Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeille nuoremman miehen kanssa

N42-N42
19.01.2018 |

Sain treffikutsun itseäni paljon nuoremmalta mieheltä, jonka tapasin koulutustapahtuman iltatilaisuudessa. Meillä oli tosi kiva ilta :)
Nyt mies lähetti tekstarin ja ollaan juteltu viesteillä pari päivää (silloin tällöin). Lopuksi mies ehdotti menemistä kahville.

Tämä on minulle kriisin paikka, koska nyt iski kamala alemmuuskompleksi. Mies on 31 ja itse olen 42. Olen päässäni miettinyt, että tuon ikäisen miehehn naistarjonta on yleensä alle kolmekymppistä! Opiskelijatyyppisiä.

Nooh, ehkä hurmaan hänet valovoimaisella olemuksellani ja huumorintajullani :) Kamalaa tämä vaan on kun en yhtään tiedä mitä on edessä.

Olen miettinyt esimerkiksi kuinka kauhea kolaus on se, kun mies ei enää tuon kahvittelun jälkeen koskaan ota yhteyttä. Silloin se märkä rätti mun ikäkriisistä tulisi oikein kunnolla silmille... :(

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti haluaa kanssasi vain seksiä. Jos mies ei ole ruma, niin hän tuskin haluaa perhettä perustaa ikäisesi naisen kanssa tai alkaa edes vakavaan parisuhteeseen. Toisaalta jos hän ei halua lapsia, mutta parisuhteen, niin voi ajatella saavansa sinusta hyvän kumppanin, koska olet siinä iässä, että etsit mahdollisesti lopun elämän parisuhdetta.

En siis odottaisi mitään pitkää juttua. Itsellänikin on ollut pari nelikymppistä paria Tinderissä ja seksihän minulla on ollut mielessä noitan fitnessnaisten kanssa. En tosin koskaan lopulta aloittanut keskustelua, koska nuorempia on mukavampi deittailla.

Sähän voit puhua vain omasta puolestasi. Se, että sinä olet mies, joka käyttää vanhempia naisia vain seksiin, ei tarkoita, että tämä toinen mies on samanlainen. 

Siksi en sanonutkaan, että varmasti näin tekee. Sanoin, että todennäköisesti näin tekee, koska se nyt vain yksinkertaisesti on lähes aina kyseessä tällaisessa tilanteessa. Miehet kiinnostuvat pääasiassa nuoremmista naisista ja ihan syystä. Etenkin parisuhteen kannalta merkityksellinen asia, koska 31-vuotias mies voi saada vaikka 18-vuotiaan naisen, joka pysyy kauniina vielä 30 vuotta jos pitää huolta itsestään. 42-vuotias nainen on vääjäämättä jo nyt vähän rupsahtanut ja viimeistään 10 vuoden päästä jo aika paljonkin rupsahtanut ellei nyt ole täysin poikkeuksellinen geeneiltään. 10 vuoden päästä mies itse on 41 ja saa edelleen parikymppisiäkin naisia. 

En kyllä näe, että minkään ikäinen nainen, nuori tai vanhempi, haluaisi seurustella kaltaisesi miehen kanssa :D

Jestas sentään mitä "matematiikkaa" :D

Luuletko, että niistä nuoremmista naisista ei löydy mukavia naisia? Ei tarvitse valita vanhan ja miellyttävän väliltä, vaan voi ottaa niiden nuorten joukosta miellyttävän.

Oletko tosissasi sitä mieltä, että näitä asioita ei kannata ajatella ennen parisuhteeseen lähtemistä? Seksi on kuitenkin oikeastaan ainoa asia, jota parisuhteessa oleva ei voi harrastaa muiden kuin kumppaninsa kanssa. Siten on aika olennaisen tärkeää, että kumppani miellyttää ulkoisesti myös tulevaisuudessa. Se syö miestä sisältä, kun oma vaimo on 50-vuotias ja epäseksikäs, kun kavereilla on parikymppisiä naisia ja tällaiset vilkuilevat häntä myös kadulla. Ihan normaalia biologiaa tuo on, eikä siitä ole mikään järki suuttua. 

Ei naistenkaan biologiaan kuulu viehättyä vanhemmista miehistä. 

Olet väärässä. Vanhemmat miehet ovat yleensä ryhmän johtajia ja siten naiset kiinnostuvat heistä eniten. Toki raja tulee jossain vastaan iän suhteen. 

Useimmat vanhemmat miehet eivät ole mitään ryhmän johtajia, vaan ihan tavallisia miehiä. Toki on naisia joita viehättää vanhemman miehen status ja varallisuus, mutta ei ne ominaisuudet itsessään tee miehestä kiinnostavaa (jos mieheltä otettaisiin pois status ja rahat, lakkaisi hän olemasta kiinnostava naisten silmissä). Ei mua ainakaan kiihota ikääntymisen merkit miehen kasvoissa ja kehossa, päinvastoin. Kyllä se on vaan niin, että nuoruus kiinnostaa biologisesti ajateltuna molempia sukupuolia, koska nuoruus viestittää terveistä geeneistä.

Naiset ovat vain se realistisempi sukupuoli, suhde nuorempaan ei nimittäin ole pitkällä tähmäimellä kannattavaa, koska jossain vaiheessa, etenkin iso ikäero alkaa tuntumaan . Siksi naiset suosivat suurinpiirtein ikäisiään miehiä. Naiset haluavat ikääntyä samaa tahtia ja olla muutenkin tasa-arvoisessa asemassa kumppaniinsa nähden. 

Vanhemmat miehet ovat tällä hetkellä johtajia ja ovat aina niitä olleet. Katso huviksesi eri maiden päättäjiä, yritysjohtajia, ryhmien puheenjohtajia jne. Lähes kaikki ovat vahempia miehiä. Heillä karismaa, kokemusta, itsevarmuutta ja osaamista. 

En edes vaivautunut lukemaan tekstiäsi ensimmäistä riviä pidemmälle, koska heti mentiin metsään. Koita uudestaan ja tällä kertaa faktoilla, eikä mutuilla. 

Fakta on se, että suurin osa viiskymppisistä miehistä EI ole johtajia. Toinen se, että 30v johtajia on paljon, ja 30v komistus on huikeesti kuumempi kuin 50v setä, vaikka se johtaisi mitä. Mutua sen sijaan on, että sun ainoat naiset on samoissa unelmissa kuin nää sun "faktat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi