Soitin tänään äidille äidille ja huudatin sille autostereoista Metallicaa
Sad but true'ta sai äiti kuunnella. Aika mahtavat kitarariffit siinä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla todellista. Etkö IKINÄ lopeta tätä jankkaamista -.- jessus... mikä ihmeen kehitysvamma sinulla on?
Äiti ei koskaan puolustanut minua arvostelijoilta, vaan sanoi, ettei minua satuttavista arvostelijoista saa ajatella pahaa, nyt on äidin vuoro maksaa ja kärsiä.
Kyse oli siitä että jankutat yhdestä ja samasta ihmisestä loputtomasti. Se on sairasta.
Ja se, että sinä arvostelet muita, on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin pentuna niin paljon metallicaa että nykyään en siedä koko bändiä. Tulee korvista ulos.
Ohiksena, mulla vaihteli paljon se, mitä kuuntelin. Metallicalta on kuten sanottu ehkä 5-6 lempparibiisiä. Ne on sitäkin parempia, ei ole montaakaan sopivamman raivokasta ja samalla hyvää kappaletta olemassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla todellista. Etkö IKINÄ lopeta tätä jankkaamista -.- jessus... mikä ihmeen kehitysvamma sinulla on?
Äiti ei koskaan puolustanut minua arvostelijoilta, vaan sanoi, ettei minua satuttavista arvostelijoista saa ajatella pahaa, nyt on äidin vuoro maksaa ja kärsiä.
Kyse oli siitä että jankutat yhdestä ja samasta ihmisestä loputtomasti. Se on sairasta.
Sinä olet oikein sellainen muiden kusi*pääarvostelija-sairas. Arvostelet muita, koska olet itse niin saataanan surkea aivovammmainen, joka et osaa mitään, ja jolla ei ole elämää, koska on niin köyhä.
Mä oon vieny mutsin SlipKnotin keikalle. Ei tienny mitään bändistä ja oli ihan hiessä siellä. Kun keikka loppu, niin se sano et taidat vähän hullu pentu.
Mun äiti on vienyt mut Rollareitten keikalle. Oli kyllä aika siisti kokemus.
ap
Toivottavasti äiti arvasi, että se raivoava musiikki oli häntä vastaan, kiäh kiäh.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet tunnevammainen arvostelija. Mikä on mennyt persoonassasi pieleen, kun et muuta osaa, kuin arvostella muita? Tuollainen, jolla ei varmaan ole ollut hauskaa päivääkään elämästään.
ap
Kuuntelin pentuna niin paljon metallicaa että nykyään en siedä koko bändiä. Tulee korvista ulos.