Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tykkää kun olen laihduttanut ja alkanut käydä salilla, tuli muuten riita myös

Vierailija
18.01.2018 |

Olen siis alkanut huolehtia itsestäni. Paino tippunut 5kg vaikka lopetin tupakoinnin ja keho muuttunut kiinteäksi. Nyt olen 169/62 ja ihanaa olla hoikka monen vuoden jälkeen! 😍

Ikää on 32v ja nyt kun paino on tippunut niin rypyt näkyy selvemmin. Tilanne ei ole katastrofaalinen, siitä huolimatta aion ottaa botoxia koska miksipä ei, kerran sitä vaan eletään 😂

Ongelma on siinä että mies ei hyväksy. Kielsi minua kuin pientä lasta ja mun kuulemma vaimona pitää totella. Huutoa, mykkäkoulua ja ivaa saanut kuulla nyt että "susta tulee ruma muovinaama joka ei voi hymyillä" ja "lihavampana olit kauniimpi" jne.

Ihan outoa kun ei se ennen ole käyttäytynyt noin. Eniten kiinnitti huomion tuo että kun olen vaimo niin siksi pitää totella 🤔

Miksi mies käyttäytyy noin? Tarkoitus on vain kokeilla botoxia miten se toimii ja millaisia tuloksia sillä saa.
Jos en ole tyytyväinen en tietenkään ota toista kertaa. Jos tulos on hyvä niin voisi sitä ottaa säännöllisesti, koska ei se kovin kallista enää ole. Mies vaan ei hyväksy ja kieltäää 😂😂

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan