Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies näyttäisi olevan sitä mieltä että mennään p*nemaan heti kun tavataan

Vierailija
19.01.2018 |

Hän haluaa tulla autolla heti mun luo mutta olen aina pitänyt kiinni siitä että ensimmäinen tapaaminen julkiselle paikalle. Hän on kuitenkin ilmeisesti sitä mieltä ettei tutustuta tms vaan korkeintaan moikataan ja lähdetään sitten mun asunnolle.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lontoossa ja mulla on ollut useammatkin todella kivat ekat treffit... mies on saattanut ehdottaa jotakin illan lopuksi, mutta kun olen ystävällisesti torjunut enkä antanut ekoilla treffeillä, en ole heistä sen koommin kuullut :( applikaatio taitaa tosiaan olla vain panomiehille!

Vierailija
62/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,9% kaikista Tindermiehistä on samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu ongelmaan: Poista tinder ja tapaa ihmisiä livenä eri tapahtumien kautta esimerkiksi. Tai rohkeasti ulkona (monilla ei tosin riitä tähän pokka niin tapahtumat tukena). Itselläni oli kk tinder ja kaikki siellä olevat eri ammateissa olevat ja eri harrastuksia omaavat, eri tyylisetkin olivat jollain tavalla henkisesti horjuvia yksilöitä. Ulkomaailmassa (aito maailma haha) tapaamani taas eivät, pari vain. Nykyään onnellisesti suhteessa ihan livenä tapaamani ihmisen kanssa.

Vierailija
64/64 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies suostu tapaamiseen julkisella paikalla, niin jotakin on pielessä. T. Mies 31v

Minä tapasin kerran netissä miehen, joka ei olisi suostunut treffeihin julkisella paikalla. Kun sitten kuitenkin tapasimme, kävi ilmi että hän oli paikallinen julkkis. Että voi siinä tällainenkin syy olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi