Taidankin äänestää Väyrystä!
En vielä eilen aamulla tiennyt että äänestän Väyrystä. Ajattelin että äänestän Huhtasaarta mutta vaihdan Väyryseen.
Väyrynen on kovassa nosteessa.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo on porukan ainoa valtiomies. Tärkeintä mitä suomi tarvitsee on kieroilla irti eu kauppasaarrosta ja saada venäjän kauppa kuntoon.
Väyrysellä on eniten kokemusta kansainvälisistä tehtävistä ja kätellyt eniten tärkeitä valtiomiehiä. Myös kielitaito.
Ja muisti.
Paavo saa myös vastustajan hiiltymään, joka tekee vastustajasta typerän ja hullun oloisen. Sen jälkeen Paavo pistää leikiksi ja vastustaja menettää itseluottamustaan.Onhan tuo Paavo mnettänyt itse malttinsa monet kerrat. Näytti olevan vaikeaa eilisillan kirkossa kun niin punotti.
Esko Aho on todennut kirjassaan että Paavoon ei voi luottaa missään asiassa.
Olen saanut saman vaikutelman ja suuri osa suomen kansasta.Paavo vei itse Suomen Eu:n kertoo uudet asiakirjat. Paavo äänesti itse kreikan jäsenyyden puolesta ym ym..
Kun taroeeksi röyhkeä narsisti hän vaan porskuttaa ja huijaa tyhmempiä uskomaan omia totuuksia. Jotka ovat lakia tuntevien mielestä juuriPaavon omia totuuksia. Eikä muuta. Hölmö kansa uskoo.Paavo uskottelee että.kun hän pääsee niin minä laitan asiat kuntoon. Paavo unohtaa mihin presidentin valta riittää.
Ja Esko Aho on sinulle tie, totuus ja elämä?
No ei mee hyvin sullakaan.
Eipä ole . Mutta tiedän että paljastus painaa kun saman puolueen konkari noin sanoo. Kepussa tunnetaan Paavo. Liiankin hyvin. Kansa vaan ei tunne ja hoopot uskovat mitä Paavo milloinkin sanoo ja voi valehdella. Paavolla ei ole muuta kuin oma etu. Mikään muu ei häntä innoita.
Kävi niin tai näin niin istuva pressa vaihtoon mars..Niinistöllä savuaa jo persuuksissa
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Paavon hetki koittanut.Eipä auta mikään. Toiselle kierrokselle menee heittämällä.
Monen vuoden yritteliäisyys palkitaan.
Ei välttämättä pääse toiselle kierrokselle, Vanhanen ja hihhulipersu voi vielä viedä Paavolta ääniä. Tarvitaan kova loppukiri noita vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitaan yksi, jota kaikki äänestää. Eli Paavo toiselle kiekalle, ettei äänet jakaudu.
Paavo kerää äänestäjiä kaikista puolueista, joten hän on selkeästi paras vaihtoehto isämaalliselle ihmiselle.
Sitten Paavo pääsee kakkoskierrokselle, ja jää taas kakkoseksi. Paavon saamat äänet ovat ainoastaan vaisu kannanotto - mihin? Ei juuri yhtään mihinkään, jos ei arvioida niiden tarkoittavan sitä, että kansa ei halua minkäänlaista edistystä asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateemisesti ja korkeasti koulutettu anesteesia lääkäri ja asun hyvällä ja kalliilla alueella Espoossa. Minäkin äänestän Väyrystä presidentiksi! Koko kansan Paavo 2018!
Etkä osaa kirjoittaa anestesia-lääkäriä oikein? Juu niin varmaan olet..
Vierailija kirjoitti:
Laura presidentiksi tai Paavo.
Meiltäkin meni kaksi ääntä Lauralle, olemme korkeakoulutettuja työssäkäyviä nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Laura presidentiksi tai Paavo.
Laura ei ole vaihtoehto. Yksinkertainen saa olla, muttei TYHMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Myös Laura tukee Paavoa presidentiksi!
Ja Pave Lauraa. Näin ne kahvilassa juttelemassa ja kuulin kuinka Pave sanoi ihan läpällänsä pyrkineensä pressaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitaan yksi, jota kaikki äänestää. Eli Paavo toiselle kiekalle, ettei äänet jakaudu.
Paavo kerää äänestäjiä kaikista puolueista, joten hän on selkeästi paras vaihtoehto isämaalliselle ihmiselle.
Sitten Paavo pääsee kakkoskierrokselle, ja jää taas kakkoseksi. Paavon saamat äänet ovat ainoastaan vaisu kannanotto - mihin? Ei juuri yhtään mihinkään, jos ei arvioida niiden tarkoittavan sitä, että kansa ei halua minkäänlaista edistystä asioihin.
Paavo voi pitää toisella kierroksella meille tärkeitä asioita esillä ja estää liittovaltiokehityksen.
Väyrynen on ja on aina ollut Kremlin asiamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo on porukan ainoa valtiomies. Tärkeintä mitä suomi tarvitsee on kieroilla irti eu kauppasaarrosta ja saada venäjän kauppa kuntoon.
Väyrysellä on eniten kokemusta kansainvälisistä tehtävistä ja kätellyt eniten tärkeitä valtiomiehiä. Myös kielitaito.
Ja muisti.
Paavo saa myös vastustajan hiiltymään, joka tekee vastustajasta typerän ja hullun oloisen. Sen jälkeen Paavo pistää leikiksi ja vastustaja menettää itseluottamustaan.Onhan tuo Paavo mnettänyt itse malttinsa monet kerrat. Näytti olevan vaikeaa eilisillan kirkossa kun niin punotti.
Olen saanut saman vaikutelman ja suuri osa suomen kansasta.Paavo vei itse Suomen Eu:n kertoo uudet asiakirjat. Paavo äänesti itse kreikan jäsenyyden puolesta ym ym..
Kun taroeeksi röyhkeä narsisti hän vaan porskuttaa ja huijaa tyhmempiä uskomaan omia totuuksia. Jotka ovat lakia tuntevien mielestä juuriPaavon omia totuuksia. Eikä muuta. Hölmö kansa uskoo.Paavo uskottelee että.kun hän pääsee niin minä laitan asiat kuntoon. Paavo unohtaa mihin presidentin valta riittää.
No ei mee hyvin sullakaan.Eipä ole . Mutta tiedän että paljastus painaa kun saman puolueen konkari noin sanoo. Kepussa tunnetaan Paavo. Liiankin hyvin. Kansa vaan ei tunne ja hoopot uskovat mitä Paavo milloinkin sanoo ja voi valehdella. Paavolla ei ole muuta kuin oma etu. Mikään muu ei häntä innoita.
Kyllä aikuinen kansa tuntee Paavon, mutta nuoret ei näköjään tunne. Paavo saa ääniä muutamalta ikäiseltään huru-ukolta Keminmaalta ja sitten Suomen lähihustoriaa täysin tuntemattomilta nuorilta joihin retro-Paavo jostain kumman syystä vetoaa.
Jos Paavo olisi puoliksikaan niin hyvä kuin mainostaa olevansa, olisi hänet valittu presidentiksi jo vuosikymmeniä sitten, vaan eipä ole.
Kävin äsken äänestämässä Paavoa!
Ääni Paavolle on isänmaallinen ääni itsenäiselle Suomelle!
Vierailija kirjoitti:
En ikinä äänestäisi valehtelijaa ja huijaria siksi Huhtasaaren sijasta ääni meni Paavolle!
Isänmaallinen ratkaisu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muisti.
No ei mee hyvin sullakaan.Eipä ole . Mutta tiedän että paljastus painaa kun saman puolueen konkari noin sanoo. Kepussa tunnetaan Paavo. Liiankin hyvin. Kansa vaan ei tunne ja hoopot uskovat mitä Paavo milloinkin sanoo ja voi valehdella. Paavolla ei ole muuta kuin oma etu. Mikään muu ei häntä innoita.
Kyllä aikuinen kansa tuntee Paavon, mutta nuoret ei näköjään tunne. Paavo saa ääniä muutamalta ikäiseltään huru-ukolta Keminmaalta ja sitten Suomen lähihustoriaa täysin tuntemattomilta nuorilta joihin retro-Paavo jostain kumman syystä vetoaa.
Jos Paavo olisi puoliksikaan niin hyvä kuin mainostaa olevansa, olisi hänet valittu presidentiksi jo vuosikymmeniä sitten, vaan eipä ole.
Aivan. Sama pätee myös Paavon haluamiinsa pääministerin salkkuihin. Ei ole yksinkertaisesti yhteistyökykyä eilä halua ja politiikasa tulee seinä vastaan jos noi tärkeät ominaisuudet puuttuvat.
Esko Aho on todennut lisäksi ettei Paavo Väyryseen voi luottaa missään asiassa.
Minäkin äänestän Väyrystä. Nähdään vaaliuurnilla sunnuntaina!
Paavo tulevana presidenttinä salakuljettaa meidät osaksi Venäjää :-). Täältä tullaan Putin.
No ei mee hyvin sullakaan.