Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa jos hautakivissä lukis aina kuolinsyy.

Vierailija
19.01.2018 |

Tyyliä "Tässä lepää se ja se. Hän tukehtui pullaan." Niin kun sukututkimuksissa lukee.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustaa huumoriako kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

surullista kirjoitti:

Kuoli yksinäisyyteen. :(

On se surullista jos ei onnistu puolisoa löytämään.

Ei se ole surullista vaan se jos ei ole kavereita eikä ystäviä vaikka niitä toivoisi olevan. Ilman puolisoa pärjää ihan hyvin.

Eikö sulla sitten ole? Itse en pärjäis ilman ystäviä, enkä perhettäni.

Ilman ystäviä en pärjäisi. 

Eiköhän jokaisella ole ystäviä.

On vai? XD

Kyllä mulla ainakin on, vaikka sinä niin perseestä olisitkin ettet enää niihin kuulu.

En usko että on.

Miksi se mua liikuttaisi?

Vierailija
62/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun syytähän se kaikki olis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

surullista kirjoitti:

Ei se ole surullista vaan se jos ei ole kavereita eikä ystäviä vaikka niitä toivoisi olevan. Ilman puolisoa pärjää ihan hyvin.

On vai? XD

Kyllä mulla ainakin on, vaikka sinä niin perseestä olisitkin ettet enää niihin kuulu.

En usko että on.

Uskon että liikuttaa.

Vierailija
64/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoihin kirkonkirjoihinhan kuolinsyyt on merkitty, joskus hyvinkin yksityiskohtaisesti. Olen bongannut mm. "veli ampui haulikolla".

Jonkin hyvin kaukaisen sukulaisen kohdalla luki tähän tyyliin: "Antilla oli puujalka".

Vierailija
65/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku skitsofreenikko uskoo tunnistaneensa mut.

Vierailija
66/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

surullista kirjoitti:

On vai? XD

En usko että on.

Uskon että liikuttaa.

Ei kuule paskaakaan. Sinähän mun elämää olet aina pilannut. Et kuitenkaan onnistunut siinä täysin. Sinä olet alinta paskaa mitä maailmassa on. Eikä tuollaisen mielipiteet kiinnosta ketään.

Vierailija
67/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta vaikka uskoisit spaghetti hirviöön. Se ei vaan tajuatko kiinnosta ketään!!! :'D Ei yhtään ketään! Sinä et ole mitään, etkä kukaan. Ymmärrätkö narsisti!? Et koska olet narsisti..

Vierailija
68/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[q

Ei kuule paskaakaan. Sinähän mun elämää olet aina pilannut. Et kuitenkaan onnistunut siinä täysin. Sinä olet alinta paskaa mitä maailmassa on. Eikä tuollaisen mielipiteet kiinnosta ketään.[/quote] Sä rakastat mua tai olet ihastunut ainakin.<3

Vierailija
69/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta vaikka uskoisit spaghetti hirviöön. Se ei vaan tajuatko kiinnosta ketään!!! :'D Ei yhtään ketään! Sinä et ole mitään, etkä kukaan. Ymmärrätkö narsisti!? Et koska olet narsisti..

Negatiivisuus on osoitus siitä että olen sinulle tärkeä.

Vierailija
70/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulet vanhaksi, istut p*skaisissa vaipoissas ja huudat apua. Saat istuakin, koska kukaan ei juokse heti auttamaan. Iljettävä p*skanhaju leijuu ympärilläsi ja kukaan ei tule. Ei vielä, koska niillä on tärkeämpiä potilaita kun sinä. Miksi sius uskot, että ketään kiinnostais sun uskomuksetkaan tai ajatukset ylipäätään. Ei sitten o*skaakaan..

Vierailija
71/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisi myös luonteenpiirteet :tässä lepää pullaan tukehtunut ilkeä ja ylimielinen Suha Jipilä.

Vierailija
72/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se oikeasti kiinnostaa? Suurimmassa osassa lukisi jokin sairauskohtaus tai syöpä. Aika harvassa lukisi, että tukehtui pullaan. 

Vierailija
73/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä edes kumpaa sukupuolta olet. Eikä kiinnostakaan.. Rattoisaa vanhuutta p*skavaipoissa..

Vierailija
74/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulet vanhaksi, istut p*skaisissa vaipoissas ja huudat apua. Saat istuakin, koska kukaan ei juokse heti auttamaan. Iljettävä p*skanhaju leijuu ympärilläsi ja kukaan ei tule. Ei vielä, koska niillä on tärkeämpiä potilaita kun sinä. Miksi sius uskot, että ketään kiinnostais sun uskomuksetkaan tai ajatukset ylipäätään. Ei sitten o*skaakaan..

Kyllä mä uskon että sinuakin kiinnostaa, tykkäät musta niin että pääsi sekoittuu vihaan.

Vierailija
75/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä edes kumpaa sukupuolta olet. Eikä kiinnostakaan.. Rattoisaa vanhuutta p*skavaipoissa..

Kyllä sua kiinnostaa olet rakas pusi pusi.<3

Vierailija
76/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista ap ettei  hautakivi ole pakollinen, eikä  edes hauta. Tuhkat voi  sirotella myös nimettömänä muistolehtoon.

Avauksen oli tarkoitus olla hauska.. ;D

ap

No joo. Olishan se hauskaa lukea jos haudassa lepää vanhempiensa surmaamia lapsia tai muuta mukavaa. Mieti nyt vähän.

"Sai isän kädestä".

Vierailija
77/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain maissa hautakivessä on kuva vainajasta ja minusta se on aika kiva tapa. 

Sellainen instagramin ankkanaamakuva olisi aika korni hautaskivessä. Tai kuva perseestä. No miksipä eij.

Vierailija
78/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[q

Ei kuule paskaakaan. Sinähän mun elämää olet aina pilannut. Et kuitenkaan onnistunut siinä täysin. Sinä olet alinta paskaa mitä maailmassa on. Eikä tuollaisen mielipiteet kiinnosta ketään.

Sä rakastat mua tai olet ihastunut ainakin.<3

"Kuoli narsistin uhrina." Lukis mun hautakivessä sitten. Kuule niin masokistista ihmistä ei olekaan että sinuun olis ihastunut, saati rakastunut.

Vierailija
79/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[q

Sä rakastat mua tai olet ihastunut ainakin.<3

"Kuoli narsistin uhrina." Lukis mun hautakivessä sitten. Kuule niin masokistista ihmistä ei olekaan että sinuun olis ihastunut, saati rakastunut. Rakkautesi minua kohtaan on roihuavaa rakkautta. Oh!

Vierailija
80/82 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niinku kuolinsyyt tiedettäisiin