Treffeille nuoremman miehen kanssa
Sain treffikutsun itseäni paljon nuoremmalta mieheltä, jonka tapasin koulutustapahtuman iltatilaisuudessa. Meillä oli tosi kiva ilta :)
Nyt mies lähetti tekstarin ja ollaan juteltu viesteillä pari päivää (silloin tällöin). Lopuksi mies ehdotti menemistä kahville.
Tämä on minulle kriisin paikka, koska nyt iski kamala alemmuuskompleksi. Mies on 31 ja itse olen 42. Olen päässäni miettinyt, että tuon ikäisen miehehn naistarjonta on yleensä alle kolmekymppistä! Opiskelijatyyppisiä.
Nooh, ehkä hurmaan hänet valovoimaisella olemuksellani ja huumorintajullani :) Kamalaa tämä vaan on kun en yhtään tiedä mitä on edessä.
Olen miettinyt esimerkiksi kuinka kauhea kolaus on se, kun mies ei enää tuon kahvittelun jälkeen koskaan ota yhteyttä. Silloin se märkä rätti mun ikäkriisistä tulisi oikein kunnolla silmille... :(
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
saattaahan tuossa se probleema tulla, että mies haluaa perheen... oletko irse vielä valmis lapsiin?
Haloo! kyseessä on ensimmäiset treffit!!
Ikäero ei ole millään tavalla mahdoton. Mieti jos miehet voivat ihan huoletta tapailla 20-30 vuotta nuorempia naisia, niin miksi nainen ei voisi ihan samalla tavalla huoletta mennä treffeille 11 vuotta nuoremman miehen kanssa. :D Kyllä tuosta voi toimiva suhde syntyä, riippuu tietenkin siitä kuinka hyvin henkilökemiat pidemmän päälle toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti haluaa kanssasi vain seksiä. Jos mies ei ole ruma, niin hän tuskin haluaa perhettä perustaa ikäisesi naisen kanssa tai alkaa edes vakavaan parisuhteeseen. Toisaalta jos hän ei halua lapsia, mutta parisuhteen, niin voi ajatella saavansa sinusta hyvän kumppanin, koska olet siinä iässä, että etsit mahdollisesti lopun elämän parisuhdetta.
En siis odottaisi mitään pitkää juttua. Itsellänikin on ollut pari nelikymppistä paria Tinderissä ja seksihän minulla on ollut mielessä noitan fitnessnaisten kanssa. En tosin koskaan lopulta aloittanut keskustelua, koska nuorempia on mukavampi deittailla.
Sähän voit puhua vain omasta puolestasi. Se, että sinä olet mies, joka käyttää vanhempia naisia vain seksiin, ei tarkoita, että tämä toinen mies on samanlainen.
Siksi en sanonutkaan, että varmasti näin tekee. Sanoin, että todennäköisesti näin tekee, koska se nyt vain yksinkertaisesti on lähes aina kyseessä tällaisessa tilanteessa. Miehet kiinnostuvat pääasiassa nuoremmista naisista ja ihan syystä. Etenkin parisuhteen kannalta merkityksellinen asia, koska 31-vuotias mies voi saada vaikka 18-vuotiaan naisen, joka pysyy kauniina vielä 30 vuotta jos pitää huolta itsestään. 42-vuotias nainen on vääjäämättä jo nyt vähän rupsahtanut ja viimeistään 10 vuoden päästä jo aika paljonkin rupsahtanut ellei nyt ole täysin poikkeuksellinen geeneiltään. 10 vuoden päästä mies itse on 41 ja saa edelleen parikymppisiäkin naisia.
En kyllä näe, että minkään ikäinen nainen, nuori tai vanhempi, haluaisi seurustella kaltaisesi miehen kanssa :D
Jestas sentään mitä "matematiikkaa" :DLuuletko, että niistä nuoremmista naisista ei löydy mukavia naisia? Ei tarvitse valita vanhan ja miellyttävän väliltä, vaan voi ottaa niiden nuorten joukosta miellyttävän.
Oletko tosissasi sitä mieltä, että näitä asioita ei kannata ajatella ennen parisuhteeseen lähtemistä? Seksi on kuitenkin oikeastaan ainoa asia, jota parisuhteessa oleva ei voi harrastaa muiden kuin kumppaninsa kanssa. Siten on aika olennaisen tärkeää, että kumppani miellyttää ulkoisesti myös tulevaisuudessa. Se syö miestä sisältä, kun oma vaimo on 50-vuotias ja epäseksikäs, kun kavereilla on parikymppisiä naisia ja tällaiset vilkuilevat häntä myös kadulla. Ihan normaalia biologiaa tuo on, eikä siitä ole mikään järki suuttua.
Mitäs jos itse rupsahdat jo alle kolmekymppisenä? :D Kuka sut sitten ottais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti haluaa kanssasi vain seksiä. Jos mies ei ole ruma, niin hän tuskin haluaa perhettä perustaa ikäisesi naisen kanssa tai alkaa edes vakavaan parisuhteeseen. Toisaalta jos hän ei halua lapsia, mutta parisuhteen, niin voi ajatella saavansa sinusta hyvän kumppanin, koska olet siinä iässä, että etsit mahdollisesti lopun elämän parisuhdetta.
En siis odottaisi mitään pitkää juttua. Itsellänikin on ollut pari nelikymppistä paria Tinderissä ja seksihän minulla on ollut mielessä noitan fitnessnaisten kanssa. En tosin koskaan lopulta aloittanut keskustelua, koska nuorempia on mukavampi deittailla.
Sähän voit puhua vain omasta puolestasi. Se, että sinä olet mies, joka käyttää vanhempia naisia vain seksiin, ei tarkoita, että tämä toinen mies on samanlainen.
Siksi en sanonutkaan, että varmasti näin tekee. Sanoin, että todennäköisesti näin tekee, koska se nyt vain yksinkertaisesti on lähes aina kyseessä tällaisessa tilanteessa. Miehet kiinnostuvat pääasiassa nuoremmista naisista ja ihan syystä. Etenkin parisuhteen kannalta merkityksellinen asia, koska 31-vuotias mies voi saada vaikka 18-vuotiaan naisen, joka pysyy kauniina vielä 30 vuotta jos pitää huolta itsestään. 42-vuotias nainen on vääjäämättä jo nyt vähän rupsahtanut ja viimeistään 10 vuoden päästä jo aika paljonkin rupsahtanut ellei nyt ole täysin poikkeuksellinen geeneiltään. 10 vuoden päästä mies itse on 41 ja saa edelleen parikymppisiäkin naisia.
Edelleen voit puhua vain omasta puolestasi. Sä valitset selvästi hyvin laskelmoiden kumppanin lähinnä pelkän ulkonäön perusteella. Yleisempää on, että kumppanin valintaan vaikuttavat myös muut asiat. Ihmiset eivät yleensä laske rupsahtamisaikoja ja ulkonäön pilallemenemisaikoja, jos tapaavat ihmisen, johon ihastuvat ja haluavat tutustua syvemmällä tasolla.
Edelleenkin maailmassa on niin paljon ihmisiä, että jos haluaa oikeasti hyvän kumppanin löytää, niin ei tarvitse tehdä kompromissiä iän, ulkonäön ja mukavuuden suhteen. Pitää vain ehkä etsiä hieman pidempään kuin siihen ensimmäiseen kohtaamaansa naiseen asti.
Ymmärrätkö, että muille se ei ole kompromissi eikä tyytymistä, vaikka he valitsevatkin oman ikäisen tai vanhemman naisen? Se, että sinulla on jokin pilaantumisasteikko naisille heidän ikänsä mukaan, ei tarkoita, että muilla miehillä olisi ja he toimisivat samalla lailla kuin sinä. He eivät koe "tyytyvänsä" mihinkään, koska he eivät ajattele samalla tavalla kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe, että minkään ikäinen nainen, nuori tai vanhempi, haluaisi seurustella kaltaisesi miehen kanssa :D
Jestas sentään mitä "matematiikkaa" :DLuuletko, että niistä nuoremmista naisista ei löydy mukavia naisia? Ei tarvitse valita vanhan ja miellyttävän väliltä, vaan voi ottaa niiden nuorten joukosta miellyttävän.
Oletko tosissasi sitä mieltä, että näitä asioita ei kannata ajatella ennen parisuhteeseen lähtemistä? Seksi on kuitenkin oikeastaan ainoa asia, jota parisuhteessa oleva ei voi harrastaa muiden kuin kumppaninsa kanssa. Siten on aika olennaisen tärkeää, että kumppani miellyttää ulkoisesti myös tulevaisuudessa. Se syö miestä sisältä, kun oma vaimo on 50-vuotias ja epäseksikäs, kun kavereilla on parikymppisiä naisia ja tällaiset vilkuilevat häntä myös kadulla. Ihan normaalia biologiaa tuo on, eikä siitä ole mikään järki suuttua.
Ei naistenkaan biologiaan kuulu viehättyä vanhemmista miehistä.
Nimenomaan. Itse pidän ainoastaan itseäni nuoremmista miehistä! N41
Ymmärrän ramppikuumeesi. 😊 Naiset on jotenkin opetettu siihen, että nuoremmat miehet eivät voi vanhemmista naisista pitää.
Ekat ja toiset treffit ovat siis usein jännittävät ja niiden perusteella selviää monesti tuleeko treffien osapuolesta pari vai ei. Kolmannet treffit ovatkin sitten jo useimmiten paljon helpommat, kuin ensimmäiset.
Vierailija kirjoitti:
Ekat ja toiset treffit ovat siis usein jännittävät ja niiden perusteella selviää monesti tuleeko treffien osapuolesta pari vai ei. Kolmannet treffit ovatkin sitten jo useimmiten paljon helpommat, kuin ensimmäiset.
Ekat treffit jonkun tosi ihanan vastapuolen kanssa jännittää ihan jokaista, ikään katsomatta.
Ymmärsin, että se eikä ei ole pääongelma bvaan treffit ylipäätään.
Olin itse parikymmentä vuotta parisuhteessa ja kun erosin olin ihan pihalla treffikäytännöistä. Aikaisemmin treffit ja kahvilla käyminen tarkoitti aina todellista kiinnostusta seurusteluun, vakavamiesistä siis. Nyt tinder yms aikana voi käväistä kahvilla vaikka joka päivä ja unohtaa se treffikumppani. Siihen on olut tosi vaikeeta tottua. Tulee aina tosi paha mieli kun viestit loppuvat ekojen/tokien treffien jälkeen. Vaikka ei pitäisi ottaa itseensä. Sillä toisella kun saattaa olla takana parisataa tapaamista ja mulla vain se yksi, joka jo sai pään ihan pyörälle.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ramppikuumeesi. 😊 Naiset on jotenkin opetettu siihen, että nuoremmat miehet eivät voi vanhemmista naisista pitää.
Puumailu on ihan jees ja nuoremmat miehet tykkää siitä. :)
Lopettakaa puuma-sanan käyttö. Tykkään nuoremmista, mutta vakavasti. En ole puuma!
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa puuma-sanan käyttö. Tykkään nuoremmista, mutta vakavasti. En ole puuma!
Olet noiden "miesten" mielestä, jos eivät puumaksi kutsu niin milffiksi sitten vaihtoehtoisesti.
Minulla on yhdeksän vuotta nuorempi aviomies ja kyllä minäkin alussa ajattelin että onko oikeasti kiinnostunut. Kysyinkin kun olimme hieman paremmin tutustuneet että ajatteleeko hän koskaan ikäeroa. Olen kuulemma hauska, kypsä, fiksu ja hyvännäköinen enkä narise turhista pikkujutuista. Ikä on vaan numeroita ei muuta! Hänkin on paljon kypsempi kun pelkkä ikä antaisi olettaa. (Hän alle 30, minä yli). Meistä ei myöskään ulkonäöllisesti huomaa ikäeroa vaikka ei sillä edes olisi väliä, paitsi ehkä hieman itselle jos rehellisiä ollaan ;) Kerran esimerkiksi alkossa minulta kysyttiin paperit ja mieheltä ei ja mies oli se joka maksoi :D
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla ihan sujut oman ikäsi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen :)
Kyllä treffit saakin jännittää, mutta yleensä ne menee ihan hyvin kuitenkin.
Ihmisiähän tässä vaan ollaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puuma-sanan käyttö ärsyttää, niin sillä tuskin on mitään tekemistä sen kanssa, ettei olisi sujut ikänsä kanssa. Puuma-sanaan liittyy aika negatiivisia mielikuvia siitä, että vanhempi varakas nainen "ostaa" nuoren miehen seuraa ja huomiota. Puumat nähdään jopa vähän epätoivoisina ja juurikin sellaisina vanhempina naisina, jotka eivät halua hyväksyä ikääntymistään. Nuoret miehet näissä suhteissa nähdään taas kyvyttöminä huolehtimaan itsestään, joten he etsivät varakasta naisseuralaista, joka lahjoo ja huolehtii kuin oma mamma.
Sen sijaan tasavertaiset suhteet nuorempien miesten kanssa, jossa nuoren miehenkin oletetaan olevan kyvykäs itsenäiseen ajatteluun ja elättämään itse itsensä ja jossa tosiaankaan ei ole kyse mistään äitityyppinä olemisesta nuorelle miehelle seksuaalisin lisävirityksin, on vähän eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puuma-sanan käyttö ärsyttää, niin sillä tuskin on mitään tekemistä sen kanssa, ettei olisi sujut ikänsä kanssa. Puuma-sanaan liittyy aika negatiivisia mielikuvia siitä, että vanhempi varakas nainen "ostaa" nuoren miehen seuraa ja huomiota. Puumat nähdään jopa vähän epätoivoisina ja juurikin sellaisina vanhempina naisina, jotka eivät halua hyväksyä ikääntymistään. Nuoret miehet näissä suhteissa nähdään taas kyvyttöminä huolehtimaan itsestään, joten he etsivät varakasta naisseuralaista, joka lahjoo ja huolehtii kuin oma mamma.
Sen sijaan tasavertaiset suhteet nuorempien miesten kanssa, jossa nuoren miehenkin oletetaan olevan kyvykäs itsenäiseen ajatteluun ja elättämään itse itsensä ja jossa tosiaankaan ei ole kyse mistään äitityyppinä olemisesta nuorelle miehelle seksuaalisin lisävirityksin, on vähän eri juttu.
Loistavasti sanottu, kiitos kun jaksoit vääntää rautalangasta :)
- se nuoremmista miehistä pitävä, ei puuma
Itse olen ollut naimisissa mua viisi vuotta nuoremman miehen kanssa yli 10 vuotta. Sitä ennen seurustelua pari vuotta. Mieheni on komea ja selkeästi monen muunkin naisen mieleen. Ei tämä aina ole helppoa. On aikoja, jolloin pelko kaihertaa mieltä ja on komplekseja rupsahtamisesta. Välillä mua on luultu paljon nuoremmaksi kuin olen, joten ehkä näytän nuorelta. Toisaalta olen huomannut, että yksi sun toinen kertoo saaneensa vastaavia kommentteja. Sellaisetkin, jotka mun mielestä näyttää aivan ikäisiltään. Joten voi olla, että mullekin on vain kohteliaisuudesta sanottu niin ja oikeasti en näytä nuorelta.
Kuitenkin mieheni ainakin vielä selkeästi tahtoo olla juuri mun kanssa ja arvostaa pysyvää parisuhdetta. Yritän olla syvällisempi itsekin ja asennoitua vähemmän ikä- ja ulkonäkökeskeisesti. Mutta rehellisesti sanottuna mulla olisi helpompaa, jos meidän iät olisi toisinpäin.
En ole suuttunut, vaan huvittunut :)
Kyllä vakka kantensa valitsee, tulet huomaamaan.