Maria Veitola ja Mette & Miklu
Täällä ollaan valmiina ihmettelemään Kaivopuistolaista arkea :)
Kommentit (668)
Tämmöstä se elämä on kun setämies ottaa nuoren vaimon ulkonäön perusteella...ei kovin onnelliselta vaikuta ja perheen naiseksi joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Miklulla ja Hennalla oli seksisuhde.
Kertoo kyllä kaiken tästä Puklu...eikun Miklusta.
Siinäpä sitä on Metillä ylpeilyn aihetta, on vienytt miehen Kalinaisen Hennalta. Ou mai Gaad!
Miklu on päättänyt pitää tyylistään kiinni ja pysyä saman tason mimmeissä.
Miksi Veitolalla on aina tuo sama pyjama?
Maria on muuten joka jaksossa aamuisin ihan järkyn näkönen!
En voi uskoa, että aikuiset (?) ihmiset haukkuvat täällä 3-vuotiasta tyttöä hirveäksi!
Häntä on näytetty jaksossa yhteensä ehkä alle minuutin. Uhmaikäinen pieni lapsi. En tiedä, onko hänet hemmoteltu pilalle. Ettekä tekään voi tietää tämän ohjelman perusteella. Ettekä mitään muutakaan.
Vanhemmat ovat suostuneet ohjelmaan ja ovat julkisuudenhenkilöitä, joten heitä nyt sietää jonkin verran arvostella. Mutta älkää alentuko arvostelemaan pientä viatonta lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metti opiskelee kauppakorkeassa.
Se on se joku yksityinen, maksullinen kauppakorkea. Ei siis siinä "oikeassa" kauppakorkeassa.
Money talks!
Ajattelee ihan kokoajan blogia...
Paljonko Metin blogin lukijamäärä on? Viikkotasolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metti opiskelee kauppakorkeassa.
Se on se joku yksityinen, maksullinen kauppakorkea. Ei siis siinä "oikeassa" kauppakorkeassa.
Helbus?
Blogissa komeita kuvia ja kauniita vaatteita.
Mikael vaikuttaa ihanalta isältä. :)
Bloggaaja ”mulle vaikeinta on tää kirjoittaminen, haluisin vaan julkaista kuvat”. Eli ihailkaa mua ja mun ulkonäköä, mitään sanottavaa mulla ei ole.
Huijui, että on inhan laiha tuo nainen =( Todella epäterveen näkönen kroppa. Kaunishan Metti on, sitä en kiellä. Mutta luurangon laiha.
Metille kaikki on vähän niinku.
Mutta tää kertoo jotain olennaista tästä some-ajasta. Mitään kummosta sisältöä tai persoonaa ei tarvii olla, kunhan näyttää kuvissa hyvältä. Se on se työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Mikael vaikuttaa ihanalta isältä. :)
Ja Metti ihanalta äidiltä. Oikein mukavia ihmisiä ovat ja hyvä perhe. Turha näitä nyt on haukkua!
Yhdessä blogikirjoituksessa Metti kertoi imuristaan, joka tarkkaili huoneen nurkassa illalliskutsuja.
Tuo asunto maksoi 2,2 miljoonaa euroa vuonna 2008.
Oikeastiko jotkut haukkuu täällä 3-vuotiasta uhmaikäistä lasta, siitä ettei ole pelkkää hymyä, kun vieras kuvausryhmä ja Maria tulee taloon? :D
Must ihan kivoja.