Miten kaunis tai ruma uskot olevasi?
Eli jos vertaat ulkonäköäsi kaikkien muiden ihmisten ulkonäköön, minkä arvosanan antaisit omalle ulkonäöllesi asteikolla 1-10 (1= susiruma, 10=superhottis). Perustele arviotasi myös sanallisesti, jos siltä tuntuu.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
7 tai 8. Olen hoikka ja saan aina katseita ja kehuja missä liikunkin. En kuitenkaan mielestäni ole mikään superkaunis, tosin olen iloinen ja sosiaalinen että sekin kai vaikuttaa. Perus nätti siis.
Tätä tarkoitin kun sanoin 8. Perusnätti, mä vain käytin eri sanaa.
Mutta kai mä sitten olen tyhmä.
Kerran netissä pyöri sellainen tasotaulukko (en nyt löydä sitä tähän hätään mistään), niin mä olin siinä 5-6. Vituttaa olla näin ruma sillä sytyn itse vain niistä 10 miehistä ja eiväthän he mua suhteeseen kelpuuta. Seksiin vain :( T: ikisinkku
Kun on täyttänyt neljäkymmentä, tuollaisilla asioilla ei enää ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin, ikärasisti? Vmp.
Vierailija kirjoitti:
Onpas :)
Olen petelinnunpersereikä. Musta jätesäkki päässä olen susiruma.
Ikäisekseni (44 v.) olen kaunis, eli sanon 10. 25-vuotiaisiin verrattuna taas luonnollisesti minussa näkyy jo ikä, eli jos samassa rivissä seistään niin sanon 7.
Koen olevani ehkä 2-3 tai jos olen superpositiivinen niin heikko 4. Mitään epämuodostumia minulla ei ole, mutta muuten kaikki kasvoissa on objektiivisesti katsottuna rumaa ja yhteensopimatonta:
- Pää on muodoltaan kananmuna, kasvot pitkät
- Hiukset ovat todella ohuet ja liukkaat, eli niitä täytyy aina laittaa etten näytä ihan karmeelta mutta silti en saa niistä koskaan tuuhean näköisiä :D
- Silmät on pienet, kaukana toisistaan ja vahvasti likinäköiset. Piilolinssit ei sovi, joten käytän vielä lisää silmiä pienentäviä laseja.
- Yläluomet raskaat ja roikkuvat, pienentävät silmiä entisestään, ja alaluomet kroonisesti pussittavat (näytän aina vihaiselta tämän vuoksi)
- Nenäni on hyppyri
- Kasvoissa karvankasvu on runsasta, eli ylähuulessa on viiksenhaivenet ja kulmakarvat kasvavat yhteen (poistan tällaiset karvat toki). Hauskaa, sillä muutoin ripset on lyhyet ja kulmakarvat pitkiä mutta harvassa. Karvat on siis väärässä paikassa :D
- Leukaa minulla ei ole (ns. Hjallis-siluetti!)
- Hampaat on vinot ja rumat: värjäytyneet ja läikikkäät, meni jo lapsena pilalle eikä varaa laittaa laminaatteja (ainoa hoitokeino kuulemma). Hoidan hampaita paremmin kuin suurin osa suomalaisista ja silti hengitys haisee enkä kehtaa hymyillä suu auki.
+ Iho on suht hyvässä kunnossa, ennen oli kauhea paiseinen akne. Kiitos Roaccutanin, nyt on jokseenkin normaali. Toisaalta olen todella kalpea niin pienetkin finninalut näkyy heti kirkkaasti loistaen.
Löytyi sieltä yksi plussa näköjään, sekin lääkkeen ansiosta :D en keksi mitään hyvää ulkonäöstäni oikeastaan, edes muualta kropasta (olen muutenkin karvainen läski). En kirjoita tätä itsesäälien vaan faktana; osa meistä nyt vaan on rumia. Tuntuu, että olen saanut kaikki huonot ulkonäkögeenit ja eksoottiset kasvonpiirteet, jotka eivät vain sovi yhteen. Nuorempana minua kiusattiin aivan kamalasti ulkonäöstäni (jopa äitini kommentoi rumaksi), mutta nykyään en kauheasti käy ulkona niin ei ole tullut huutelua. Joskus ahdistaa käydä kaupassa tämän naaman takia, mutta talvella on ihana hautautua pipoon ja kaulahuiviin :)
N27
Varmaan 6 tai laittautuneena ehkä 7. Melko tavallinen naama ja vartalo, suht symmetristä kaikki, semmonen perusmiellyttävännäköinen. Olisi kyllä kiva olla joku 9, mutku geenilotossa meni vähän huti. :D
No kroppa on siro ja hoikka, mutta kasvot vähän turhankin persoonallisen näköiset. Antaisin itselleni arvosanaksi 6.
