Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**HEINÄmammojen pääsiäisviikonloppu**

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kotiuduttiin anopin luota Tampereelta. Oli todella ihanaa, vaikka mies ei ollutkaan mukana, mutta anoppi hoiti lapsia, sain nukkua päikkäreitä useampaan otteeseen...

Allergioista on ollut puhetta. Ite olen molemmat edelliset raskaudet selvinnyt aika hyvi ilman lääkkeitä, nenäsumutetta tosin olen käyttänyt, olisko ollu nasonex? Aion pärjätä tän kesän myös ilman lääkkeitä...??

Joo ja meikäläisen alapää on todella noita suonikohjuja täynnä.. Oli edellisessäkin raskaudessa, mutta niistä pääsin eroon heti laitoksella.

Mulla on tullut niitä ihan tonne kankkujenkin päälle ja yks " valuu" takareittä pitkin.. Olen hyvin kaunis, heh-he.. ;-(

Painontunne on välillä ihan hirveä, varsinkin pytyllä istuttaessa..

Ihanaa pääsiäistä kaikille, nyt munajahtiin ;-)

maryanne + poika (jolle ei tunnu sopivaa nimeä löytyvän..) 27+5

Vierailija
2/16 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tänään kaupat auki, tuntuu että jääkaapissa ei ole mitään kivaa.. Ja huolttarilta ei tietysti saa justiinsa niitä juttuja, mitä tekee mieli :D.

En tiedä kuvittelenko vaan, mutta musta tuntuu, että meidän 2,5v iso koira jotenkin tajuaa, että mamilla on vauva mahassa, kun se kertalaakista on lopettanut kaiken vetämisen + muun idioottimaisen toiminnan. Toivottavasti on pysyvä muutos, kun vetävä koira ja lastenvaunut yhdistelmänä ei oikein kiehdo. Muutenkin koira on nytten nii-iiin ihana, että jos ne olisi kouluttamatta aina tollaisia, niin meillä olisi varmaan neljä koiraa. Tosin neliöt tulisi kyllä vastaan.

Näin " painajaista" , että meillä oli kolme tyttöä. Elettiin tulevaisuutta, ja tytöt olivat iältään kolme, neljä ja viisi. Ja mä muistan siitä unesta vaan, että mua ahdisti kauheasti :D. Vaikka muuten mun mielestä kuullostaa kauhean söötiltä kolme tyttöä pienellä ikäerolla. Mulla on taipumusta enneuniin, niin saas nyt nähdä :D. Miehelle ei uskalla kertoa mitään unesta..

Noista eläimistä vielä sen verran, että meidän 11kk vanha kissa(npentu) on ilmeisesti niin jalo, että on päättäny alkaa treenaamaan meitä jo ennen vauvan syntymää aikaisiin herätyksiin. Nyt kahden viikon ajan ollaan herätty joka aamu klo 5.30 (herätyskello soisi arkisin vasta klo 7..). Kai se raukkaparka on mennyt keväästä vähän sekaisin.. Tosin kun neiti on itse herättänyt meidät ja riehunut tunnin, menee itse takaisin nukkumaan.

Olipas mulla kauheasti vauva-aiheista asiaa.. Nyt on tää kuun loppu hiljaiseloa ja toukokuussa sitten alkaa perhevalmennukset. Niitä on koko kuukausi kerran viikossa 2-3h. Ja sitten alkukuusta on neuvolalääkäri. Maha alkanut vihdoin kasvaa.. Ja samalla huoli, että mitä h*ttiä sitä laittaa päällensä. Tuntuu, että mitään kivaa ja kohtuuhintaista ei itselle löydä. Ja ei nyt kuvita parin kuukauden takia iskee tonnia äitiysvaatteisiin kiinni. Onneksi tulee se kesä, ja on ainakin kolme mekkoa, mitkä pitäis mennä ihan loppuun saakka. Eli vaatetuksen puolesta toivon sopivan lämmintä kesää. Ei kuitenkaan helteitä tän mahan kanssa.

Oikein rauhallista ja mukavaa pääsiäisen jatkoa!

elle06 rv 26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todellakin, kelit on mitä parhammat!! eilen istutin ulos ruukkuun vähän kukkia ja silläaikaa esikoinen (1v2kk) möyrysi vesilammikoissa ja talloi tulppaanit;)

Samainen jätkä on myös lopettanut nukkumisen... heräsi viimeyönäkin 5 kertaa ja samaa on jatkunut jo jonkun aikaa... äiti alkaa olla vähän väsynyt.. Kun poika on päikkäreillä, pitäisi siivota ym kotihommia tehdä, joten itse en oikeen meinaa keretä nukkua päiväunia, harmi!

No, tämäkin aamu alkoi klo 6 jonka johdosta klo 12 mennessä olimme jo vierailleet miehen mummilla, ikeassa, k-raudassa ja pikaisesti anopillakin;) loppupäivä on " vapaata" mutta mietin josko mentäisiinkin ostamaan pojalle ja minulle kevättakkia, kun alkaa olla ulkonakin niin lämmin.

Huomenna ohjelmistossa korkeasaari ja isälleni syömään, maanantai otetaan sitten vaan löhöillen;)

Joku puhuikin noista suonikohjuista " siellä" . Mulle on kanssa tullut yksi, edellisessä raskaudessa ei tullut yhtään. Tosiaan koko ajan tuntuu, kun alakerta olisi turvoksissa tai puutunut kummallisesti.. Varsinkin seksin jälkeen olo on jopa epämukava, mikä on harmi, sillä himoja mulla kyseiseen aktiviteettiin riittäisi:)

Lähteekö nuo kohjut pois itsekseen synnytyksen jälkeen?

Ihanaa, ensi viikolla poika on pe ja la hoidossa, kun meillä on vähän aikuisten rientoja, täytyy ottaa yökylistä kaikki ilo irti, sillä kohtahan tämä " Aatu" syntyy ja sitten olen taas kiinni tissistäni puolisen vuotta..(mikäli siis sama malli jatkuu)

jeps, koitan jaksaa tehdä vielä jotain viisasta ja sitten ottaa pienet nokoset, hyvää pääsiäistä!!

R ja rv 28+1

Vierailija
4/16 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi mamma vuodelepolaisten joukkoon liittyneenä rikkoo heti ohjeita..

Eilen piti mennä svo:oon, kun supisteli kipeään. Kohdunsuu on alkanut avautumaan ja kaula lähes hävinnyt. Nyt ei saisi kuin makoilla... Sairaalaan lääkäri suositteli, mutta kotiin pääsin vielä kun lasten hoitoasiat pitää järjestellä. Painoarvio oli jo kivat 1.4kg, mutta olisi vielä vauvan turvallisempaa masussa jatkaa kasvuaan. Ensi viikolla kontrolli ja sit ilmeisesti osastolle, jos tilanne yhtään edistynyt ja sit pistetään myös kortisonit tarpeen vaatiessa.

Hattara rv 28+6 ja lapset 04,01, 99

Vierailija
5/16 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui.. Onko sulla aikaisempien raskauksien kohdalla käynyt tälläistä? Onneksi vauva on sentäs jo tuon kokoinen, vaikka ainahan parempi tietysti mitä pidempään masussa pysyisi.

Toivottavasti nyt jaksaisi vielä pikkuinen vähän odotella! Pidetään peukkuja.

elle06

Vierailija
6/16 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattaralle voimia!

Pari tuntia sitten kotiuduttiin ja kohta pitäisi lähteä kokolle. Ei kyllä nappaa yhtään, mua VÄSYTTÄÄ ;) Taidan tulla kipeäksi, on ihan sellainen olo! Kävin hakemassa hiivakuurinkin tuohon alapäähän, kun se kutina ei nyt tunnu hellittävän ja muutenkin tuo runsas kokkareinen valkovuoto..

Hassua, kun sain näinkin kauan " pimitettyä" vauva-uutista porukoilta ;) Vielä olisi anopin, appiukon sekä esikoisen aika kuulla..Sen jälkeen siitä sitten tietääkin KAIKKI! Esikoisellekaan ei ole kerrottu, kun se on niin malttamaton odottamaan noita pikkukaritsojakin saatikka että pitäisi odottaa vielä 11 vkoa omaa pikkusisarusta. Mutta eiköhän me ehkä jo tän pääsiäisen aikana kerrota sillekin. Saapi nähdä huomaanko kukaan miehen sukulaisista huomenna siellä rippijuhlissa mun mahaa ;)

YÖK, mikä rapa/mutakeli on nyt hiekkateillä! Meidän pihakin on tuollaista velliä täynnä..Mies meni pesemään autoa, mutta taitaapi olla ihan turhaa. Kun ei pihasta pääse pois, kun se on uudelleen ravassa.

Mä taidan oikeasti lähteä nyt hetkeksi tuonne sängynpohjalle, kun väsyttää ja on kylmä..Hui, ensi pe tulee täyteen jo rv 30!

~suviande ja öttiäinen 29+1~

Vierailija
7/16 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas täällä heti aamusta.. meille kun ei tuo hesari ole tullut kahteen aamuun, niin pitää olla jotakin tekemistä..

hattara: kovasti tsemppiä!!!

risuna: mulla ainakin on kaikki suonikohjut hävinnyt, jos ei heti synnärillä, niin viikon sisään siitä kun vaavi on tullut maailmaan ;-)

aivan mieletön keli oli eilen, toivottavasti tänään jatkuis, me mennään tohon lähitilalle pikkusia karitsoja katteleen, lapset kun tuppaa olemaan hulluina eläimiin!

meiän pikku-likka on taas ruvennut nukkumaan aamulla.. niin tai siis ei herää enää viideltä, vaan on nukkunut melkeen 7:ään asti!!! mieletön ero!

nyt aamukaffen keittoon!

maryanne + poika 27+6

Vierailija
8/16 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kimmastuin ukolleni kun olen kovasti yrittänyt miettiä vaaville nimi vaihtoehtoja ja tuntuu että ainakun rupeen miettimään niitä ääneen jotta hänkin vois osallistua,onhan lapsi hänenkin,ainakin tietääkseni ;)) heh heh, niin vaikuttaa ajankohdan olevan yleensä huono tai hän jotenkin välttelee asiasta keskustelua. Eilen sitten sano et hänen mielestä asia ei ole millään lailla ajankohtainen vielä. Eihän mikään kiire todellakaan ole mutta kun päätös vaikuttaa olevan näinkin hankalaa plus että mielestäni on todella tärkeää antaa sellainen nimi mistä pitää oikesti eikä lapsi joudu myöhemmin kärsimään siitä. No sitten siinä höyrytessäni valitin muitakin juttuja(aaamulla mikä ei yleensä ole hyvä aloitus päivälle mut vaan repes). Tulin istumaan tietsikan ääreen ja shoppailemaan nettiin niinkun ihan vaan ikkuna ostoksille. Vähän ajan päästä tuli ukkoseni ehdottamaan,niinkun rauhan elkeenä,josko lähdettäisiin Ikeaan kattelemaan/ostelemaan vauvalle ja muuallekkin kämppään tavaroita joita olin funtsinut tarvitsemamme. Ei meillä tavallisesti riitoja ratkota tai asioita ostamalla ratkota/hyvitetä mutta oli ihan kiva kun hän sitte meni sellasta ehdottamaan. Meiltä on nimittäin jonkin verran matkaa Ikeaan eikä sinne tule lähdettyä kovinkaan helpolla saatikka yksin. Nyt on vihdoin lasten huonetta laitettu kuntoon ja vaavin sänky on itse päähenkilöä vaille valmis :) Joteski tosi kivaa kun on saanu hommattua jotain konkreettista nappulaa varten ku oon kuitenki aikast kauan vältelly kaikenlaisen ostamista siinä pelossa et jokin menee odotuksessa pieleen. Voihan vieläkin mennä mut pikkuhiljaa rupee luottamaan sekä toivo nousemaan perheen pääluvun kasvamisesta (on ollu 2 keskenmenoa muutamia vuosia sitten). Paljon hankittavaa mitä haluais olis vielä kun tämä tulokas on esikoinen mutta uskon saavamme niitä sitte isovanhemmilta ja voi niitä hankkia taas jonkun ajan kuluessa ja kun nappula on syntynyt. Olin sitte eilen illalla intoa täynnä tultuamme reissusta ja rupesin laittelin pikkusen huonetta kuntoon. Homman tehtyäni olin ihan poikki. Silti taas tänään aamulla silmäni aukes jo ennen klo 6.Hullua. Väkisin pöyköttelin sängyssä 7.30 asti etten sitte väsähdä kesken päivää ja sitten valvo koko seuraavaa yötä. Taidan olla uni rytmieni ja heräilemisieni kans nykyään vähän saman lainen kun joittenkin heiniksien lapset :) Poikkeuksena se ettei kukaan viitti nousta noihin aikoihin mun kanssa touhuamaan,onneksi voin aina tulla tänne hölöttämään. Jaa,pitää kai lopetella et muittenki jutut mahtuu tänne...

SurinaS rv25+3

Vierailija
9/16 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan minunkin puolestani!

Pääsiäislomalla ollaan mutta nyt aattelin tulla piipahtamaan koneella ja lukemaan mammojen kuulumisia. Pääsiäinen on tullut syötyä ja lepäiltyä ja tänään olisi luvassa kodalla makkaran paistoa ja pilkillä käyntiä, mitä poika odottaa tosi kovasti.

Huomenna sitten pitäisi palata kotiin ja tiistaina pitäisi käydä koulussa ja tehdä viimeisiä tehtäviä, mutta kun ei tuota matikka-päätä ole suotu hirveästi niin ei oikein inspiroi.

Herra mahassa jaksaa ihan hyvin, paljon liikkuu ja potkii :-) varsinkin iltaisin kun tekisi mieli nukkua...

Että tällaista, mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!

T.Tupuhupuna+ eemeli

Vierailija
10/16 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattaralle voimia :-) toivottavasti maha-asukki vielä pysyisi jokusen viikon mahassa!

Vierailija
11/16 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-) tästä päivästä tulikin kaunis ja aurinkoinen ainakin täällä Keski-Suomessa. Ajattelin nostaa tätä pinoa kun oli tippunut alas..

Vierailija
12/16 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa loma täällä Suomessa lähennellä loppuaan ja huomenna pitäis alottaa raskas kotimatka saksaan. Kiva oli käydä Suomessa, mutta on ihanaa päästä taas kotiin.

Kotona alkaakin sit takapihan remontti ja laitetaan leikkimökki pihaan. Masuun nyt ei kummempia kuulu. Kovasti tytsy potkii, välillä ihan kipeetä tekee:) Veritulppa nyt ei kauheesti ole vaivannut. Huonommaksi ei ole mennyt. Toivotaan, että ei menekkään! Nää tukisukat on kyllä aika extremet! Hyvä ettei varpaat sinisenä ole. Näin napakoita ei kuulemma edes saa myydä ilman lääkärin määräystä. Saattaapa olla aika tukalat kesällä sitten! Pinoudun sit paremmalla aikaa kotoa käsin jokusun päivän päästä, kunhan sinne päästään:)

wekku rv:t taas unohduksissa!

Vierailija
13/16 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu tosi pitkää nyt vaan taustalla kun ei jotenki oo jaksanu kirjoitella eikä toisaalta oo ollu mitään juttujakaan..

Me oltiin tossa viikko Teneriffalla ja oli kyllä ihana päästä pois loskasta! Ei onneks tullu mitään turvotuksia tai muita matkalla vaan päinvastoin oli hyvä olla kevyissä vaatteissa ja käveltyäkin tuli tosi paljon. Pikkuneiti oli ihan innoissaan vedestä ja lämmöstä.

Mulla on jotenki ollu kauhee huoli siitä kasvaaks mun vauva ihan normaalisti. Siinä rakenneultrassa kun oli melkein viikon pienempi ku piti ja sf-mitta on ollu paljo pienempi ku ekasta lapsesta näillä viikoilla vaik luulis et se ois toistepäin. Mun äidillä oli siskon kohalla tukoksia vauvan ravinnonsaannissa ja siks se jotenki pelottaa. Paino kyllä nousee lujaa ja sit ku oon panikoija ni oon aatellu et elimistö yrittää kerätä vauvalle ravintoa ku ei meinaa mennä perille. Huh! Tällästä täällä mielessä oon pyöritelly mut nyt päätin et lopetan tän että kyllä ne siel neuvolassa sit huomaa jos on joku vialla!! Aina sitä vaan jotain huolehtii vaik nyt pitäis olla leppoisa mieli.

Oli tuolla puhetta mielialanvaihteluista ja täällä kyllä on tullu räjähdeltyä ihan pienistä. Oon tähän asti ollu tosi hyvällä tuulella verrattuna normaaliin minään mut nyt on jotain muuttunu... Pelottavaa.. Täytyy yrittää hillitä..

On kyllä ollu ihanan aurinkoinen pääsiäinen! Tuntuu et voiks edes olla näin kaunista!

Hauskaa pääsiäisen loppua kaikille!!

T. Myyti 26+6 sekä tyttönen 2v

Vierailija
14/16 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä minunkin tulla kertomaan pääsiäiskuulumiseni, vaikka mitään ihmeempää ei ole tapahtunutkaan... Mies raahasi meidät American car showhun ja se meteli otti korviini aivan kamalasti. Olen kai tullut liian vanhaksi tuommoisiin paikkoihin. Toisaalta eipä ne autot ole koskaan kamalasti kiinnostaneet. Mutta ukon mieliksi:) Eilen syötiin hyvin ja kyläiltiin.

Kotona on hyvä olla. Olen ollut siis viikon jo sairaslomalla:) Nyt alkaa kuntokin kohenemaan ja jaksan käydä kävelylenkeillä päivittäin. Sokeridietti on ollut hakusessa nyt pääsiäisen ajan, mutta huomenna palaan kovaan arkeen. Sokerirasituksessa arvot oli vähän koholla. Eka arvo ainakin, mutta muista en oikein tiedä, kun raja-arvot vaihtelevat sairaaloittain ja oma terkka ei ollut torstaina enää paikalla.

Täällä oli puhetta mielialanvaihteluista. Onneksi en ole ihan yksin raivonpuuskieni kanssa. Olen ihan tyytyväinen ja yhtäkkiä pimahdan ja kiljun ihan turhan kovasti:( Lapsen kanssa olen yrittänyt purra hammasta, mutta ukon kiukuttelut meinaa mennä yli hilseen. Se on ollut kauhean pahantuulinen koko talven ja kevään ja välillä sellainen pessimistinen narina vain saa mun pääkopan halkeamaan. Mun sisko oli meillä eilen ja ihmetteli tosissaan mieheni käytöstä. Yleensä mies jaksaa olla mukavasti vierailujen ajan, mutta eilen sen pinna vain oli kamalan kireällä.

Tuo aurinkoinen ilma on kyllä parasta lääkettä mielelle:) Jakselemisia kaikille ja erityisesti supistelijoille voimia lepäämiseen...

t.mm + pikkunen, oisko viikkoja jo 29+1?

Vierailija
15/16 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on kohta makoiltu ja ihan kivasti menee, mitä nyt tuhannenmoinen tylsistys on iskenyt ja pahasti. Nyt pystyn istumaan pari tuntia paikallani ja jalkeilla olemaan korkeintaan tunnin. Sitten on ihan pakko mennä pitkäkseen. Tänä aamuna on tuntunut muutama kipeä supistus, mutta säännöllisyyttä ei ole. Että ihan hyvin. Mies on tehnyt melkein kaiken täällä ja odotan kauhulla huomista arkeen paluuta. Kattellaan...

Mulla on myös noita mielialan vaihteluja. Välillä pinna ei kestä yhtään mitään, välillä mitä tahansa. Miehen kanssa mietittiin eilen, että kun oikeasti on niitä miehiä, joilla on 3-4 vaimoakin saman katon alla, niin miten ihmeessä ne kestää kaikki menkat, pms-vaivat, raskaudet, imetykset...? Jos yksi vaimo aiheuttaa kaikkea ylimääräistä hässäkkää mielialoineen, niin miksi ihmeessä joku vapaaehtoisesti haluaa lisää naisia saman katon alle? :D

Myyti oli huolissaan vauvan kasvusta... Ei ole mitään syytä huoleen. Mulla eka lapsi huiteli käyrän ylärajoilla ja toinen alarajoilla. Tämä on taas ylärajoilla. Esikoinen painoi syntyessään 3,7kg ja toinen ripauksen alle 3kg. Lapset vain on hyvin persoonallisia jo kohdusta lähtien.

Huomenna takas arkeen. Hyviä vointeja kaikille!

Heddastiina + Inkkari

Vierailija
16/16 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...uskomatonta, mutta totta. Töitä olisi jäljellä enää kuukausi, sitten jään neljän viikon lomalle ja lomalta suoraan äitiyslomalle. Todella nopeaan tämä toisen pienokaisen odotus on sitten sujunut. Masu sen kuin kasvaa...! :D

Painoa tähän mennessä tullut 4kg ja kaikki näyttää ainakin toistaiseksi tulleen juuri vyötärön tuntumaan, niin kuin kait pitääkin. Mites muilla painon nousu? Minkä verran syötte karkkia/makeaa nyt odotusaikana? Itse olen tällä kertaa saanut pidettyä makean himoni jokseenkin hyvin kurissa. Tosin pullaa syön n. joka toinen päivä yhden korvapuustin tms. ja tänään sorruin jätskillä herkuttelemaan. Ei kait tässä muuten ongelmaa olisi, viimeksikin palauduin normaalimittoihini nopeasti, eikä tuolla asialla itselleni muuten niin ole merkitystä, mutta pelkään että vauva kasvaa liian suureksi, eikä mahdu minusta ulos! Edellinen tyttäreni painoi n.3,4kg ja jäi silti avotarjonnan vuoksi kiinni ahtaaseen lantiooni, joten ei ainakaan suuremmaksi tarvitsisi kasvaa...Kun on vielä sanottu, että max 3-3,5kg painava mahtuu alateitse syntymään. Viimeksi lantioni kuvattiin ja kuvien perusteella näin todettiin. Onko kenelläkään muulla samanlaisia " huolia" mielen päällä vauvan kokoon liittyen/lantion kokoon liittyen?

Minulla on kaikenlaista pientä kremppaa ollut tässä viime aikoina, vaikka aurinkoinen sää onkin piristänyt mieltä ja muuten olotila tuntunut ihan energiseltä. Yllätyksekseni minua vaivaa pissatulehdus. Edellisessä raskaudessa sairastin jostain kumman syystä kolme kertaa pissatulehduksen ja sen vuoksi tässä raskaudessa vien kerran kuussa näytteen tutkittavaksi laboratorioon. Niinpä tällä erää " jäin kiinni" ihan ilman minkään sortin oireita. Jonkin verran supistuksia tuntui olleen viime aikoina enemmän, joten ehkäpä tämä oli sitten oireena siitä. Tämän vuoksi olen viikon verran antibioottikuurilla ja sitten täytyy käydä kontrollinäyte antamassa. Jokin aika sitten sairastin myös hiivatulehduksen ja tämä iki-ihana vaiva tuli tietenkin uudestaan antibioottikuurin vuoksi toiseksi riesaksi.

Kun nyt on niin kovasti alapää painotteisella linjalla nämä minun juttuni, niin kysynpä muiltakin heinäkuun odottajilta, että oletteko viime aikoina tunteneet enenevästi paineen tunnetta tuolla alakerran tuntumassa? Itselläni on sellaista tuntemusta viime päivinä ollut, enkä oikein tiedä mistä voisi johtua. Sitten on sellaisia supistuskivun omaisia pieniä nipistelyjä alavatsalla, mutta luonnollisesti miljoona kertaa vähemmän kipeitä :D sellaisia, jotka tuntuvat ikäviltä, mutta eivät koske. Onko muilla samanlaisia oireita? Voi tietenkin olla, että nämä vaivat johtuvat ehkä tuosta virtsatieinfektiosta.

Jonkin verran täällä on ollut puhetta myös mielialojen ailahtelusta. Itsellänikin on loukkaantumisherkkyys ja ärsytyskynnys varmaan puolta pienempi kuin normaalisti. Miesparka saa välillä kuulla kunniansa, mutta kait hän on siihen jo minun kanssa eläessäni tottunut..Kohta meillä onkin minun ja ensimmäisen tytön lisäksi vielä kolmaskin neiti perheessä, saa nähdä onko vielä samanlaisella temperamentillä varustettu, kuin minä ja tyttö.. :D

Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille ja hyvää vointia!

t. SaraIda ja pikkuruinen tyttö rv 25+4