Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat aina niin vaikeita?

Vierailija
19.01.2018 |

Tarkoitan sitä, että ei voi ihan suoraan osoittaa kiinnostustaan, vaan pitää vetää jarru pohjassa ensin ihan vain muodollisuuden takia. Tai vaihtoehtoisesti flirttaillaan tarkoituksella, mutta ei kuitenkaan haluta edetä.

Miksi ei vain voi olla osoittamatta kiinnostusta jos ei kiinnosta riittävästi tai sitten osoittaa sen selvästi jos kiinnostaa?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminta ja sukupuoli.

Vierailija
2/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tapahtuipa mitä hyvänsä niin heti huudetaan #meetoo!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan nähnyt miehen flirttailevan naiselle jos ei ole valmis tämän kanssa seksiin. Sen sijaan naisille tuollainen flirttaaminen on erittäin tavallista, mutta sitten närkästytään jos mies ehdottaa jotain. 

Vierailija
4/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä koskaan nähnyt miehen flirttailevan naiselle jos ei ole valmis tämän kanssa seksiin. Sen sijaan naisille tuollainen flirttaaminen on erittäin tavallista, mutta sitten närkästytään jos mies ehdottaa jotain. 

Jaa, minä olen nähnyt useinkin. Katsos kun on olemassa sellaisiakin miehiä, joilla on selkäranka. Kunnollisia ja luotettavia. Miehiä, jotka eivät petä puolisoaan, vaikka tekisikin mieli.

Vierailija
5/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä olen nähnyt useinkin. Katsos kun on olemassa sellaisiakin miehiä, joilla on selkäranka. Kunnollisia ja luotettavia. Miehiä, jotka eivät petä puolisoaan, vaikka tekisikin mieli.

Miksi heidän pitää sitten flirttailla naisille ja antaa naisten ymmärtää, että olisi tarjolla jotain muutakin? 

Vierailija
6/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heidän pitää sitten flirttailla naisille ja antaa naisten ymmärtää, että olisi tarjolla jotain muutakin? 

Eihän flirttailu sitä tarkoita. Flirttailu on kohteliaisuus. Tapa ilahduttaa toista ihmistä osoittaen, että olet kaunis/komea ja kiinnostava. Arjen pieni piristys itse kullekin. 

Vierailija
7/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän flirttailu sitä tarkoita. Flirttailu on kohteliaisuus. Tapa ilahduttaa toista ihmistä osoittaen, että olet kaunis/komea ja kiinnostava. Arjen pieni piristys itse kullekin. 

Flirttailu ei todellakaan ole kohteliaisuus, vaan seksuaalisesti virittynyttä viestintää. Jos haluat olla kohtelias, niin voit kehua toisen ulkonäköä/vaatetusta ihan ilman flirttiä. Samalla tavoin kuin voisit kehua saman sukupuolen edustajan vaatetusta tai ulkonäköä. Tosin ulkonäön kehuminen ei ole kovinkaan kohteliasta ellei kyseessä ole hyvin tuttu henkilö. 

Vierailija
8/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oma kokemus. Nuorehko neiti lähti mukaan kämpille. Olin aika nuori itsekkin jotain 25-26. Kuitenkin siinä vaatteita riisuessa ja toisiamme kosketellessa mun sängyssä sillä iski mielen muutos. Sanoi ei kun piti ottaa housut pois. Tarkennan että neiti oli 18 eikä siihen riittänyt portsarin läpi pääsy kun siihen ei voi luottaa. Mutta se on toinen tarina.

Kuitenkin puoli-alasti tissit sentään paljaana, nännit pystyssä tämä sanoo ei. Yritin vielä hetken ja kun se ei auttanut niin suutuin. Heitin riisutut naisen vaatteet käytävään ja käskin painua, no arvaatteette minne. Se on s..t.nan ärsyttävää kun niin myöhään muuttaa mieltä. Jos ei halua niin sen voi sanoa huomattavasti aikaisemmin.

Ainoa kerta kun kukaan on kieltäytynyt ja pahin mitä tein oli että heitin ulos kiusaamasta.

Vierailija
9/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu ei todellakaan ole kohteliaisuus, vaan seksuaalisesti virittynyttä viestintää. Jos haluat olla kohtelias, niin voit kehua toisen ulkonäköä/vaatetusta ihan ilman flirttiä. Samalla tavoin kuin voisit kehua saman sukupuolen edustajan vaatetusta tai ulkonäköä. Tosin ulkonäön kehuminen ei ole kovinkaan kohteliasta ellei kyseessä ole hyvin tuttu henkilö. 

No okei, flirtti on seksuaalisesti värittynyt kohteliaisuus. Ei kuitenkaan tarkoita, että flirtistä pitäisi seurata yhtään mitään. 

Vierailija
10/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on yhtä vaikeita kuin miehetkin parisuhteissa, sanoo tuttuni jolla kokemusta molemmista. Jos toinen on hankala hän on vain vääränlainen. Oikean kanssa hommat sujuu luonnostaan.

T: isä38

Vierailija
11/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No okei, flirtti on seksuaalisesti värittynyt kohteliaisuus. Ei kuitenkaan tarkoita, että flirtistä pitäisi seurata yhtään mitään. 

Miksi osoitat seksuaalista kiinnostusta henkilölle, josta et ole seksuaalisesti kiinnostunut? Miksi haluat johtaa ihmistä harhaan? Tuollaisella käytöksellä tuota aivan tarpeettomia pettymyksiä ihmisille ja mahdollisesti nolaat heidät tai tuhlaat heidän aikaansa. 

Vierailija
12/64 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei flirtti ole yleensä mikään valinta tyyliin "flirttailenpa nyt tuolle tyypille". Kun jonkun kanssa tulee juttuun tai jotakuta on kiva katsella vaikka vain siksi että tämä on hymyileväinen ihminen ja hänen hymynsä saa minutkin hyvälle tuulelle, niin reaktioni varmaankin vastaa yleistä määritelmää flirtistä. Puseron kaula-aukon kiskominen avonaisemmaksi, seksuaaliset poseeraukset ja silmänisku taas ovat jo muuta kuin sitä tavallista, viatonta arjen piristystä.

Vierailija
13/64 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on opetettu ja heidät on välillä pakotettukin koko historian ajan "kissa ja hiiri" -käyttäytymismalliin! Nainen ei saa näyttää liian innostuneelta. Vielä tänä päivänäkin nainen joutuu miettimään mainettaan ja sitä, kuinka nopeasti menee sänkyyn uuden kumppanin kanssa, jotta ei vaikuta liian helpolta. Jos asiaan halutaan muutosta, pitänee naisten kunnollisuuden arviointi näiden seksikäyttäytymisen perusteella lopettaa.

Vierailija
14/64 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on aika oppia ettei flirtti tarkoita että tarjolla on seksiä. Parempi myöhään kuin ei silloinkaan.

Vierailija
15/64 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen flirtti tarkoittaisi seksiä niin en muuta ehtisi.

Vierailija
16/64 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin oma kokemus. Nuorehko neiti lähti mukaan kämpille. Olin aika nuori itsekkin jotain 25-26. Kuitenkin siinä vaatteita riisuessa ja toisiamme kosketellessa mun sängyssä sillä iski mielen muutos. Sanoi ei kun piti ottaa housut pois. Tarkennan että neiti oli 18 eikä siihen riittänyt portsarin läpi pääsy kun siihen ei voi luottaa. Mutta se on toinen tarina.

Kuitenkin puoli-alasti tissit sentään paljaana, nännit pystyssä tämä sanoo ei. Yritin vielä hetken ja kun se ei auttanut niin suutuin. Heitin riisutut naisen vaatteet käytävään ja käskin painua, no arvaatteette minne. Se on s..t.nan ärsyttävää kun niin myöhään muuttaa mieltä. Jos ei halua niin sen voi sanoa huomattavasti aikaisemmin.

Ainoa kerta kun kukaan on kieltäytynyt ja pahin mitä tein oli että heitin ulos kiusaamasta.

Ei ole mitään syytä suuttua siitä, että toinen muuttaa mielensä. Joskus fiilis vain sammuu ja ei sille mitään voi. Todella rumaa ja lapsellista käytöstä tuollainen riehuminen. 

Vierailija
17/64 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset ovat olleet vastaavanlaisessa tilanteessa, eikä viime hetken kieltäytyminen johdu aina mistään "naisten ailahtelusta" tai kiusoittelunhalusta, vaan ainakin minulla näissä on syynä ollut miehen taitamattomuudesta johtuva tunnelman lopahtaminen. Kun päästään lähempään kontaktiin, voi käydä ilmi jotain, mitä ei voi mitenkään etukäteen tietää, kuten että miehellä on todella karkea ja jopa kivulias tapa kosketella naisen intiimejä paikkoja. Jos esileikki on huonoa, pystyy siitä kyllä päättelemään, millaista jatkoa on luvassa, ja jos mies ei saa naista haluamaan seksiä, mitä ihmeen järkeä siihen seksiin sitten on ryhtyä.

Vierailija
18/64 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ihan samanlaisia.

Vierailija
19/64 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yleistää!! Miehet ovat myös, jotkut, yhtä vaikeita. Minäkin tapaillut kaveria, tanssikaveri, kohta pari vuotta ja en tiedä vieläkään mitä mies minusta ajattelee, eli olenko vain kaveri vai onko hän ihastunut! Pirun vaikeeta kun itse olen mieheen ihan lätkässä ja ihastunut. Mitään aloitetta hän ei ole tehnyt, ja itse naisena en tiedä voisinko käydä ns.kiinni vai mitä tekisin. Hän minulle tärkeä, en halua että lähtee sitten karkuun :/ Eli kyllä te miehetkin osaatte olla hankalia!!

Vierailija
20/64 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n on aika oppia ettei flirtti tarkoita että tarjolla on seksiä. Parempi myöhään kuin ei silloinkaan.

Nyt kun vielä yksi sakki saataisiin tuo ymmärtämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan