Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tipattomalla? Kuinka sujuu?

Vierailija
18.01.2018 |

En ole ottanut alkoholia lainkaan 2,5 viikkoon. Olo on hyvä. Viikonloputkin energiaa täynnä kun ei "tarvitse" kärsiä krapulasta.

Houkutuksia on tullut muutamaan otteeseen, mutta en ole langennut. Normaalisti juon kerran viikossa tukevan humalan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tipallisella. Otan toisinaan talvipakkasten aikaan illalla pienen lämmittävän hömpsyn. Toisaalta kaikki lämpimät plusasteiset kuukaudet olen melkeinpä kokonaan ilman alkoholia.

Tää tipaton on muutenkin alkoholistien säälittävä yritys luulotella, että on joku kontrolli juomiseen.

Vierailija
2/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipattomalla tosiaan, vedän ämpärikaupalla viinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipattomat on kai lähinnä ongelmaisille🤔

Vierailija
4/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta kuudetta viikkoa ilman. Lopetin alkoholin käytön kokonaan joulukuussa. Tuli vain sellainen fiilis, että viinat on nyt minun osaltani juotu. Sitä ennen käytin kyllä melkoisen reippaita määriä n. viiden vuoden ajan, vaikka pidinkin aina säännöllisesti 1-4 viikon juomataukoja pitkin matkaa.

Kiusauksia ei ole tullut. Alkoa ei vaan kertakaikkiaan tee enää mieli. Ajatus humaltumisesta varsinkin tuntuu vieraalta ja omituiselta.

Vierailija
5/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sujuu. Otan koko suun täyteen aina kerralla.

Vierailija
6/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet päässyt noin hyvin alkuun ja vastustanut kiusauksia. Jatka samaan malliin!

Olen nyt kuudetta vuotta tipattomalla. Juominen viikonloppuisin alkoi tympiä, joten lopetin. Ei ole tullut houkutuksia.

Vierailija
7/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee.

Vierailija
8/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan alkoholiongelmista kärsivät pitää jotain tipattomia.

Vierailija
9/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tipaton on muutenkin alkoholistien säälittävä yritys luulotella, että on joku kontrolli juomiseen.

Arvelinkin, että ensimmäiset kommentit olisivat näitä. En koe olevani alkoholisti - haluan vain kokeilla voiko kuukaudessa huomata eroa.

ap

Vierailija
10/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 ei kyllä ole

Vierailija
11/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipattomani alkoi 16.5.2013...

Vierailija
12/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin 👺

Vierailija
13/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan mietipä todellista alkoholiongelmaista - nimenomaan hän ei taida tipattomia vietellä? Pikemminkin saattaisi kuitata asian juurikin tuolla, että tipaton on ongelmaisille.

Vierailija
14/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olen, tosin tipattomani alkoi 26.7.1982, jota myös syntymäpäiväkseni kutsutaan. Koskaan en ole alkoholia käyttänyt, enkä näe syytä siihen jatkossakaan.

Vierailija
15/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvelinkin, että ensimmäiset kommentit olisivat näitä. En koe olevani alkoholisti - haluan vain kokeilla voiko kuukaudessa huomata eroa.

ap

En käytä itse kovin usein ja varsin vähän silloin kun käytän, juon vain kerralla pari kolme alkoholiannosta.

Olen jo pitkään pitänyt Joulusta Vappuun nauttimatta alkoholia. Treenatessa huomaan kyllä jaksan paremmin mitä pidemmälle kevät kuluu.  Ensimmäinen olut sitten Toukokuussa maistuu todella hyvälle :)

Vierailija
16/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta en ole kyllä juonutkaan lokakuun jälkeen.

Vierailija
17/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutunu oleen touhutipattomalla jo viime juhannuksesta.

Vituttaa.

Ja panettaa.

Vierailija
18/36 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mietitty jos tekisi lopullisen muutoksen juomistottumuksiin. Normaalisti juon perjantaina sekä lauantaina, en mitään kovin tukevia kännejä, mutta muutamia kaljoja ja viinipullo menee. Enpä muista koska olisin ollut juomatta näinkin "pitkän aikaa". Ei ole tehnyt edes mieli kertaakaan, siksi on alkanut miettimään miksi sitä on ennen juonut niinkin paljon..no katotaan ens kuussa tuleeko muutosta.

Vierailija
19/36 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon edelleen lasin kaksi viiniä kuukaudessa jos pääsen hyvään ravintolaan syömään ulos, ensi viikolla oloon

Vierailija
20/36 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tipaton on ihan pala kakkua. Piriä, mämmiä, happoa, oppareita, pilveä, ei mitään tarvetta avata korkkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän