Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sopiiko yli 40v naiselle vaaleat pitkät hiukset?

Vierailija
19.01.2018 |

Nyt puhun aika pitkistä, yli puolenselän. Onko mautonta? Mitä mieltä olette?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sopii. Riippuu tietenkin henkilöstä joillekin sopii lyhyemmät hiukset. Peilistähän sen näkee. Ei ikä ole siinä oleellinen. Itse joskus ihmettelen, että pitää kysyä toisilta mikä sopii. Itse en välitä pätkääkään kenenkään mielipiteistä. Jos ei miellytä niin katsokoot muualle.

Vierailija
2/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon hölömö! Sopii vaikka minkä ikäiselle!  Mulla on keskiselkään ulottuvat vaaleat hiukset ja olen jo yli kuusikymppinen. Jos sopii pään muotoon nuorena, ei se pää miksikään muutu vuosien kuluessa. Ainakaan mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset tekevät naisesta aina pantavemman näköisen.

Vierailija
4/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälaisessa päässä ne on kiinni eli sopiiko pitkä malli ylipäätään kantajalleen. Ja missä kunnossa hiukset ovat. Pelkkä "pitkä" riittää harvoin hiuksista tekemää kauniit, oikeasti. Oleellista on myös hiusten paksuus ja kiilto.

Vierailija
5/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sopii...lisäksi vielä tiukat legginssit, että salattu sola näkyy...napapaita..contouring meikki..miehet tykkää..muista laittaa sukkia tissiliiveihin...isot tissit on kivat

Vierailija
6/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen näitä jotka sanoo että sen ja sen ikäisenä pitäis hiukset leikata. 

Vierailija
7/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tiippuu muumuassa kyseisen henkilön omasta persoonasta, tyylistä, kasvojenmuodosta, hiusrajasta, hiusten laadusta, hiusten paksuudesta ja hiusten luonnollisesta väristä. On siis paljon huomioon otettavia asioita pohdittaessa sitä, millaiset hiukset sopii minulle parhaiten. Kaikille naisille pitkät hiukset ei sovi edes välttämättä enään 12 -vuotiaanakaan. Itse olen nähnyt moni joille olisi sopinut polkka- tai muestukka pitkiähiuksia paremmin. Lopputulos on kuitenkin täysin oma päätös, kukaan muu ei päätä sitä sinun puolestasi.

Vierailija
8/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii jos blondi on oma väri. Pitkä tukka sopii monille ikään katsomatta. Mulla on pitkä tukka.

47v.

Vierailija
9/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaperse ei ainakaan sovi

Vierailija
10/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät, blondit hiukset ja oon yli 40. Kyllä ne sopii. Ovat paksut, kiiltävät ja hyväkuntoiset. Minulle ei sovi lyhyet hiukset. Hiukseni ovat tosi paksut ja jäykät. Lyhyinä niitä ei tahdo saada laitettua vaan sojottavat mikä minnekin suuntaan. Kerran kokeilin lyhyttä mallia ja se riitti.

Vierailija
11/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen näitä jotka sanoo että sen ja sen ikäisenä pitäis hiukset leikata. 

Niin minäkin. Olen aina pitänyt pitkästä tukasta ja se sopii mulle. Nuorempana oli muutaman kerran lyhyt tukka.

47

Vierailija
12/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla sydämenmuotoiset kasvot, en tiiä sopiiko pikät niihin? On oma väri vaalea mutta on kyllä värjäystäkin. Hiukset on puoleenselkään ja vielä kasvatan, välillä leikattu latvoja. 3v olen kasvattanut nyt. Hiukset on normaalipaksuiset.

Vierailija
13/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla periaatteessa aika nuorekas ja hiusten peruspaksut ja aika hyväkuntoiset. Mutta en näe mitään syytä, miksi ei sopisi. Miksi ap kysyy?

Vierailija
14/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:lla sydämenmuotoiset kasvot, en tiiä sopiiko pikät niihin? On oma väri vaalea mutta on kyllä värjäystäkin. Hiukset on puoleenselkään ja vielä kasvatan, välillä leikattu latvoja. 3v olen kasvattanut nyt. Hiukset on normaalipaksuiset.

Sopiiko ne tällä hetkellä, vai etkö tiedä ja siksi kyseletkin? Meinaan vaan, että jos ne nyt jo noin pitkinä sopii, niin eiköhän vielä pitempinäkin sitten sovi.

Vierailija
15/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v nainen ja mulla on pitkät vaaleat hiukset tuonne alaselkään saakka.

Sopii tietyissä tilanteissa auki ja saa myös hyvännäköisen poninhännän.

Eikähän sovi aika monelle kasvonmalleille?

Vierailija
16/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu kokonaisuudesta. Minulla on ristiselkään asti ylettyvä erittäin paksu ja kiiltävä hyväkuntoinen tumma tukka. Näytti tosi hienolta kun olin hoikka ja lihaksikas, sporttisen näköinen.

No, sain nuorimman lapsen 40v iässä ja nyt 41v ikäisenä olen läski, raskauskiloja tuli sairauden ja raskauteen liittyvän pakkovuodelevon takia 30 kg. Niitä lähti vain 5 kg pois eli 25 jäi ja jumahti. Näky ei ole kovin ihana :)

Mutta entä tukka? Se on edelleen se sama ja hieno, mutta nyt se saakin minut näyttämään entitäkin pulskemmalta, turvonneen naaman entistäkin roikkuvanmalta, ja yleisilme on raskas ja ”vanha”.

Laihtuminen ei onnistu (aiemmin raskaudkilot lähti itsekseen) joten varmaan tukka pitää leikata. Laihtuminen on lähes mahdotonta (liikun joka päivä tunnin) kun on yli nelikymppinen ja on pcos.

Vierailija
17/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Tasan 40 vuotta on se raja.

Vierailija
18/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset on hyvässä kunnossa ja hiusmalli sopiva niin toki sopii

Vierailija
19/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuule riippuu sen kasvojen mallista ja itsetunnosta. Sulla ei ole jälkimmäistä jos moista täällä kyselet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi