Vierailija

En ole ottanut alkoholia lainkaan 2,5 viikkoon. Olo on hyvä. Viikonloputkin energiaa täynnä kun ei "tarvitse" kärsiä krapulasta.

Houkutuksia on tullut muutamaan otteeseen, mutta en ole langennut. Normaalisti juon kerran viikossa tukevan humalan.

• ylös 26
  • alas 8

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Olen tipallisella. Otan toisinaan talvipakkasten aikaan illalla pienen lämmittävän hömpsyn. Toisaalta kaikki lämpimät plusasteiset kuukaudet olen melkeinpä kokonaan ilman alkoholia.

Tää tipaton on muutenkin alkoholistien säälittävä yritys luulotella, että on joku kontrolli juomiseen.

• ylös 28
  • alas 29
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen kohta kuudetta viikkoa ilman. Lopetin alkoholin käytön kokonaan joulukuussa. Tuli vain sellainen fiilis, että viinat on nyt minun osaltani juotu. Sitä ennen käytin kyllä melkoisen reippaita määriä n. viiden vuoden ajan, vaikka pidinkin aina säännöllisesti 1-4 viikon juomataukoja pitkin matkaa.

Kiusauksia ei ole tullut. Alkoa ei vaan kertakaikkiaan tee enää mieli. Ajatus humaltumisesta varsinkin tuntuu vieraalta ja omituiselta.

• ylös 39
  • alas 1
Vierailija

Hyvä, että olet päässyt noin hyvin alkuun ja vastustanut kiusauksia. Jatka samaan malliin!

Olen nyt kuudetta vuotta tipattomalla. Juominen viikonloppuisin alkoi tympiä, joten lopetin. Ei ole tullut houkutuksia.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tää tipaton on muutenkin alkoholistien säälittävä yritys luulotella, että on joku kontrolli juomiseen.

Arvelinkin, että ensimmäiset kommentit olisivat näitä. En koe olevani alkoholisti - haluan vain kokeilla voiko kuukaudessa huomata eroa.

ap

• ylös 29
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tipattomat on kai lähinnä ongelmaisille🤔

No voi 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 ei kyllä ole

• ylös 14
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tipattomat on kai lähinnä ongelmaisille🤔

Vaan mietipä todellista alkoholiongelmaista - nimenomaan hän ei taida tipattomia vietellä? Pikemminkin saattaisi kuitata asian juurikin tuolla, että tipaton on ongelmaisille.

• ylös 33
  • alas 6
Eurokolikko

Tavallaan olen, tosin tipattomani alkoi 26.7.1982, jota myös syntymäpäiväkseni kutsutaan. Koskaan en ole alkoholia käyttänyt, enkä näe syytä siihen jatkossakaan.

• ylös 16
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Arvelinkin, että ensimmäiset kommentit olisivat näitä. En koe olevani alkoholisti - haluan vain kokeilla voiko kuukaudessa huomata eroa.

ap

En käytä itse kovin usein ja varsin vähän silloin kun käytän, juon vain kerralla pari kolme alkoholiannosta.

Olen jo pitkään pitänyt Joulusta Vappuun nauttimatta alkoholia. Treenatessa huomaan kyllä jaksan paremmin mitä pidemmälle kevät kuluu.  Ensimmäinen olut sitten Toukokuussa maistuu todella hyvälle :)

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Tässä on mietitty jos tekisi lopullisen muutoksen juomistottumuksiin. Normaalisti juon perjantaina sekä lauantaina, en mitään kovin tukevia kännejä, mutta muutamia kaljoja ja viinipullo menee. Enpä muista koska olisin ollut juomatta näinkin "pitkän aikaa". Ei ole tehnyt edes mieli kertaakaan, siksi on alkanut miettimään miksi sitä on ennen juonut niinkin paljon..no katotaan ens kuussa tuleeko muutosta.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Juon edelleen lasin kaksi viiniä kuukaudessa jos pääsen hyvään ravintolaan syömään ulos, ensi viikolla oloon

Vierailija

Tää tipaton on ihan pala kakkua. Piriä, mämmiä, happoa, oppareita, pilveä, ei mitään tarvetta avata korkkia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.