Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kaunis tai ruma uskot olevasi?

Vierailija
19.01.2018 |

Eli jos vertaat ulkonäköäsi kaikkien muiden ihmisten ulkonäköön, minkä arvosanan antaisit omalle ulkonäöllesi asteikolla 1-10 (1= susiruma, 10=superhottis). Perustele arviotasi myös sanallisesti, jos siltä tuntuu.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Hyvä kroppa mutta naama niin ruma, että se pilaa koko setin. Hädin tuskin koen olevani ihminen.

Vierailija
42/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.

Olen lähinnä mitäänsanomaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 6 tai laittautuneena ehkä 7. Melko tavallinen naama ja vartalo, suht symmetristä kaikki, semmonen perusmiellyttävännäköinen. Olisi kyllä kiva olla joku 9, mutku geenilotossa meni vähän huti. :D

No voi kun huti meni, ihan sääliksi pistää. Että ihan kutoseksi tai seiskaksi jouduit. :'(

Vierailija
44/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mitäpä tuota kommentoimaan sen enempää.

Vierailija
45/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 9 jos verrataan luonnollisiin ja luonnon kauniisiin naisiin

Olen varmaam 6-7 luokkaa jos verrataan näihin joilla on teko tukkaa, teko ripset, tatuoidut kulmat.

Ainakin oma mies pitää minua kauniimpana kun olen luonnollinen enkä "laitettu täyteen irto sälää"

Vierailija
46/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. Hyvä kroppa mutta naama niin ruma, että se pilaa koko setin. Hädin tuskin koen olevani ihminen.

Minulla on tällainen nainen parina Tinderissä. Miettinyt muutaman kerran, että laittaisinko viestiä ja ottaisin sänkyyn, koska kroppa näyttää hyvältä ja vaikuttaa tekstin perusteella mukavaltakin. Naama vain on yksinkertaisesti niin vastenmielinen, että en pysty löytämään siitä kauneutta ja jätän viestin lähettämättä. Vaikka nainen olisikin kiihottava seksin aikana jos en kiinnitä huomiota kasvoihin, niin hankala kuvitella miten pääsisin hänen kanssaan sellaiseen tunnelmaan, että seksiin voitaisiin edetä jos en halua katsoa häntä. 

Vierailija
47/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. En käännä päitä positiivisessa enkä negatiivisessa mielessä. Kroppa on aika jees ottaen huomioon etten ole enää parikymppinen ja lapsikin on sieltä ulos pullautettu, mutta naama onkin sitten vähän karumpi. Ei silti onneksi yksiselitteisen ruma, mutta ei tällä pärställä mitään kauneuskilpailuja voiteta. Harmi että huonolle vartalolle voi sentään jotain itse tehdä, rumaa naamaa on vaan paha mennä ilman kirurgia parantelemaan:(.

Vierailija
48/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 eli melkein susiruma.

Kun hymyilen niin kukkaset kuolevat välittömästi, eikä se johdu pelkästään pahanhajuisesta hengityksestä ugh.

Vierailija
49/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällainen nainen parina Tinderissä. Miettinyt muutaman kerran, että laittaisinko viestiä ja ottaisin sänkyyn, koska kroppa näyttää hyvältä ja vaikuttaa tekstin perusteella mukavaltakin. Naama vain on yksinkertaisesti niin vastenmielinen, että en pysty löytämään siitä kauneutta ja jätän viestin lähettämättä. Vaikka nainen olisikin kiihottava seksin aikana jos en kiinnitä huomiota kasvoihin, niin hankala kuvitella miten pääsisin hänen kanssaan sellaiseen tunnelmaan, että seksiin voitaisiin edetä jos en halua katsoa häntä. 

No kiitos, tämäpä piristi. Taidanpa ostaa huomenna sen köyden.

-se jota lainasit

Vierailija
50/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 7. Kasvojen yms. Perusteella varmaan 9 mutta oon lihonut joten alentaa siksi. Kapeat kasvot, korkeat poskipäät, isot silmät jne. Mutta nyt vähän pulskassa kunnossa, siis löysää löytyy.

Vierailija
51/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Tuokin yläkanttiin. Ylipainoinen 50v ei ole herkkua kenenkään silmille.

Mutta mä en oikeastaan välitäkään mitä muut minusta ajattelee. Onneksi ne ajat on ohi, kun pakkomielteisesti mietti omaa ulkonäköä.

Mulla on muuten hyvä ja onnellinen elämä :).

Vierailija
52/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen itseeni tällaisena kuin olen.

Naiseksi omaan vaan hieman voimakkaat leuat ja huuleni ovat ohuet.

Nenä on parasta minussa, juuri sopivan kokoinen ja hyvässä kulmassa. Silmiä on myös kehuttu.

Vierailija
53/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Ruma kaikin puolin.

Hyvä ääni, ei lauluääni.

Ikää 37.

Vierailija
54/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen mies, niin en tietenkään ole kaunis ja miehenä on tietenkin paha omaa ulkonäköään arvostella, se kun ei ole oikein miehinen piirre.

Tehdään nyt kuitenkin poikkeus. Olen erittäin itsekriittinen kaikissa asioissa niinpä en omaa ulkonäköänikään kummoisena pidä. Kuitenkin olen aina menestynyt hyvin naismaailmassa ja useampikin nainen on minua komeaksi nimitellyt, joten kyllä kai minä sitten ennemmin komea, kuin ruma olen, jos noista kahdesta pitäisi valita. Itse määrittelisin itseni mieluummin miehekkääksi. Olen sporttinen ja aina ainakin jossain määrin harrastanut liikuntaa, nuorempana kilpailumielessä, joten kroppa edelleen näin keski-ikäisenäkin vielä ihan hyvässä kunnossa ja huomattavasti paremmassa kuin ikäisilläni keskimäärin.

Jos nyt pakko on joku arvosana antaa, niin kai minä sitten kasimiikan annan. Tämän siis lähinnä verraten itseäni muihin ikäisiini. Jos taas pitäisi antaa numero ihan ilman verrokkeja niin ehkä seiska plussan voisin täräyttää.

M48

Vierailija
55/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 6-7. En ole ihan niin ruma kuin mitä itseäni pidän mutta en ole kuitenkaan mitenkään erityisen kaunis. 

Vierailija
56/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osannut arvostaa vartaloni kauneutta ennen lapsia... Myöhästä, nyt osaan kyllä hävetä vartaloani.

Vierailija
57/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 6-7. Hottiksempi olisin jos laittautuisin, mutta en viitsi. Siis jos miettii niin olen ehkä sellainen Maisa Torppa luomuna, paitsi että en ole blondi.

Vierailija
58/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 6-7. Hottiksempi olisin jos laittautuisin, mutta en viitsi. Siis jos miettii niin olen ehkä sellainen Maisa Torppa luomuna, paitsi että en ole blondi.

No kyllähän sä sitten olet ihan täyden kympin tyttö

t: Jari-Matti

Vierailija
59/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteyttäkääs jonnet ja lissut vanhempanne ja palatkaa lukemaan tämä ketju 20 tai 30 vuoden kuluttua. Verratkaa vanhempienne pisteitä itseenne silloin. Saatatte järkyttyä 😂

Vierailija
60/66 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmen sitten olisin sanonut, että olen 1, mutta nyt sanoisin 5. Olen sopivan huomiota herättämätön, en saa sen enempää negatiivisia kuin positiivisiakaan kommentteja ulkonäöstä.