Vierailija

"Tätä mä en tilannut".

Oltiin yhdessä kuusi vuotta.

• ylös 2
  • alas 12

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljon sä sit turposit?

Jotain 10 kg vuodessa, pari viime vuotta enemmän.

• ylös 1
  • alas 20
Sisältö jatkuu mainoksen alla
xl_mammuli

Moikka! Älä huoli vaan ota ulkomaalainen mies<3 Jos asustelet vähänkään isommassa kaupungissa niin tutustuminen on todella helppoa, voit myös valita aika nuorenkin jos vaan haluut;)

• ylös 12
  • alas 14
Vierailija

Olitte kuusi vuotta yhdessä ja lihoit 10kg vuodessa. Lihoit siis yli 60kg? Aika paljon minunkin mielestäni.

• ylös 34
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olitte kuusi vuotta yhdessä ja lihoit 10kg vuodessa. Lihoit siis yli 60kg? Aika paljon minunkin mielestäni.

Ei aika paljon, vaan ihan järjettömästi.

• ylös 28
  • alas 3
Vierailija

Ai jummi, nythän sulla on taas aikaa huolehtia itsestäsi kun pääsit siitä hapannaamasta ja sen passaamisesta eroon. Voit heittää ne ne miehen palvomat ruskean kastikkeen ja potut ikkunasta ja alkaa taas syömään kevyitä salaatteja :)

• ylös 13
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No 75 kg on lähempänä. Oon 158 cm pitkä ja painan 155 kg. En siis ollut ihan laiha kun tavattiin.

On tää kuitenkin aika itsekästä mieheltä. Tälläsen asian takia antoi kenkää. Ap

• ylös 2
  • alas 40
Vierailija

Ei kannata noin törpön äijän perään itkee! Ei ole sinun arvoinen!! Muista että jokainen ihminen on ainutlaatuinen ja hyvä sellaisenaan. Arvosta itseäsi, varmasti löydät miehen joka kunnioittaa ja arvostaa toista ihmistä ja osaa olla empaattinen. Tsemppiä! 

• ylös 7
  • alas 16
Vierailija

En ole koskaan sanonut et laihdutan tai rupean laihaksi.

Mies jatkuvasti valitti etten pysty liikkuun ja makasin vaan sohvalla. Sit tietysti työkyvyttömyys ja eläkeputki painoi päälle. Mut siitäkin mies löysi pahaa sanottavaa: ei kukaan sun ikäinen pitäis jäädä sairauseläkkeelle! Se todella satutti, niinkuin tää olis mun vika! Ap

• ylös 5
  • alas 21
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No 75 kg on lähempänä. Oon 158 cm pitkä ja painan 155 kg. En siis ollut ihan laiha kun tavattiin.

Jos tää ei ole provosoi niin ei mikään.

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jumaliste mikä lihapulla :DDDD
0/5

• ylös 21
  • alas 2

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No, mitä se sinun mättämisesi sitten on? Epäitsekästä ihmisrakkauttako? 

Ajattelitko niin, että kun olit "saanut" miehen tai "päässyt" naimisiin, niin olen tullut maaliin eikä millään ole enää väliä? Miksi ihmeessä syöt noin paljon? Miten voit? 

Oletko tullut ajatelleeksi, että mies tajusi, että syöminen on sinulle tärkeämpää kuin hän, ja siksi lähti? Tai mies ajatteli, että miksi välittää naisesta, joka ei yhtään välitä itsestään? 

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai jummi, nythän sulla on taas aikaa huolehtia itsestäsi kun pääsit siitä hapannaamasta ja sen passaamisesta eroon. Voit heittää ne ne miehen palvomat ruskean kastikkeen ja potut ikkunasta ja alkaa taas syömään kevyitä salaatteja :)

Ap ei kuulosta siltä että mikään kevyt maistuisi. On isompi leveys- kuin pituussuunnassa noilla mitoilla.

Vierailija

Ensin pitää rakastaa ja kunnioittaa itseään ja suhteet vasta sitten. Moni ei tajua tätä ja antaa oman tyytymättömyyden kuin toisen käsiteltäväksi. Ei se niin toimi, vaan jokainen hoitaa ensin itsensä.

Tuollainen massiivinen painonnousu on mahdollista: psyykenlääkkeet lihottaa, mutta lääkärit ei välitä. Toki lääkkeitä tarvitaan, mutta pitäisi saada myös keskusteluapua ja psykofyysissosiaalista tukea. Nyt vaan lällätellään, että mites susta on läski tullut.
Lääkärit, nuo lääketehtaiden apinat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää rakastaa ja kunnioittaa itseään ja suhteet vasta sitten. Moni ei tajua tätä ja antaa oman tyytymättömyyden kuin toisen käsiteltäväksi. Ei se niin toimi, vaan jokainen hoitaa ensin itsensä.

Tuollainen massiivinen painonnousu on mahdollista: psyykenlääkkeet lihottaa, mutta lääkärit ei välitä. Toki lääkkeitä tarvitaan, mutta pitäisi saada myös keskusteluapua ja psykofyysissosiaalista tukea. Nyt vaan lällätellään, että mites susta on läski tullut.

Syömällä siitä on lihavaunu tullut, ei se lääkäreiden vika ole 😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Syömällä siitä on lihavaunu tullut, ei se lääkäreiden vika ole 😂

Ihanan terveellinen lautasmalli ja mitähän muuta pitää vetää että lihoo noin v.i.t.u.s.t.i?

Vierailija

No mulle nämä kilot on tullut aika salakavalasti. Oon aina ollut pullukka ja sitten alkoi tulla gramma sinne toinen tänne.

Ja syön ihan terveellistä kotiruokaa enkä ole syönyt lääkkeitä muuta kuin pari viime vuotta.

Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.