Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin viihtyvät, joudutteko näkemään "vaivaa" saadaksenne olla yksin?

Vierailija
19.01.2018 |

Te jotka tykkäätte olla yksin ettekä halua kavereita tai seurustelukumppania, niin onko se teille helppoa vai koetteko, että ihmiset yrittävät tulla osaksi elämäänne mielestänne liian innokkaasti?

Minulle on aina ollut helppoa päätyä olemaan omassa rauhassa, ei pelkoa että kukaan tulisi toiste yrittämään kaveerata. Joskus on jopa harmittanut se, miten helposti ihmiset vain lipuvat pois käsistäni, etenkin silloin kun olen kavereita joskus halunnut (esim. koulussa, kun yksin oleminen hävetti). Mutta en enää vuosiin ole halunnut kavereita.

Mietin vain onko kaikilla näin helppoa, vai ovatko jotkut erakkoluonteet siitä yksinviihtyvyydestä huolimatta "pidetympiä" ja joutuvat näkemään suorastaan vaivaa, että pääsisivät innokkaista tutustujista eroon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan tosissaan haluaa olla yksin, niin se onnistuu kyllä.

Vierailija
2/3 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voihan tätä kysyä myös päinvastaisilta ihmisiltä (jotka tykkää siitä, että on kavereita): oletteko joutuneet näkemään vaivaa saadaksenne kavereita/seurustelukumppanin, vai onko se vain tapahtunut ikään kuin itsestään? Eli oletteko vain lipuneet kohti ihmissuhteita, koska olette vain menneet virran mukana, vai onko pitänyt itsekin tehdä jotain?

Joskus olen lukenut jonkun olevan pariuhteessa vähän "ulkona" ja silloin olen miettinyt hieman kateellisena, että on varmaan kaunis ihminen, kun noin vain lipuu suhteisiin, että vain ikään kuin huomaamatta päätyy sellaiseen, vaikkei oikeastaan edes itseäkään niin huvita. Onko se yleistäkin? Voihan olla, että olen nähnyt asian päässäni väärin ja oikeasti parisuhde on alkanut siten, että on ollut aluksi itsekin innokas. Ja sitten ajan kanssa vasta ruvennut välinpitämättömäksi.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy miksi en halua kavereita, on se että mielikuvissani kaveruudessa pitää nähdä tavattomasti vaivaa, antaa koko ajan itsestään jotain hienoa, että se olisi sille toiselle merkityksellistä. Mutta voiko jotkut vaan "olla lötköttää" ihmissuhteissa ilman, että tarvitsee tehdä mitään? En mä kelpaisi sellaisena kellekään.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan