Treffeille nuoremman miehen kanssa
Sain treffikutsun itseäni paljon nuoremmalta mieheltä, jonka tapasin koulutustapahtuman iltatilaisuudessa. Meillä oli tosi kiva ilta :)
Nyt mies lähetti tekstarin ja ollaan juteltu viesteillä pari päivää (silloin tällöin). Lopuksi mies ehdotti menemistä kahville.
Tämä on minulle kriisin paikka, koska nyt iski kamala alemmuuskompleksi. Mies on 31 ja itse olen 42. Olen päässäni miettinyt, että tuon ikäisen miehehn naistarjonta on yleensä alle kolmekymppistä! Opiskelijatyyppisiä.
Nooh, ehkä hurmaan hänet valovoimaisella olemuksellani ja huumorintajullani :) Kamalaa tämä vaan on kun en yhtään tiedä mitä on edessä.
Olen miettinyt esimerkiksi kuinka kauhea kolaus on se, kun mies ei enää tuon kahvittelun jälkeen koskaan ota yhteyttä. Silloin se märkä rätti mun ikäkriisistä tulisi oikein kunnolla silmille... :(
Fakta on se, että suurin osa viiskymppisistä miehistä EI ole johtajia. Toinen se, että 30v johtajia on paljon, ja 30v komistus on huikeesti kuumempi kuin 50v setä, vaikka se johtaisi mitä. Mutua sen sijaan on, että sun ainoat naiset on samoissa unelmissa kuin nää sun "faktat".