Viimeisillä raskaana olevat naiset! Kertokaa minulle miten ihmeessä pystytte höyläämään äläpäänne?
Minulle se on täysin mahdotonta!
Olen kokeillut eikä siitä tullut mitään jopa peilin kanssa olen kokeillut ei kuitenkaan tulosta. Ajattelen lähinnä synnytystä kun se on lähestynyt niin en halua että kätilöt säikähtävät puskasta. Täytyy siinä kuitenki erottaa mikä on mikä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kätilöt tietävät, että sukukypsällä naisella kasvaa pimpissä karvaa.
Yleensä vain sen ympärillä.
Mitä tarkoittaa "sen ympärillä"? Ei pimppi viittaa emättimeen, vaan koko vulvaan. Eikä voi oikein sanoa, että vulvan ympärillä kasvaa karvaa.
Rv 38 menos enkä oo jaksanu hetkeen yrittää. Voisin tietty levittää sänkyyn pyyhkeen ja sheivaa selälläni maaten, mutta en nää sille tarvetta. Ei oo kotona seksiäkään, joten en jaksa kätilöä varten ajaa.
Sokkona mentiin niinkun muutama muukin. Ei siinä auta kun toisella kädellä laittaa pintaa tasaseks ja toisella ajella.
Itellä ollu muutenkin tapana sheivata kaikki karvat pois. Ajattelin, että helpompihan se on ennen synnytystä kun että tarvis sitten mitään repaleista alapäätä alkaa ajelemaan. No ei tullut repaleita, tuli sektiohaava. Mutta eipä tarvinut sitäkään sitten ihmetellä minkään pusikon läpi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyyki kysyä mutsilta, ajeliko karvansa 49 vuotta sitten, et kehtas mennä Heidekenille mua synnyttämään. On
Siihen aikaan taidettiin synnärillä ajella karvat kaikilta kysymättä. 90-luvulla vielä tehtiin näin.
Ihan helposti onnistui, ensin seisten ja ne vaikeimmat kylppärin lattialla istuen tai kyykyssä. Mulla ei raskaus kyllä muutenkaan ollut mikään liikuntarajoite, hyvin sain kengännauhat solmittua ja toista lasta odottaessa jopa esikoisen perässä juostua (oli juuri loppuraskauden aikana joku karkuun juoksemis vaihe päällä).
Mitä sitten tuohon sheivaukseen noin muuten tulee, mä annoin hygieniasyistä molemmissa raskauksissa puskan kasvaa. Yhtä jälkivuotoa ja alapään tikkausta rikkaampana päätin sheivata ennen toista synnytystä. Koin alapääpesut helpommaksi ilman sitä karvatukkoa, kun piti vielä varoa tikkejä ja paikat oli muutenkin turvoksissa ja arkana. Jos joskus vielä erehdyn lapsia tekemään, niin raskausajan saa tuhero kasvaa (suojaa esim. virtsatietulehduksilta) ja ennen synnytystä sitten siistiksi.
Minä en näe myöskään mitään. Peilin kanssa näen mutta en ylety kunnolla asentoon jonka kokisin turvalliseksi sheivaamiseen. Mielummin kokonainen värkki kuin että puolet jommastakummasta häpyhuulesta villetty pois. Eiköhän vauvat ulos löydä. Kätilön mielipiteet ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi se karvoitus olla pienempi paha, jos suoli tyhjenee siihen synnytyspedille.
Väitätkö että ulosteessa olisi jotain noloa tai hävettävää? Jokainen meistä ulostaa, samoin kuin jokaisella meistä kasvaa karvoja. Ellei ole jokin karvahäiriö, mutta ilman ulostamista ihminen ei hengissä pysy. Johtopäätös: ulostaminen vielä luonnollisempaa kuin karvoitus. Mitä siis yrität vihjailla? Anna tulla.
Minä olen käynyt koko raskauden ajan sokeroinnissa. Loppua kohti nyt ollut etenkin mukavaa, kun en enää näe koko paikkaa, mutta karvattomana se on helppo puhdistaa. Kätilöiden mielipidettä en ajattele. Mutta itseäni ajattelen sillä tavalla, että mikäli synnytyksessä sitten laitetaan tikkejä esimerkiksi, niin on helpompi itsellä taas synnytyksen jälkeen putsata haavat. Tämä on pääasiallinen syy, miksi olen alkanut siinä sokeroinnissa nyt raskausaikana käymään. Kauniimmaksihan se kaljuus ei todellakaan sitä paikkaa tee.
Oli se hankalaa ja vähän arviosta joutu sheivaamaan ja aikaa meni mutta onnistu kuitenkin.
Oon jo 15 vuotta sheivannu kaikki karvat kaulasta alaspäin ja vähän aikaa yritin antaa karvojen kasvaa mutta ei..tosi vaikea oli olla. Pidän vaan niin paljon sileästä ihosta.
Pyydä miestä sheivaamaan tai sitten sokerointi.
En kyllä ymmärrä miks raskaana ollessa pitäis antaa paikkojen rehahtaa, jos normaalisti pitää itsestään huolta.. En minä ainakaan karvoja ajellu synnytyksen takia vaan siks kun niin oon aina ennen raskauttaki tehny. Meillä ainakin seksiä oli koko raskausajan ihan lapsiveden menoon asti, enkä vois kuvitellakkaan miestä nuolemaan mun karvasta v****a..huh!! Niin ja itse kysymykseen; aloin käymään sokeroinnissa raskauden loppupuolella. Niin hyvää jälkeä että jäi touhu tavaksi. Pari viikkoa ennen synnytystä kävin viimeisen kerran, ja hyvin pysyi synnytyksen ja pahimman alapääturvotuksen ajan paikat siistinä. Siitä jatkoin hetken sheivailua kunnes uskaltauduin takas kosmetologin eteen eppariarven kanssa. :D
Itse en edes ajatellut koko asiaa kun menin. Kätilö kysyi saako sheivata niiltä alueilta joihin yleensä tulee repeämiä että helpompi tikata ja sanoin antaa palaa. Selväsi tosiaan vain osalta alueilta ja mahti alapää olla näky mutta ketä kiinnostaa. Se vauva oli siinä se pääasia
Sheivasin sen verran mitä pystyin, ei varmastikaan ollut ihan tip top mutta siistitty. 😂 Mulla ainakin on siistimpi olo kun alapääkin on ajeltu, en tykkää pitkistä karvoista muualla kuin hiuksissa ja ripsissä.
Miksi tässäkin ketjussa hyökätään ap:n päälle?Olkaa te muut sitten ajelematta alapäitänne.
Kai se kakka on helpompi siivota jos ne kymmenen sentin karvat ei lillu siinä. Eikä siinä kakkaamisessa ole mitään pahaa, ihan tavallista.