Mies vastaa hetken kysymyksiinne.
Kommentit (21)
Kävin tsekkaamassa ja jos siellä ois pillu niin oisin jo hulluna värkkäämässä sen kanssa ja vetelemässä sitä mikä tuolla housuissa roikkuu.
AP
Paha kysymys. Ei kai väreillä ole väliä, paitsi ehkä alusvaatteissa pidän itse valkoisesta.
Ohan se ihanaa tunkea naisen sisään, hyvältähän se tuntuu ja varsinkin jos nainen on lähellä ja ei makaa kuin lahna. Paras panoasento vaihtelee. Tykkään itte olla päällä.
Väitettiin, että miesten mielestä seksikkäitä värejä on kaikki punaset, keltaset, musta ja valkoinen. Epäseksikkäitä harmaa, sininen, ruskea, vihreä.
Oon mä pettänyt. Kostin tyttöystävälle. Myöhemmin petin yhtä toista tyttöystävää kun olin ulkomailla ja panetti. Ostin ilotytön ja se oli oikeastaan aivan kamalan tuntuista. Kadutti, mutta en paljastanut koskaan koska uskoin muuttuneeni.
Ei oo pakko uskoa mutta mies oon.
ap
Asun yksin. Paskaa kuuluu, jätin tyttöystävän.
Kuvailepa kaluasi vuolain sanakääntein mahdollisimman elävästi.
eli mikä on ammattisi/koulutuksesi?
Tarjoaisin punaviiniä ja juttelisin mukavia ja tietysti yrittäisin päässä sänkyyn sun kanssa.
yliopisto käyty niin loppuun kuin voi ja ammattia en sano.
ap
Ei mikään kauhea karvakasa römpsä eikä pelkkä ajeltu posliiniviiva, saa roikkua tavaraa vähän ulkona nätisti karvan ympäröimänä. Puhtaus on tärkein ja maku.