Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä aina ”uhrina” oleva työkaveri! Miten osais olla välittämättä?

Vierailija
19.01.2018 |

Aina hänen päivänsä jokin pilaa. Joskus ihan käänteisiä tilanteita, esim jos hänet laitetaan neuvomaan yhteistyöfirmaa, hän valittaa ”miksi minun pitää ryhtyä”, sitten jos joskus joku muu tekeekin sen jotta hänelle jäisi enemmän aikaa muille töille, hän esittää uhria: ”kyllä minä olisin osannut neuvoa” (paremmin). Miten tällaisen kanssa tulisi toimeen, jolle kaikki tilanteet ovat negatiivisia? Käyttää myös työaikaa reilusti tähän länkyttämiseen, ei voi sanoa huonostikaan että tekisi siinä mitään töitä samalla kun puhua pälpättää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, onkohan meillä sama työtoveri :D

Kas tässä vastaus: se on ihan sama mitä teet tai sanot, tällä ihmisellä on aina naama nurinpäin. Hänen kanssaan tulet toimeen perustamalla "Kaikki on paskaa"-kerhon. Aina kun työkaveri ilmoittaa että joku asia on vialla, nyökkäät ja mutiset painokkaasti "Mmmhhmmmh."

Kunhan et vain koskaan anna ymmärtää että sinun murheesi ovat suurempia kuin hänen.

Vierailija
2/7 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää sairaslomalle.

Vierailija
4/7 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika ärsyttää vää!

Vierailija
5/7 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrh. Mulla samankaltainen työkaveri. Jokaikisestä asiasta valittaa.

Ei auta sanoa päin naamaa edes hienovaraisesti.

Kokeiltu on parinkin ihmisen toimesta. Fiksuimmat ovat osanneet pysytellä etäämmällä, enkä minä vaöitettavasti lukeudu niihin.

Vierailija
7/7 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa se turvoksiin

Make

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan