ole, koska emme tapaile tai mitään, mutta ei tuollainen käytös minusta mitään erityisen tyylikästäkään ole.
Ensimmäinen esimerkiksi nainen on tyypillinen huomiohuo*a, epävakaa nainen, jonka itsetunto on pelkästään miesten katseiden ja huomion varassa. Ilman niitä hän ei ole mitään. Luultavasti hänellä ei ole oikeita ystäviä, sillä kukaan ei jaksa tuollaista käytöstä.
Toinen nainen taas on luultavasti sinut itsensä kanssa, itsevarma ja normaali nainen, joka on kaikille ystävällinen. Hänellä on varmasti hyviä ystäviä.
Jos haluat pildeä ja olla mustis, niin eka suttura on parempi vaihtoehto. Tuo naikkonen ei tapojaan muuta vaikka hänellä olisi sormus sormessa. Jos haluat taas pitemmän suhteen ja vakautta, niin se toinen nainen tai hänen tapainen aikuinen nainen on oikea valinta. Ei tämä nyt ole mitään älyttömän vaikeaa. Ei kannata aina miettiä asioita alakerran kautta, vaan vaikka niin, mitä esimerkiksi siskosi ajattelisi.
Vierailija kirjoitti:
Et ollut hänen juttunsa. Hyvä, että asia tuli näin nopeasti ilmi. Elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran ilman mitään syytä mies teki oharit. Maanantaina viestiteltiin ja mies vaikutti todella innostuneelta tapaamaan. Lupasi laittaa ke-to viestiä ennen kun nähdään. No, nyt on lauantai eikä mitään ole kuulunut. Poistin jo hänen numeronsa. En jaksa tätä enää. Pelkkiä pettymyksiä kaikki mies-suhteeni.Miehen pitää viritellä joka suuntaan, jotta oikeasti joskus saisi, koska niin moni nainen antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa.
Epätoivoista mieheltä. Noloa.
Kerronpa oman sattumuksen. Mies viestitteli ja oli kovin kiinnostunut. Myös muusta kuin vain seksistä tai siltä se vaikutti. Kiinnostuin sit minäkin. Kävi ilmi että olikin kiinnostunut vain seksistä ja vielä varattu. Loppui homma. Mies alkoi vuosien päästä viestitellä uudestaan ja vaikutti todella kiinnostuneelta ja kivalta. Pyyteli anteeksi edellistä, selitti ja lupasi maat ja taivaat. Yhtäkkiä jutut taas liian äkkiä kuumeni, alkoikin minua ärsyttää ja lopetin yhteydenpidon vaikka ensin olin näyttänyt vähän vihreää valoa. Eli haluttiinkin eri asioita ja hällä sama paska muka eri paketissa.
Nykyään olen itse varattu ja mulle käy joskus näitä kun olen kiva ja hymyilevä ja ystävällinen että joku mies välillä käsittää vähän väärin. Olen päätynyt silti jatkamaan kuten ei mitään ja päättänyt että käsittäköön sitten väärin. Kyllä se aika korjaa senkin käsityksen.
Vierailija kirjoitti:
Kerronpa oman sattumuksen. Mies viestitteli ja oli kovin kiinnostunut. Myös muusta kuin vain seksistä tai siltä se vaikutti. Kiinnostuin sit minäkin. Kävi ilmi että olikin kiinnostunut vain seksistä ja vielä varattu. Loppui homma. Mies alkoi vuosien päästä viestitellä uudestaan ja vaikutti todella kiinnostuneelta ja kivalta. Pyyteli anteeksi edellistä, selitti ja lupasi maat ja taivaat. Yhtäkkiä jutut taas liian äkkiä kuumeni, alkoikin minua ärsyttää ja lopetin yhteydenpidon vaikka ensin olin näyttänyt vähän vihreää valoa. Eli haluttiinkin eri asioita ja hällä sama paska muka eri paketissa.
Nykyään olen itse varattu ja mulle käy joskus näitä kun olen kiva ja hymyilevä ja ystävällinen että joku mies välillä käsittää vähän väärin. Olen päätynyt silti jatkamaan kuten ei mitään ja päättänyt että käsittäköön sitten väärin. Kyllä se aika korjaa senkin käsityksen.
Hän ihan selvästi lupaili paljon, jotta saisi seksiä. Ihan tavallista pelimiehen juttua.
Oikeaan aikaan kuukautiskiertoa nainen ei kysele, se ottaa. Muulloin on vaikeampaa ja silloin tulee näitä ihme jarrutteluja.