En rehellisesti sanottuna enää tiedä. Ensin ajattelin 4, mutta sekin olisi liikaa 1-10 asteikolla, jos 5 on ns. Tavallinen normi nainen. Minä olen kookas, androgyyni. Yhtäkään kaunista piirrettä ei naamassa eikä kropassa ole. Paino 125 kg ja kaikki väärissä paikoissa. Isot luut. Lyhyt leveä hyppyrisiankärsä, jossa valtavat sieraimet. Näytän lapselliselta ja tyhmältä juntilta. Pienet karsastavat hailakat tihrusilmät, turvonnut pärstä, ohenneet katkeilevat maantienharmaat hiukset. Sairaus on vielä tehnyt entistäkin surkeammaksi, joten kaipa olen sitten joku 2.
5. En ole huomiota herättävän ruma, mutta sen verran ruma että kellään ei tulisi mieleen kehua.
Vierailija kirjoitti:
5. En ole huomiota herättävän ruma, mutta sen verran ruma että kellään ei tulisi mieleen kehua.
Mutta eikös 5 ole tässä kyselyssä sellainen keskinkertainen neutraali, ei ruma eikä kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Kerran netissä pyöri sellainen tasotaulukko (en nyt löydä sitä tähän hätään mistään), niin mä olin siinä 5-6. Vituttaa olla näin ruma sillä sytyn itse vain niistä 10 miehistä ja eiväthän he mua suhteeseen kelpuuta. Seksiin vain :( T: ikisinkku
Sinä olet sentään keskivertoa, itse olen 4 kasvoistani ja ylipainoakin on, josta yritän päästä eroon. Vartaloltani olen luonnostaan roteva, kehossani on kosolti raskausarpia ja selluliittiä, rintani roikkuvat. Minulla on pieni pää, otsani on sivuilta kapea. Minulla on roikkuvat posket eikä lainkaan erottuvia poskipäitä. Leuka on heikko ja väkämäinen kärjestä, minulla on paha ylipurenta ja hampaani ovat keltaiset. Silmäni ovat pienet, syvällä päässä ja lähellä toisiaan, lisäksi silmäluomeni ovat niin raskaat että ne lähes peittävät silmät kokoaan alleen. Kasvoni ovat epäsymmetriset. Suuni pieni suppu, jossa eri paria olevat huulet. Ihoni on punakkuuteen taipuvainen. Kaula lyhyt ja niska kyrmymäinen. Ei ole mikään ihmekään että saan kummeuksuvia katseita pieniltä lapsilta, minua kohdellaan yleensä huonosti ja joudun helposti kiusatuksi. Minun on vaikeus muodostaa ystävyyssuhteita, ja en ole koskaan seurustellut. Elämä on täyttä paskaa rumana. *HUOH*
Nuorempana oli keskivertoa rumempi, nyt nelikymppisenä (kun ne kauniimmat rupsahtaneet) kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sentään keskivertoa, itse olen 4 kasvoistani ja ylipainoakin on, josta yritän päästä eroon. Vartaloltani olen luonnostaan roteva, kehossani on kosolti raskausarpia ja selluliittiä, rintani roikkuvat. Minulla on pieni pää, otsani on sivuilta kapea. Minulla on roikkuvat posket eikä lainkaan erottuvia poskipäitä. Leuka on heikko ja väkämäinen kärjestä, minulla on paha ylipurenta ja hampaani ovat keltaiset. Silmäni ovat pienet, syvällä päässä ja lähellä toisiaan, lisäksi silmäluomeni ovat niin raskaat että ne lähes peittävät silmät kokoaan alleen. Kasvoni ovat epäsymmetriset. Suuni pieni suppu, jossa eri paria olevat huulet. Ihoni on punakkuuteen taipuvainen. Kaula lyhyt ja niska kyrmymäinen. Ei ole mikään ihmekään että saan kummeuksuvia katseita pieniltä lapsilta, minua kohdellaan yleensä huonosti ja joudun helposti kiusatuksi. Minun on vaikeus muodostaa ystävyyssuhteita, ja en ole koskaan seurustellut. Elämä on täyttä paskaa rumana. *HUOH*
Äh, unohdin ihan mainita ruman muotoisen ja epäsymmetrisen nenäni, joka on hyppyripottunokka isoilla sieraimilla. Nenänvarressani on sellainen pieni töyssy. Hävisin geenilotossa, ja pahasti.
Terveisin 36/36
Ikäluokassani eli 40+ olen 8. Nuorempana olin melko näkymätön.
Iho nuorekas, vartalo kaunis. Vähän ryppyä silmän alla ja pari harmaata hiusta, mutta kauempaa minut sekoitetaan tyttäreeni, joka on alle 20v.
Sanoisin, että 7/10. Saan naisilta kohtalaisesti huomiota, mutta toisaalta näen kyllä jatkuvasti itseäni komeampia miehiä. Toki vielä enemmä itseäni rumempia miehiä.
M29
*naura tai itke